Jump to content
  • Recent Status Updates

  • Posts

    • Alates 1. märtsist hakkavad üle Eesti kehtima uued piirangud ja täiendavad meetmed. Siin on esialgne nimekiri, täna päeva teises pooles arutab valitsuskabinet neid punkte veel edasi ja seis võib täpsustuda.   Õnneks on jätkuvalt jõusaalitreening individuaaltreeninguna lubatud, kuid nagu ka juba kehtivad piirangud olid, rühmatrenne siseruumides teha ei saa.    Sportimine ja huvitegevus:   - Sportimine, treenimine, noorsootöö, huvitegevus, huviharidus, täienduskoolitus ja täiendõpe on lubatud siseruumides kontaktivaba individuaaltegevusena ja individuaaltreeninguna, sealhulgas koos juhendajaga. - Maksimaalne täituvus 25%. - Spordivõistlused, spordi- ja liikumisüritused ei ole lubatud. - Lubatud on vaid need spordivõistlused, milles osalevad spordialaliidu võistlussüsteemis meistriliiga võistkonnad, professionaalsed sportlased ning Eesti täiskasvanute ja noorte koondiste liikmed ja kandidaadid. Pealtvaatajad ei ole lubatud, 2+2, mask, toimumisajapiirang 22.00-06.00. Siseruumides täituvus 50% ja osalejate arv kuni 200 inimest, õues ei tohi osalejate arv ületada 250 inimest.   Meelelahutus:   - Kinni lähevad spaad, saunad, veekeskused ja ujulad. Meelahutus, avalikud jumalateenistused statsionaarse istekohaga ja statsionaarse istekohata avalikud koosolekud, avalikud üritused, sealhulgas konverentsid, teatrietendused, kontserdid ja kinoseansid ei ole lubatud. - Sportimisel eelnimetatud kohtades (nt spaas olev jõusaal) on lubatud individuaaltegevus! - Välistingimustes meelelahutus, sh avalikud jumalateenistused, avalikud üritused ja avalikud koosolekud on lubatud, kui on tagatud osalejate arv kuni 10 inimest rühmas. Tagatud peab olema, et kokku ei puututa teiste rühmadega. Korraldajal tuleb tagada, et osalejad ei viibi ürituse toimumise kohas ajavahemikus kella 22.00 kuni 06.00. - Muuseumid ja näitusasutused sisetingimustes täituvusega kuni 25% ja välistingimustes osalejate arv kuni 10 inimest rühmas. Tagatud peab olema, et kokku ei puututa teiste rühmadega. korraldaja tagab, et osalejad ei viibi ürituse toimumise kohas ajavahemikus kella 22.00 kuni 06.00.   Toitlusasutused:   - Täituvuse piirang kuni 50% ja 2+2 (st koos kuni kaks inimest ja grupid 2m vahega), lahtioleku aeg maksimaalselt 18.00. Kaubanduskeskused: - Rakendatakse usaldusmeetmeid, mille loetelu selgub hiljem. Ustel maski kontroll, lülitatakse välja avalik wifi jne. Hariduses: - Märtsi lõpuni distantsõpe, sh kutse ja kõrgharidus, va 1-4 klass ja erisused. Läbivalt hajutamine ja maskid.   Lõplik piirangute pakett selgub 25.02 päeva lõpuks ja avaldatakse kriis.ee lehel.  
    • Muide talisuplus on ka lihastele-liigestele kasulik, eriti pärast trenni. https://www.taliujumine.ee/taliujumine/   Mida head teeb talisuplus?  Külmaga koondub veri n-ö siseringi ja intensiivistab siseorganite tööd, mis omakorda tähendab mürkide head väljutamist. Et vereringe kiireneb, kiireneb ka ainevahetus.  Külm vesi parandab vereringet kätes ja varvastes. Kel vereringega probleeme, võivad võtta vaheldumisi külma ja sooja vanni või käia saunatamise vahepeal jää-augus.  Toimub kiire rakkude uuenemine, mis hoiab naha nooremana.  Parandab termoregulatsiooni ja sa ei tunne enam, et on pidevalt külm.  Külmravi on kasutatud iidsetest aegadest liigesehädade korral. See kaotab põletiku, alandab turseid jm.  Külmravi tugevdab immuunsust ning keha ei lase siis ligi külmetushaigusi.    Külmravi kasutavad sportlased lihastoonuse taastamiseks. Külmas vees viibimine on ka treeningu eest, keha kulutab palju energiat ja hapnikutarbimine suureneb umbes 400 korda.    
