Jump to content

janarL

Kasutajad
  • Content count

    64
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by janarL

  1. ma kükkin suht enda keharaskusega... max 80 kg
  2. Vabandan, aga kui ma 68kg kaalun, mitme kg pean ma kükkima
  3. Kodune trenn

    Mu kaasa teeb trenni hommikuti koos Egle ja kanal 11 http://kanal11.ee/saated/Trennispikker?view=trailer
  4. Vend Vähk Tööd ära karda!

    Rene sa ka veel põkimaks läinud
  5. Nõustun 100 % Riinaga Pepu peab olema ümar
  6. Merlini -40kg.

    Loodame, et siis õnnestub. Kuna minul ei oleks võimalik nii palju teha/käia. Ma teen nädalas 3x jõusaali ja 1-2x aeroobet ujumine/jooksmine. Kuna öösel töötan siis päevast üritan näpistada seda aega. Mul hetkel ka mõned jooksud registreeritud. Mais heategevusjooks Rakveres 5km Juunis 10 km Laekvere-Simuna Rahvajooks Juulis 15km Võsu südasuve maraton 15km August 10 km Rakvere Ööjooks 10 km September veel mõtlen, kas lähen SEB sügisjooksule 10 km Minu maikuu trenni eesmärgid: * 5x nädalas vähemalt jõusaali * Iga päev vähemalt tund jalutamist/kiirkõndi * 2x nädalas vähemalt ujumist * Harjutan jooksmist edasi, seda aga vaikselt ja mõistlikult Ei tundu ju hull??? No vaatame. Jõusaali külastan hommikuti, ujun/kõnnin/jooksen siis kui saan kooli kõrvalt.
  7. Jõusaali harjutused

    Miks sa kõike lihasgruppe ei treeni? Fintness.ee lehel on must riba, kus kirjas Tööriistad ja seal edasi Treeningkavad. Midagi müstilist ei olegi. Vaata sealt.
  8. Ansjuu- blogi

    kuhu kadunud?
  9. Merlini -40kg.

    Ei ole hullu midagi. Ei olegi hea,et kaal liiga kiiresti langeks, muidu hakkab minema lihaste arvelt. Tubli oled, vaikselt sõuad, kaugele jõuad
  10. Merlini -40kg.

    Tubli oled, kiitused! Kahjuks foorumis üks neiu leidis rohkem vabandusi, kui asi oli väärt. Oled talle suureks eeskujuks kindlasti. Sügav kummardus ja edu jätkamises
  11. Ansjuu- blogi

    Olen lugenud veel, et nii mõnelgi üks pool rohkem arenenud, kui teine.. Mul endal parema käe biitseps rohkem arenenud, kui vasakul. Parem käsi tugevam ka.
  12. Nagu näha, sul see üritamiseks jääbki, kui sa ennast kokku ei võta. Ise käin öösel tööl ja leian ka päeval aega jõusaalis käimiseks. Ei ole lihtne tööl üleval olla ja päeval kell 12 ülesse saada, et kella 14 trenni saada. Ühel päeval on uni lühike, teisel päeval puhkan kenasti ennast välja ja söön korralikult.
  13. Mis piirkonnas paikned? Vaatan, et naisterahvstel on üksi trennis käia raske. Rakvere jõusaalis on tihti nädala käivad ja kõik, rohkem ei näe neid. Kavad paistavad kõik olemas olema aga seda motivatsiooni on puudu.
  14. Ansjuu- blogi

