Jump to content
  • Recent Status Updates

  • Posts

    • Facebooki postitusi jälgides tundub, et talisuplus on saavutanud Eestis rahvaspordi staatuse! 
    • See on põnev grupp ja palju huvitavat materjali eesti kulturismilegendidest.
    • Kurb. Minul just oli covid- kuna naisel ja lastel oli, siis pidasin vajalikuks ka ise ära käia ning positiivne ta oligi! Naisel ikka olid mingisugused tervisehädad, aga minul lastega mitte midagi. Ka minu tuttavatest on paljudel väikesed sümptomid, aga nad põhimõtteliselt ei lähe testile. Nii et ilmselt on statistikas reaalsete positiivsete arv heal juhul kolmandik. See omakorda tähendab, et praeguseks peaks juba 2-300 000 kaasmaalast selle läbi põdenud olema. Elame ikka üks päev korraga ja vaatame, mis saab
    • Alates 1. märtsist hakkavad üle Eesti kehtima uued piirangud ja täiendavad meetmed. Siin on esialgne nimekiri, täna päeva teises pooles arutab valitsuskabinet neid punkte veel edasi ja seis võib täpsustuda.   Õnneks on jätkuvalt jõusaalitreening individuaaltreeninguna lubatud, kuid nagu ka juba kehtivad piirangud olid, rühmatrenne siseruumides teha ei saa.    Sportimine ja huvitegevus:   - Sportimine, treenimine, noorsootöö, huvitegevus, huviharidus, täienduskoolitus ja täiendõpe on lubatud siseruumides kontaktivaba individuaaltegevusena ja individuaaltreeninguna, sealhulgas koos juhendajaga. - Maksimaalne täituvus 25%. - Spordivõistlused, spordi- ja liikumisüritused ei ole lubatud. - Lubatud on vaid need spordivõistlused, milles osalevad spordialaliidu võistlussüsteemis meistriliiga võistkonnad, professionaalsed sportlased ning Eesti täiskasvanute ja noorte koondiste liikmed ja kandidaadid. Pealtvaatajad ei ole lubatud, 2+2, mask, toimumisajapiirang 22.00-06.00. Siseruumides täituvus 50% ja osalejate arv kuni 200 inimest, õues ei tohi osalejate arv ületada 250 inimest.   Meelelahutus:   - Kinni lähevad spaad, saunad, veekeskused ja ujulad. Meelahutus, avalikud jumalateenistused statsionaarse istekohaga ja statsionaarse istekohata avalikud koosolekud, avalikud üritused, sealhulgas konverentsid, teatrietendused, kontserdid ja kinoseansid ei ole lubatud. - Sportimisel eelnimetatud kohtades (nt spaas olev jõusaal) on lubatud individuaaltegevus! - Välistingimustes meelelahutus, sh avalikud jumalateenistused, avalikud üritused ja avalikud koosolekud on lubatud, kui on tagatud osalejate arv kuni 10 inimest rühmas. Tagatud peab olema, et kokku ei puututa teiste rühmadega. Korraldajal tuleb tagada, et osalejad ei viibi ürituse toimumise kohas ajavahemikus kella 22.00 kuni 06.00. - Muuseumid ja näitusasutused sisetingimustes täituvusega kuni 25% ja välistingimustes osalejate arv kuni 10 inimest rühmas. Tagatud peab olema, et kokku ei puututa teiste rühmadega. korraldaja tagab, et osalejad ei viibi ürituse toimumise kohas ajavahemikus kella 22.00 kuni 06.00.   Toitlusasutused:   - Täituvuse piirang kuni 50% ja 2+2 (st koos kuni kaks inimest ja grupid 2m vahega), lahtioleku aeg maksimaalselt 18.00. Kaubanduskeskused: - Rakendatakse usaldusmeetmeid, mille loetelu selgub hiljem. Ustel maski kontroll, lülitatakse välja avalik wifi jne. Hariduses: - Märtsi lõpuni distantsõpe, sh kutse ja kõrgharidus, va 1-4 klass ja erisused. Läbivalt hajutamine ja maskid.   Lõplik piirangute pakett selgub 25.02 päeva lõpuks ja avaldatakse kriis.ee lehel.  
    • Muide talisuplus on ka lihastele-liigestele kasulik, eriti pärast trenni. https://www.taliujumine.ee/taliujumine/   Mida head teeb talisuplus?  Külmaga koondub veri n-ö siseringi ja intensiivistab siseorganite tööd, mis omakorda tähendab mürkide head väljutamist. Et vereringe kiireneb, kiireneb ka ainevahetus.  Külm vesi parandab vereringet kätes ja varvastes. Kel vereringega probleeme, võivad võtta vaheldumisi külma ja sooja vanni või käia saunatamise vahepeal jää-augus.  Toimub kiire rakkude uuenemine, mis hoiab naha nooremana.  Parandab termoregulatsiooni ja sa ei tunne enam, et on pidevalt külm.  Külmravi on kasutatud iidsetest aegadest liigesehädade korral. See kaotab põletiku, alandab turseid jm.  Külmravi tugevdab immuunsust ning keha ei lase siis ligi külmetushaigusi.    Külmravi kasutavad sportlased lihastoonuse taastamiseks. Külmas vees viibimine on ka treeningu eest, keha kulutab palju energiat ja hapnikutarbimine suureneb umbes 400 korda.    
  • Topics

  • Popular Contributors

    Nobody has received reputation this week.

  • Who's Online (See full list)

×