Jump to content
kristen.

Kükid

Recommended Posts

Mis vahe on kükkides smith masinal ja kükkides tavakangiga? Jalga teeb ju täpselt samamoodi

Smithil kükk on minu meelest üks jube asi. Ta sunnib sinu keha kindlale liikumistrajektoorile mis ei pruugi olla see mis on sinu keha jaoks kõige loomulikum.

Teiseks liigud sa smithil vaid ühel teljel ehk üles alla, vabaraskusega aga ette taha ja kõrvale ka ning seetõttu on rohkem lihaseid töösse kaasatud.

Unusta Smith ja hakka kangiga kükkima, see on üks parimaid harjutusi mida sa saad teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mis vahe on kükkides smith masinal ja kükkides tavakangiga? Jalga teeb ju täpselt samamoodi

Ühe artikli põhjal...

Tavalise kangiga kükkides on sul jalad otse keha all, Smithi puhul saad jalgade asendit varieerida. Mida kaugemale Smithil kangist jalgu viid, seda rohkem reie nelipea töö väheneb, selle arvelt suureneb reie tagaosa ja tuharalihaste osakaal.

Smithi kangil saad kasutada suuremaid raskusi, kuna tasakaalu sul hoida pole vaja ning pead kangi ainult üles suruma.

Soovitatakse mõlemaid harjutusi oma treeningus kasutada. Näiteks ühel nädalal üks, teisel teine. Või esimesed seeriad lahtise kangiga ja seejärel Smithiga. Ainult Smithi ka ei soovitada, sest stabiliseerivad lihased ei ole töös. Ajapikku võib see viia jõu vähenemisele ning vigastusteohu suurenemisele (ei pruugi).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×