Jump to content
Loorah

Minu treeningu-tagajärje loogilisest seosest..

Recommended Posts

Üritan siis võimalikult lühidalt. Tavapäraselt olin 173 pikk, 57kg, Naine, väga sportlik. August-September elus raske periood, juurde tulnud kilod +7, tulemuseks siiani suurim olnud kaal ja korralik pallikese välimus. Oktoobrist alates ülikooli tõttu väga suur treeningkoormus ca 13h nädalas, kaalu langus sellise koormuse juures minimaalne, toitumine ilmselt oli korrast ära. KUID Umbes selle kuu algusest söögiisu vähenenud ja seis on selline, et päevas söön vaid ca. 1000kcal( KUID juba ainult treeningutega kulutan ca.1000kcal, lisaks vajab keha veel baasainevahetuse energiat), kaalu langenud tühised 2kg selle ajaga. (Omaette teema on kuidas mul üldse energiat treeninguteks jätkub jne. aga hetkel see selleks.) Huvitab, et kas tõesti on see seis "keha säästurezhiimil" jne? Mõtlen kuidas see biokeemiliste protsessidena minu organismis siis väljendub, ja mida teha, et nädalas 13h treeningu juures mul see kaal langema hakkaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ennetamaks küsimusi, mida minu päevamenüü siis ka sisaldad võib, lisan siinkohal nt. tänase menüü:

Hommik: 2 rukkipala

noatäis võid

katteks tuunikala, 2 keedumuna viilud

Vahepala: 150g Puding

Lõuna/õhtu: 3 kulbitäit borsi suppi veiselihaga

tl hapukoor

rukkipala võiga

200g suitsutatud broilerifileed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pead korralikult sööma hakkama. Näljatunde puudus võib olla üks ületreeningu tunnusmärke. Ning arvestades sinu treeningkoormust siis ma ei imesta ka.

Ning enne kui ei hakka korralikult sööma võid trenni üldse ära unustada. Milleks sa seda teed? Piinad keha, kuid ei anna kehale absoluutselt vajalikke toitaineid, et taastuda või lihast ehitada? Mõttetu ajaraisk ning tervise rikkumine. Eriti kui juba ületreening käes. Trennist paus ning toitumine korda.

Kui endal jaksu ei ole, et toitumist paika saada siis lase treeneril toitumiskava koostada.

Toitumine on kõige alus. Kui see on puudulik, siis ka kõige paremini organiseeritud trennid on vaat-et mahavisatud vaev.

Kaal ei lange sul sellepärast, et keha on tõesti säästureziimil. Kujuta nüüd ette, et sa annad kehale vaevalt nii palju toitaineid, et kuidagi moodi elu sees püsiks - loomulikult hakkab ta igat viimastki grammi kinni hoidma, sest jumal teab millal uuesti süüa antakse normaalselt.

Usun, et see veidi tavaloogika vastane, kuid tõsta oma toidukoguseid 2-2,5x ja näed kuidas kaal ilusti langema hakkab mõne aja pärast, kui keha aru saab, et näljaaeg on läbi. :)

Edu!

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ning enne kui ei hakka korralikult sööma võid trenni üldse ära unustada. Milleks sa seda teed? Piinad keha, kuid ei anna kehale absoluutselt vajalikke toitaineid, et taastuda või lihast ehitada? Mõttetu ajaraisk ning tervise rikkumine. Eriti kui juba ületreening käes. Trennist paus ning toitumine korda.

Pausi pole vaja teha, lihtsalt koormuseid vähendada 50% võrra.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Üritan siis võimalikult lühidalt. Tavapäraselt olin 173 pikk, 57kg, Naine, väga sportlik. August-September elus raske periood, juurde tulnud kilod +7, tulemuseks siiani suurim olnud kaal ja korralik pallikese välimus. Oktoobrist alates ülikooli tõttu väga suur treeningkoormus ca 13h nädalas, kaalu langus sellise koormuse juures minimaalne, toitumine ilmselt oli korrast ära. KUID Umbes selle kuu algusest söögiisu vähenenud ja seis on selline, et päevas söön vaid ca. 1000kcal( KUID juba ainult treeningutega kulutan ca.1000kcal, lisaks vajab keha veel baasainevahetuse energiat), kaalu langenud tühised 2kg selle ajaga. (Omaette teema on kuidas mul üldse energiat treeninguteks jätkub jne. aga hetkel see selleks.) Huvitab, et kas tõesti on see seis "keha säästurezhiimil" jne? Mõtlen kuidas see biokeemiliste protsessidena minu organismis siis väljendub, ja mida teha, et nädalas 13h treeningu juures mul see kaal langema hakkaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

13h nädalas tundub liiga pika kestusega koormus.

Pidev ühtlane nälgimine ei ole hea. Lühikesed tsüklid vähemalt ühe korraliku petupäevaga nädalas võivad olla head.

Kaalulangetamisel on hea ka sage väikeste koguste söömine. Vähemalt 5x päevas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas postitasid video selle mõttega, et see võiks seletada minu kaalu mitte langemist? Muidu üsna asjalik aga endaga ma ühtegi paralleeli ei oska nüüd küll tõmmata juhinduvalt videost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×