Jump to content
Kert

Rasvast vabanemine.

Recommended Posts

Tere!

Tean, et rasvapõletuseks on vajalik teha aeroobset trenni. Seoses trenniga on tekkinud ka mõned küsimused. Sõidan nimelt 4-6 korda nädalas ~40 minutit velotrenažööriga pulsil 110-140 (vahel ka vastupidavuse arenadamiseks kõrgemal pulsil). Toitun "normaalselt", st dieeti ei pea, üritan lihtsalt tervislikumad palad valida kui võimalik ja mitte üleliia palju. Vanust on 19, pikkus 186 ning kaal 96kg. Mida oskate soovitada? Kas peaksin rohkem treenima? Diieti pidada ei soovi, sest pole selleks võimalust. Mida tasuks teada?

Olen praeguseks asjaga tegelenud umbes 2-3 nädalat. Tulemustest veel vara rääkida? Märgata on ainevahetuse kiirenemist ning enesetunne on paranenud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üle 4-6 korra nädalas küll ei maksa aeroobset teha. Aga see, et ei ole võimalust dieeti pidada, seda ma küll ei usu. See on jõukohane igaühele, kui väga tahta. Ilmselt jääb puudu motivatsioonist.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere!

Tean, et rasvapõletuseks on vajalik teha aeroobset trenni. Seoses trenniga on tekkinud ka mõned küsimused. Sõidan nimelt 4-6 korda nädalas ~40 minutit velotrenažööriga pulsil 110-140 (vahel ka vastupidavuse arenadamiseks kõrgemal pulsil). Toitun "normaalselt", st dieeti ei pea, üritan lihtsalt tervislikumad palad valida kui võimalik ja mitte üleliia palju. Vanust on 19, pikkus 186 ning kaal 96kg. Mida oskate soovitada? Kas peaksin rohkem treenima? Diieti pidada ei soovi, sest pole selleks võimalust. Mida tasuks teada?

Olen praeguseks asjaga tegelenud umbes 2-3 nädalat. Tulemustest veel vara rääkida? Märgata on ainevahetuse kiirenemist ning enesetunne on paranenud.

Tore leida kaasvõitlejaid. Ma alustan samuti rasvapõletamisega.

Ostsin raamatu isegi. Ühe korra lugesin läbi ja üks väga väga tähtis point, mis mulle meelde jäi, on see, et hommikuti põleb rasv kõige paremini. Täpsemini kui sa pole söönud 8h enne aeroobset. Siis kasutab keha energiaks rasva mitte toitu. Natukene lihast ka. Selle vastu aitab dieet (rohkesti valku) ja jõusaalis kerge treening.

Söö 30-60 minutit peale aeroobset valgurikast toitu et ei tekiks katabolismi. Munad, liha ntx on hea valik.

Joo vett vähemalt 0.66 * 2.2 * kehakaal * 0.0295 (liitrit). Õige valem annab vastuse oz'ides ja kehakaaluks on naelad. Lisasin kordajad 2.2 ( kehaal naeladeks ) ja 0.0295 (oz'id liitriteks). Umbes 4 liitrit sinu puhul :S

Halb uudis - alkohol peatab rasva põletamise!!! :(

Treeningu ajal võiks puls olla 75% max'ist. Teoreetiliselt 220 - vanus * 0.75 ehk siis sinu puhul 220 - 19 * 0.75 = 150 lööki minutis. Seega treenid õigel tempol.

Pea neid fakte meeles ja treeni edasi. Parandan ennast ja lisan ehk tulevikus veel infot.

Edu!

Edited by icebrker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere!