    • UUS Tartu Ülikooli spordipsühholoogia koolitus algab 11. märtsil TUNNETE JA TEGEVUSTE JUHTIMINE SPORDIS: rutiinid igaks olukorraks E-kursus veebiseminaridega, 11.03-4.04.2021 Läbiviija: Aave Hannus Pea kogu ärkvelolekuaja peame oma mõtetes iseendaga dialoogi. Kui seda kuulama jääda, märkame, et pingelisemates või ebamugavamates olukordades muutub sisemise dialoogi - sisekõne - toon sageli negatiivseks või pessimistlikuks. Mõtetesse trügivad ennustused (Jälle hakkab peale!), hinnangud (See oli rumal torge) ja negatiivsed enesepeegeldused (Ma ei oska üldse tennist mängida). Selle kursuse eesmärk on anda põhilised teadmised ja oskused, kuidas sisekõnet avastada ja suunata ning teadlikult enda sooritust toetama panna. -Kursuse käigus õpib osaleja enda sisekõnet avastama ja kujundab sisekõnega seotud rutiinid mõne enda pingelise olukorra tarvis. Videoloengud annavad ülevaate sellest, milles seisneb sisekõne, kuidas sisekõnet juhtida ja kuidas kujundada mõtteid ning tegevusi suunavaid rutiine spordis. -Praktiliste ülesannete käigus selgitavad osalejad välja enda negatiivseid mõtteid ja loovad vastavalt enda vajadustele sobivaid sisekõneplaane ja vaimseid rutiine. -Nädalase intervalliga toimuvad veebiseminarid pakuvad täiendavad teadmisi ja näpunäiteid sisekõne reguleerimiseks ja selle reguleerimise õpetamiseks oma õpilastele. https://www.ut.ee/et/koolitus Sporditeadused            
    • Vastsel ajal on kõik ajaloohuvilised kogunenud ja jägivad igapäevaselt täienevas rammujate ajaloogrupis moluvihos FBs gruppi. Tule kaema https://www.facebook.com/groups/eestikulturismijoutostmisetostmiseajalugu  
    • Lugupeetud Fitness.ee foorumi liikmed.   Teie seas on kindlasti palju tarku treenereid, instruktoreid ja muid spordiga seotud inimesi. Juhul kui pakute aktiivselt sporditeenuseid ning olete avatud ka uutele reklaamimisvõimalustele, siis soovime tutvustada uut tasuta platvormi.   LeiaTreener.ee eesmärk on toetada Eestis spordi ning tervislike eluviiside edendamist.
      Võimaldame kõikide spordialade treeneritele/instruktoritele/klubidele jms tasuta võimalust luua endale kasutaja ning kuulutus, läbi mille ennast, oma teenuseid ning spordiala reklaamida. Spordi vastu huvi tundvate inimeste ning juba aktiivsete spordisõprade jaoks soovime pakkuda head ülevaadet Eestis tegutsevatest treeneritest/klubidest ning nende teenustest.     Link meie platvormile: https://leiatreener.ee/   Oleme leitavad ka sotsiaalmeedias:  Facebook ning Instagram     Oleme avatud tagasisidele, uutele ideedele, koostööle ja kõigele muule.   Lugupidamisega,
      LeiaTreener.ee meeskond  
  • Topics

  • Popular Contributors

    Nobody has received reputation this week.

  • Who's Online (See full list)

×