Jump to content
Sign in to follow this  
inside14

Õlg!?

Recommended Posts

Mis võiksid olla parimad harjutused ja kombinatsioonid lisamaks õlale suurust ja seda õiget ümarat kuju? :) Pakkuge välja mõni õla trenn vms, sooviks katsetada ja näha mis sobiks mulle, et saada õlad kasvama? Palju võiks ka olla see keskmine seerjate arv, see võib muidugi individuaalne olla aga üldiselt või siis palju teie kasutate?Oleks abiks, soovin katsetada ja leida omale see paras varjant. :lol: Mul tavaliselt õlatrennist õlg valusaks ei jää aga peale rinna päeva on küll õla esiosa valus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proovi nii :

Surumine, kang/hantlid 4x12-8

Ettekallutades hantlite tõsted kõvale 4x12-8

Seistes/istudes jantlite tõsted kõrvlae 3x12-8

Ühe käega hantli tõsted ette 2x12

Share this post


Link to post
Share on other sites

kangi surumine(üks trenn seistes,teine istudes kukla tagant)4korda 10

Hantlitega tõsted istudes (4korda 10)

kangli tõmbamine lõua alla(4korda10)

Kui korralikult teed , piisab kindlasti kolmest harjutusest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise kasutan õla jaoks selliseid harjutusi: Istudes kangi surumine eest 5x6-10

Lendamine küljele istudes hantlitega 4x8-12

Lendamine ette seistes kangiga v.plokk 4x8-10

Lendamine kaldpinnal ühe käega küljele v.eest ülestõmbed 4x7-10

Õlatagaosale lendamine kõhuli kaldpinnal hantlitega 4x8-10

Ja täitsa hästi mõjub vähemalt mulle :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
mis tasemel sa oled? Kaua teinud?

Vahelduva eduga kuskil pool aastat vast. :) Aga 2kuud nüüd regulaarselt käind ja edasi sama hooga :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

seega, piisab täiesti 3-st harjutusest, nt. surumine, soovitavalt surumine istudes kangiga eest 3x8-12, siis käte viimine kõrvale ettekallutatult 3x8-12, ja hantlitega surumine istudes 3x8-12! Mina teeks nii, aga jah see individuaalne ja peab ise proovima katsetama!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina teen käe tõstmist kõrvale alaplokil ja hantlite tõstmist kõrvale, kumbagi 4 seeriat, esimest harjutust kuni 15 kordust seerias, teist kuni 12. Esimene harjutus on vähemalt minu jaoks parim delta harjutus, see alles mõjus lihasele ja pani selle kasvama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina teen õlga peale seljatrenni mingi 2 harjutust ainult, aga õlg on juba proportsionaalselt suurem kui teised lihased ja kindlasti mu kõige tugevam koht.Võibolla on asi individuaalne, sest igaühel on osad lihased kergemini arendatavad, kui teised, aga võibolla on asi tõesti selles et ma seda nii vähe teen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Kangiga kukla tagant (kui see ei sobi, siis tee nao eest) 4*8-10

2. Arnold press 3*8-10

3. Ette kallutatult hantlitega lend 6la taga osale 3*10-12

4. Seistes yhe kaega hantli lend 3*12

Viimast kahte harjutust teges jalgi et su keha olex taiesti paigal ja liigutus oleks ainult 6las!!!Paljud aitavad kehaga kaasa, et saax ikka suuremat raskust ylesse, aga nii hakkavad juba teised lihased aitama ja areng pole k6ige parem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minul pani õla kasvama eest surumine kangiga + õlatrenni lõpus trossiga üles surumine(vt Vootele treeningut) Viimane harjutust pumpas õla hästi verd täis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Minul pani õla kasvama eest surumine kangiga + õlatrenni lõpus trossiga üles surumine(vt Vootele treeningut) Viimane harjutust pumpas õla hästi verd täis.

just ma ka surun eest...muidu mul siukene tunne nagu õlg ei töötaks.Ja muidugi teen veel hantlitega. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×