Tean, et rasvapõletuseks on vajalik teha aeroobset trenni. Seoses trenniga on tekkinud ka mõned küsimused. Sõidan nimelt 4-6 korda nädalas ~40 minutit velotrenažööriga pulsil 110-140 (vahel ka vastupidavuse arenadamiseks kõrgemal pulsil). Toitun "normaalselt", st dieeti ei pea, üritan lihtsalt tervislikumad palad valida kui võimalik ja mitte üleliia palju. Vanust on 19, pikkus 186 ning kaal 96kg. Mida oskate soovitada? Kas peaksin rohkem treenima? Diieti pidada ei soovi, sest pole selleks võimalust. Mida tasuks teada?

Olen praeguseks asjaga tegelenud umbes 2-3 nädalat. Tulemustest veel vara rääkida? Märgata on ainevahetuse kiirenemist ning enesetunne on paranenud.

Sorry, aga karm reaalsus on see, et ilma toitumise jälgimiseta on see sul suht tühi töö. Dieeditamiseks eiolegi mingeid võimalusi vaja, lihtsalt muudad oma harjumusi.

Ja peale trenni peaks kohe sööma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enne üritasin kogu aeg olla pulsil 150, kuid siis jäi foorumist silma kellegi nõuanne, et 150 on liiga kõrge. Kas seda valemit saab ikka usaldada? St, kas tõesti muutub tempo seoses vanusega nõnda palju?

Kui kaua alkoholi negatiivne mõju kestab? Paar korda nädalas kuumal suvepäeval hea ju mõni õlu rüübata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Enne üritasin kogu aeg olla pulsil 150, kuid siis jäi foorumist silma kellegi nõuanne, et 150 on liiga kõrge. Kas seda valemit saab ikka usaldada? St, kas tõesti muutub tempo seoses vanusega nõnda palju?

Kui kaua alkoholi negatiivne mõju kestab? Paar korda nädalas kuumal suvepäeval hea ju mõni õlu rüübata.

Pitsi viina mõju kesta tunde. Õlle kohta ei tea aga ma arvan, et palju vähem ei ole.

Rasva on võimalik vähendada alkoholi juues. St olen kuulnud et praktikas võimalik.

Kui sa tulemusi ei näe mõne kuu jooksul, siis lõpeta joomine.

Ja lisan veel, et ma ei tea tippvomis inimest, kes on regulaarne õllejooja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tore leida kaasvõitlejaid. Ma alustan samuti rasvapõletamisega.

Ostsin raamatu isegi. Ühe korra lugesin läbi ja üks väga väga tähtis point, mis mulle meelde jäi, on see, et hommikuti põleb rasv kõige paremini. Täpsemini kui sa pole söönud 8h enne aeroobset. Siis kasutab keha energiaks rasva mitte toitu. Natukene lihast ka. Selle vastu aitab dieet (rohkesti valku) ja jõusaalis kerge treening.

Söö 30-60 minutit peale aeroobset valgurikast toitu et ei tekiks katabolismi. Munad, liha ntx on hea valik.

Joo vett vähemalt 0.66 * 2.2 * kehakaal * 0.0295 (liitrit). Õige valem annab vastuse oz'ides ja kehakaaluks on naelad. Lisasin kordajad 2.2 ( kehaal naeladeks ) ja 0.0295 (oz'id liitriteks). Umbes 4 liitrit sinu puhul :S

Halb uudis - alkohol peatab rasva põletamise!!! :(

Treeningu ajal võiks puls olla 75% max'ist. Teoreetiliselt 220 - vanus * 0.75 ehk siis sinu puhul 220 - 19 * 0.75 = 150 lööki minutis. Seega treenid õigel tempol.

Pea neid fakte meeles ja treeni edasi. Parandan ennast ja lisan ehk tulevikus veel infot.

Edu!

Räägi kaasvõitleja mis on raamatu pealkiri ja kust said ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui hilja oleks õige teha päeva viimane söögikord? Kui näiteks peale 19.00 enam ei söö midagi, kas tuleb see kasuks kaalualandamisel või ei tohiks tühja kõhuga magama minna?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui hilja oleks õige teha päeva viimane söögikord? Kui näiteks peale 19.00 enam ei söö midagi, kas tuleb see kasuks kaalualandamisel või ei tohiks tühja kõhuga magama minna?

