Jump to content
asdfghjkl

rööbaspuudel surumine: rind vs triitseps

Recommended Posts

Rööbaspuudel surumine on harjutustepanga all nii rinna kui ka triitsepsi harjutuseks pandud:

rind:

http://www.fitness.ee/lehed/tooriistad/har...nk/rind/141.gif

ja sama asi ka triitsepile:

http://www.fitness.ee/lehed/tooriistad/har...ritseps/141.gif

Exrx.net lehel on samamoodi mõlema lihase jaoks see harjutus:

rind:

http://www.exrx.net/WeightExercises/Pector...AsChestDip.html

triitseps:

http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/ASTriDip.html

Mulle tundub endale, et see harjutus rinda eriti ei mõjuta, põhikoormus läheb triitsepile.

Kuidas aga teha nii, et just rind saaks selle harjutusega põhikoormuse? Kuidas täpsemalt rööbaspuudel olla, rinna jaoks?

Edited by estrose

Share this post


Link to post
Share on other sites

mõjub ikka rinnale, soorita aeglaselt ja lase piisavalt alla ennast. Võid ka jalad viia endast taha poole, et oleksid kaldu rohkem. Ma arvan....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proovin lähiajal selle kallutamise siis järgi, kuigi kahtlen et triitseps saab ikkagi suurema koormuse.

sisuliselt peaks see harjutus olema ligilähedane käte-kõverduste tegemise harjutusega minu arusaamist mööda, et tuleks saavutada võimalikult selline asend, et suruks võimalikult suure kaldega ennast üles rööbaspuudelt, et siis oleks nagu püstiseistes kätekõverduste tegemine. Proovin seda kallutamist siis, kuigi jah, parem siis juba teha kätekõverdusi minuarvates.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Proovin lähiajal selle kallutamise siis järgi, kuigi kahtlen et triitseps saab ikkagi suurema koormuse.

sisuliselt peaks see harjutus olema ligilähedane käte-kõverduste tegemise harjutusega minu arusaamist mööda, et tuleks saavutada võimalikult selline asend, et suruks võimalikult suure kaldega ennast üles rööbaspuudelt, et siis oleks nagu püstiseistes kätekõverduste tegemine. Proovin seda kallutamist siis, kuigi jah, parem siis juba teha kätekõverdusi minuarvates.

Eks ta nii olegi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui hoida käsi kehast eemal peaks ka aitama.

Olen kuulnud soovitust teha nii, et võtad kätega rööbaspuude siseküljelt kinni ja siis teed.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Suurendamaks koormust rinnale, kalluta ülakeha rohkem ette ja jalad võid isegi vastu tagumikku konksu tõmmata. Mida püstisema ja sirge ülakehaga rööbaspuudel oled, seda enam teevad tööd käed.

eks ta nii ole jah, kui ettepoole kallutad siis rind ja sirgelt siis triits.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ongi nii et sirged käed siis on triits ja kallutades teeb rinda ka, olen ise teinud nii ja on tunda ikka et võtab rinna ka läbi :wub: nii et järelikult mõjub :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mida rohkem sa enda keha ette kallutad - st. mida rohkem maaga paralleelseks - seda enam ta rinnale mõjub. Kui korralikult teed, siis tunned, kuidas rinna ala- ja välisosad vatti saavad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See mis lihsgruppi antud harjutus treenib oleneb minu teada keha asendist( kallak) ja rööbaspuude laiusest.

Nt sirgem kehaasend ja kitsamad rööbaspuud treenivad rohkem triitsa, suurem kallak ettepoole või/ja laiemad rööbaspuud treenivad rohkem rinda. :wub: Iseenesest väga hea harjutus, aga liigestele on üsna suur koormus! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

njah, viimasel ajal teen triitsa pumpa 3x10 ja lasen piisavalt alla, et oleks koormav, ent miskipärast tundub et vaikselt hakkab see harjutus kergeks jääma. Peaks rohkem seeriaid tegema?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Olen kuulnud soovitust teha nii, et võtad kätega rööbaspuude siseküljelt kinni ja siis teed.

Kas ma saan õieti aru, et rööbaspuude siseküljelt kinni võttes pole peopesad kokku, vaid vaatavad väljapoole? Ma pole nii kunagi proovinud, seda võiks katsetada küll siis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
njah, viimasel ajal teen triitsa pumpa 3x10 ja lasen piisavalt alla, et oleks koormav, ent miskipärast tundub et vaikselt hakkab see harjutus kergeks jääma. Peaks rohkem seeriaid tegema?