    Tere! Mina isiklikult teen kohupiimaga smuutit. Kohupiim, hunnik puuvilju, keefir/ piima ja siis plendrisse. Siis kaob see kohupiima maitse ära. Mul oli ka vahepeal blokk peal kohupiimal. Hakkasin smuutisid tegema ja asi hetkel edeneb. Võid proovida veel kohupiim, vilma kakaopulber ja siis keefir/ piim Siia võid lisada mett natuke ka magustuseks. Proovi esialgu väiksemate kogustega. Vbolla ei maitse. Kanaga ma tegin ka pausi vahepeal. Sõin vahelduseks siis seafileed, harvemini maksa. Hetkel suudan jälle kana süüa.
  15. Tere! Olen 26 a mees. Peale Ööjooksu 7. juuni käisin 10 km jooksmas ning sai lubatud, kui üks vanem naisterahvas jookseb 21,1 km ära, lähen ma ka. Tegi ära. Peale sellest saati hakkasin juba treenima ennast 21,1 km. Esialgu ülepäeva jooksin 5 km, hiljem kaks päeva vahet ja kolmandal päeval jooksen. Olen jooksmise harjutusega jõudnud 12,5 km juurde. Paar nädalat jooksen seda distantsi ja siis tõstan taas distantsi pikkust jne. Peale jooksmise lõppu tegin kordamööda 3 x kõhulihaste harjutusi (erinevaid) ja 3 x kätekõverdusi (30 tk), peale neid teen veel seljalihase harjutusi, et selga väga ei kurnaks. Samas ei tahtnud alla võtta aga tahtsin rohkem juurde võtta ja rohkem "lihastesse" minna. Jõuan siis pointini.. Olen 172 cm ja kaalun nüüd 56 kg, enne ööjooksu olin 58, paremal juhul 59 Siis väga trenni ei teinud. Samas meeldib joosta aga tahaks ka nüüd juurde võtta ja rohkem lihastesse minna. Kui mõnda foorumi teema lugeda siis ma olen nagu kuivik Kohati ribisid suht kenasti näha Hommikuti söön mitmeviljaputru vähese moosiga, vahel ka mune.. piim käib iga toidu kõrvale, võiks juua lõpmatuseni. Nuu minu lõuna on suht nii 16.00 aeg, kuna töötan öösiti. Siis söön kartuleid, kana või sealiha kastmega. Kindlasti toidu kõrval ei puudu majonees/ hapukoor ja kodujuust. Aeg-ajalt ka kala, kui poest meeles osta. Nuu õhtu toit on umbes 21.00 - 22.00 aeg.. enne tööd. (Tööaeg 23.00-06.00) Siis pugin taas putru või praemune võileivaga. Ega praegu väga õigesti vist ei toitu aga, kui öösiti töötan. Suurem AGA tulebki siit, et öösiti ei ole meil lõunapausi, vaid kahe tunni tagant 10 min. pausid. Mida peaksin tööl sööma??? Siiamaai olen ma söönud kodus enne tööd kõhu täis ja siis alles hommiku peale 6 tulen koju sööma.. Peale tööd sööks või elevandi ära, kõht ikka täiega tühi, eriti nüüd, kui teen trenni. Jään vastuseid ootama. Kui keegi teab, kus toitumiskava saaks osta ja sellest kasu ka oleks, oleks nõus soetama selle. Ette tänades! Hetkene seis.
  16. Ansjuu- blogi

    Sama siin. Noorena ma ei lasknud emal osta ühtegi juurika pakki, hetkel läheb pakk päevas ja pudru vastu ka enam pole. Siiamaani pole ikka sõbraks saanud paprikaga. Kuidagi ei lähe alla.
  17. Toitumine

    Mul küll kõht tühjaks ei jää, kui söön 200g tatar/pruun riis vms 200g liha ja 200 g juurikaid.. need juba kõik valmis taldrikul.
  18. Toitumine

    Trenni teen 10-15h nädalas, hetkel on põhitreeninguteks ujumine, jooks/suusk ja jõusaal. Kas kehal puhata ka lased? Vabu päevi ka??
  19. Olimp Team - Tatjana Kurilova

    (Y) Silm puhkab, kui Tatjanat vaadata Kiitused ainult
  20. Kes pikemalt tahavad lugeda, peate sisse logima. Huvitavat lugemist. http://www.virumaateataja.ee/3001399/haavatud-sodur-treenib-40kiloste-hantlitega
  21. Olimp Team - Tatjana Kurilova

    Austaja hoiab Teie tegemistes ennast kursis Edu teile
  22. Annika Pärteli BLOGI

    Seda minagi, jälgin pikemat aega juba tema tegemisi Fb, kui ka instagramis
  23. Ansjuu- blogi

    Olen nõus sellega. Isegi võtan hoogu blogi pidamisega Edu sulle Ansjuu
×