Kõik oleneb sellest, mis kella ajal sa magama lähed. Sööma ei peaks ehk paar-kolm tundi enne magamaminekut, aga kindlasti ei ole hea, kui viimane toidukord on kl 19 ja lähed magama näiteks peale südaööd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Äkki keegi võtab mõne lausega kokku mida Anthony Ellis ( http://www.fastmusclegain.com ) ütles ja mis olid põhitõed.

Sellel lehel ongi asi kokku võetud. Tahad kokkuvõtte kokkuvõtet? Ole järjepidv, ole järjepidev, ole järjepidev!!!

Ma annan sulle ühe teise artikli - http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=291seven2 - toitumise 7 põhialust. Tark jutt!

Edited by icebrker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja lisan veel, et ma ei tea tippvomis inimest, kes on regulaarne õllejooja.

Ma tean.

Päevas joob minimaalselt 2 õllet ja tuli noorte EMil aerutamisel 13.ndaks

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tore leida kaasvõitlejaid. Ma alustan samuti rasvapõletamisega.

Ostsin raamatu isegi. Ühe korra lugesin läbi ja üks väga väga tähtis point, mis mulle meelde jäi, on see, et hommikuti põleb rasv kõige paremini. Täpsemini kui sa pole söönud 8h enne aeroobset. Siis kasutab keha energiaks rasva mitte toitu. Natukene lihast ka. Selle vastu aitab dieet (rohkesti valku) ja jõusaalis kerge treening.

See kehtib ainult sellel juhul kui vaadatakse rasvapõletust paari tunni jooksul peale tegevust. Uuemad uuringud, kus jälgiti ainevahetust 24h lõikes, siis see meetod osutus pikas perspektiivis just ainevahetust ja rasvapõletust AEGLUSTAVAKS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi on tegelikult väga lihtne, tuleb kulutada ööpäevas rohkem kui söögi-joogiga sisse tarbitakse. Pole mõtet oma pead vaevata millal treenida, kuidas ja mida. Lihtsalt enesetunne on parem kui päevas on söögikordi 4 -6, see hoiab veresuhkrut stabiilsena ning ei teki halba enesetunnet, nõrkust ning ka ülesöömist. See mida ja millal süüa on juba võistlussportlaste tase, seda ei pea tavainimene kes soovib liigsetest kilodest vabaneda eriti jälgima. Peaks lihtsalt vaatama, et ei liialdaks magusa ega rasvaste toodetega. Mõistlik kaalukaotus on mitte üle 3 kilo kuus, esimesel kuul võib see number olla muidugi suurem. Kaaluda ennast igal hommikul enne hommikusööki, nädalate kaupa on juba näha kuhu poole on muutused toimunud. Kui kaal pole langenud tuleb tõenäoliselt kärpida toidukogust või natuke lisada treeningmahtu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tore leida kaasvõitlejaid. Ma alustan samuti rasvapõletamisega.

Ostsin raamatu isegi. Ühe korra lugesin läbi ja üks väga väga tähtis point, mis mulle meelde jäi, on see, et hommikuti põleb rasv kõige paremini. Täpsemini kui sa pole söönud 8h enne aeroobset. Siis kasutab keha energiaks rasva mitte toitu. Natukene lihast ka. Selle vastu aitab dieet (rohkesti valku) ja jõusaalis kerge treening.

Söö 30-60 minutit peale aeroobset valgurikast toitu et ei tekiks katabolismi. Munad, liha ntx on hea valik.