Oled juba proovinud lisa raskusega?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas ma saan õieti aru, et rööbaspuude siseküljelt kinni võttes pole peopesad kokku, vaid vaatavad väljapoole? Ma pole nii kunagi proovinud, seda võiks katsetada küll siis.

Ei tea jah,kuidas see mõjub..

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.exrx.net/WeightExercises/Pector...WtChestDip.html

vaata seal video kuidas rinnale rohkem teha ...

http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/WtTriDip.html

on siis triizale ... mina erilist vahet ei leidnud kuid video on olemas :P

raskusest siis niipalju et ...

ideaalne oleks nii

ridgely8b.jpg

või siis nii

aga võta kettad sülle või nii ...

ridgely8d.jpg

kuid saab ka koduste vahenditega ...

võtad hantli kahe jala vahele .... jalad põlvest kõverdatud .... et siis raskuse kinnitad oma meheuhkusest allaoole põlve piirkonda :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://www.exrx.net/WeightExercises/Pector...WtChestDip.html

vaata seal video kuidas rinnale rohkem teha ...

http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/WtTriDip.html

on siis triizale ... mina erilist vahet ei leidnud kuid video on olemas :P

raskusest siis niipalju et ...

ideaalne oleks nii

ridgely8b.jpg

või siis nii

aga võta kettad sülle või nii ...

ridgely8d.jpg

kuid saab ka koduste vahenditega ...

võtad hantli kahe jala vahele .... jalad põlvest kõverdatud .... et siis raskuse kinnitad oma meheuhkusest allaoole põlve piirkonda :wub:

NÄH, oleksid v6inud lasta poisil oma peaga m6elda :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rööbaspuudel surumisel hakkab mõlemast õlast valus, selline tunne nagu vigastaks kohe ära. Keegi teab mida teha enne seda harjutust? käteringidest piisab?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui mingi harjutuse tegemisel valu sisse lööb, siis tuleb sellest harjutusest loobuda, seniks kuni saad seda harjutust teha ilma probleemideta. Kui jätkad harjutuse tegemist läbi valu, siis võib see varem või hiljem muutuda krooniliseks. Igale harjutusele on olemas asendusharjutus!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rööbaspuudel surumisel hakkab mõlemast õlast valus, selline tunne nagu vigastaks kohe ära. Keegi teab mida teha enne seda harjutust? käteringidest piisab?

Õlad peab kohe kindlasti enne soojaks tegema. Ma teen käteringe igate pidi, kergete hantlitega lendamist ja ka triitsa teen plokil kerge raskusega soojaks. Külmalt peale lennates on väga suur vigastuseoht. Mida laiem haare on, seda rohkem rõhub õlale. Üldse rööbaspuid tehes annab kehaasendiga väga palju mängida, kas kaasata ka rohkem rinda jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui juba hädade kurtmiseks läks siis, juulikuus käis miskine nõks läbi rinnalihase siseküljest, praeguseks on ligi 3 kuud möödas, kuid rööbaspuudel surudes on ikka miskine terav valu sees, mis küll kaob peaaegu ära järgnevate kordustega. Käega üle rinnalihase sisekülje tõmmates on tunda miskine lohk või selline pehmem piirkond. Teiste harjutuste käigus pole tunda miskit, oskate ehk miskiseid ideid anda, millega võiks sellest jamast lahti saada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Endal on vahest probleem,et rööbaspuudel surumisl tekib rinnalihasesse terav valu,just alla laskudes.Kuna olen teinud koguaeg püstises asendis (triitsepsile),siis ei kujuta ette,milles võib probleem olla... lihased on alati soojad enne harjutusega alustamist.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Endal on vahest probleem,et rööbaspuudel surumisl tekib rinnalihasesse terav valu,just alla laskudes.Kuna olen teinud koguaeg püstises asendis (triitsepsile),siis ei kujuta ette,milles võib probleem olla... lihased on alati soojad enne harjutusega alustamist.

Eks mingid kiud satuvad liigsesse venitusse vms. Aga kes teab. Need rööbaspuud tõesti sellise harjutus, kus veidi asendi korrigeerimist võib hoopis teist mõju avaldada. Eriti kuna õlaliigeste liikuvus võib erinevatel inimestel ikka omajagu kõikuda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise olen viimasel ajal hakanud tegema rööbaspuud kohe peale rinnatrenni ja enne tricepsit. Hea üleminekuharjutus universaaltreeningutel. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rööbaspuudel surumisel hakkab mõlemast õlast valus, selline tunne nagu vigastaks kohe ära. Keegi teab mida teha enne seda harjutust? käteringidest piisab?

Ma ise teen enne rööbaspuid kitsalt surumist horisontaalpingil (3-4 seeriat+soojendusseeria).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×