Joo vett vähemalt 0.66 * 2.2 * kehakaal * 0.0295 (liitrit). Õige valem annab vastuse oz'ides ja kehakaaluks on naelad. Lisasin kordajad 2.2 ( kehaal naeladeks ) ja 0.0295 (oz'id liitriteks). Umbes 4 liitrit sinu puhul :S

Halb uudis - alkohol peatab rasva põletamise!!! B)

Treeningu ajal võiks puls olla 75% max'ist. Teoreetiliselt 220 - vanus * 0.75 ehk siis sinu puhul 220 - 19 * 0.75 = 150 lööki minutis. Seega treenid õigel tempol.

Pea neid fakte meeles ja treeni edasi. Parandan ennast ja lisan ehk tulevikus veel infot.

Edu!

.

See valem on vale, sest 220 - 19 * 0.75 ei võrdu 150. Äkki peaks valem olema (220 - vanus) * 0.75

Share this post


Link to post
Share on other sites
See kehtib ainult sellel juhul kui vaadatakse rasvapõletust paari tunni jooksul peale tegevust. Uuemad uuringud, kus jälgiti ainevahetust 24h lõikes, siis see meetod osutus pikas perspektiivis just ainevahetust ja rasvapõletust AEGLUSTAVAKS.

Me ei ole teinud mingeid uurimusi kui vaid enda peal.Seda viimase kolme kuu jooksul - otsustasin su poolt voorumis räägitut siis ka proovida.Tulemus:-10kg.Siis kolme kuuga 115kg pealt 105kg peale.Ainuke,mida muutsin,et hommikusöök on nüüd enne aeroobset.Lihasmass praktiliselt vähenenud ei ole - jääb mulje,et organism on hakanud toitu paremini omastama.Jõunäitajad on veidi isegi paranenud ..., B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vägev B)

Kas sul on olemas võrdlusmoment ka dieedist, mida tegid nii, et tegid aeroobset enne hommikusööki? Kuidas siis tulemused olid?

Võibolla järgmiseks asendad aeroobse mingis osas HIITiga, siis peaks veel kõik veel parem olema :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dieet ei muutunud.Või täpsemalt - toitumisrezhiimi ei muutnud üldse.

Minu puhul paistab,et muutis asja just aeroobse ja söögi ümbertõstmine.

Ja enestunne paranes kah.

Krt,tühja kõhuga pedaalide sõtkumine on ikka jama, B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

küsiksin seda et kui kool hakkab siis tavaliselt ma hommikuti ei söönud, aga kas oleks kasulik süüa hommikul paar juustu saia kell 7.45? sest järgmine sööma(soe söök) on alles kell 11-12, plaan on natuke alla võtta

Share this post


Link to post
Share on other sites

hommikul ei ole isu, kohe mitte midagi ei taha süüa kui ärkan ja üldse ei meeldi vara ärgata koguaeg on probleeme et üles saada :lol: ma mõtlesin et oleks kasulik hommikul midagi süüa siis paar juustu saia ma võin alla vägistada aga rohkem mitte B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
.

See valem on vale, sest 220 - 19 * 0.75 ei võrdu 150. Äkki peaks valem olema (220 - vanus) * 0.75

Jah. Minu viga. Sulud puudu.

See kehtib ainult sellel juhul kui vaadatakse rasvapõletust paari tunni jooksul peale tegevust. Uuemad uuringud, kus jälgiti ainevahetust 24h lõikes, siis see meetod osutus pikas perspektiivis just ainevahetust ja rasvapõletust AEGLUSTAVAKS.

Oskad ehk linki anda sellele uurimusele?

Me ei ole teinud mingeid uurimusi kui vaid enda peal.Seda viimase kolme kuu jooksul - otsustasin su poolt voorumis räägitut siis ka proovida.Tulemus:-10kg.Siis kolme kuuga 115kg pealt 105kg peale.Ainuke,mida muutsin,et hommikusöök on nüüd enne aeroobset.Lihasmass praktiliselt vähenenud ei ole - jääb mulje,et organism on hakanud toitu paremini omastama.Jõunäitajad on veidi isegi paranenud ..., B)

Millist aeroobset trenni tegid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×