Jump to content
Sign in to follow this  
Johannes

Toidulisandid?

Recommended Posts

to inside14:

Jah, õige mõte! Minna jooksma. Olen isegi kuulnud, et liigne jõusaal ja veel kasvavas eas on südamele koormav. Tegelikult olen plaaninud ammu juba jooksmas hakkata käima, aga pole aega leidnud.

Täna siis käsin jõusaalis ära ja otsutasin jooksma minna. Peaks olema nagu aeroobne, aga oli rohkem anaeroobne(ilma õhuta). Kõige hullem tegelikult ei olnudki, aga poole maa pealt hakkas pistma see nüüd küll mõnu ei olnud, aga jooksin lõpuni. Jooksu pikkusek oli umbes 3-4km.

to Fre:

Kunagi kui alustasin siis tegin trenni sellisete raskustega:

*Esimen harjutus-----Raskus-----20kg---8korda--kolm seeriat

*Teine harjutus-------Raskus-----45kg---8korda--kolm seeriat

*Kolmas harjutus-----Raskus-----8,5kg---8korda--kolm seeriat

*Neljas harjutus------Raskus---45-50kg---8korda--kolm seeriat

*Viies harjutus--------Raskus---tegin ilma raskusteta---30korda---kolm seeriat

*Kuues harjutus-------Raskus--seda harjutus alguses polnud

*Seitsemes harjutus--Raskus---seda harjutus alguses polnud

*Kaheksas harjutus---Raskus---seda harjutus alguses polnud

*Üheksas harjutus----Raskus---seda harjutus alguses polnud

*Kümnes harjutus----Raskus----seda harjutus alguses polnud

Tegin ka muid harjutusi---alaseljale ja muud aga praegu olen nendest loobunud---aja puuduse tõttu.

to jrx:

Mis mõttes harjutusi vahetama, kas raskusi?

Tegelikult ongi kuues harjutus kükide variatsioon. Vähemalt minu arust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No aga ära jookse siis ennast anaeroobsele :ph34r: jookse rahulikul sellises tempos nagu endale võimeline.Alguses tasuks üldse alustada vaikselt ja aegamisi koormust lisada, sa ütlesid et pole veel aega leidnud jooksmiseks see tähendab, et pole enne käind jooksmas ning just siis peaksid alustama kergemalt.Selle 3-4km annab läbida ju väga erinevalt kuidas tunned ennast nii jookse. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegelikult olen ma päris palju jooksutrenni teinud, aga see oli kunagi ammu.

Kehalisekasvatuse tundide väliselt käisin viimati jooksmas vist umbes 2-3 aastat tagasi.

Ausalt öeldes ei olnudki jooks anaeroobne, vaid viga oli pistmises.

Ja noh nagu esimene kord ikka võtsin väga rahulikult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei tea kuidas teiste arvamusega lood on, kuid minu arvates vajaks kava modifitseerimist. Enne kui otsustad minna toidulisanditele üle, tuleks vast tavatoidul elades oma kehast viimane võtta. Soovitan oma silmaringi laiendada sellealaseid artikleid lugedes ning ise kava muuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andke siis soovitusi, mis selle kavaga teha, aga harjutused võiks samaks jääda ja kordused kah.Põhimõteliselt saab muuta ainult harjutuste järjestust.Või, mis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Toidulisanditega on nii, et valik on suur ning igaüks peab leidma enda jaoks selle õige ja parima! Mina olen aja jooksul proovinud erinevaid lisandeid, aga viimase aasta jooksul olen kasutanud ainult FAST lisandeid ning olen tulemustega rahul. Põhiliselt kasutan WHEY+, HT-R, MUSCLE+ ja HERA80-t.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei saa nagu meestest aru, kaks aastat jõusaalis käinud ja ei tea mitte kottigi. Kas sa siis ei loe netist või suhtle teiste harrastajatega. Treeningkava on esiteks täiesti sota-puta, kõik lihasgrupid on segamini. Teiseks 5 korda nädalas ühte lihasrühma treenides ei saa suurt jõudu ja lihaskasvu juurde loota. Võta siit samast leheküljelt kava jaotuna kolmeks või isegi neljaks, siis oleks normaalne 5 korda nädalas jõusaalis viibida. Vahet ei ole kas sa soovid lihasmassi kasvatada või hoopis lihasvastupidavust, selle määrab ära ikkagi kordused seerias, lihasgruppide jaotus võib jääda samaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alguses ma tegin 1-2 aastat vähe trenni ja ei olnud põhjust asju uuridagi netist. Ja see kava, mis siin üleval on, on peaaegu aasta

aega vana. Hetkel käin jõusaalis 2-4 kordnädalas ja kava on vägagi muutunud. Ja asju uurin netist nii palju, kui arvan, et on vajalik ja hetkel olen oma kava tulemustega rahul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peale trenni pidavat vadak+kaseiin parem olema kui ainult vadak (loomulikult kiiresti imenduvate süsivesikutega koos). Seetõttu võibolla ostaks ühe vadakuvalgu ja ühe kaseiinivalgu ning siis peale trenni võtta nende segu. Või peaks olema ka valmis segusid, mis mõlemat sisaldavad. Enne magama minekut võid ju kaseiini võtta, aga tegelikult pole vaja muud kui sööd aeglaselt imenduvat toitu (näiteks palju kaseiini sisaldavat kohupiima).

Edited by Capricorn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui siis toidulisandites rääkida siis ise olen nüüd kasutanud MASS2-te ja MUSCLE+-ssi umbes 2-3kuud: Eriti pole küll aru saada, et neist kasu oleks, aga küll ta pikema aja jooksul hakkab rohkem välja paistma.

Kui treeningutest rääkida siis on kava kõvasti muutunud.....on reljeefi-, massi- ja jõutsüklid jne.

Hetkel kaal 80-85kg ja 120kg lükkasin rinnalt ülesse!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ausalt öeldes ei ole kunagi proovinud konkreetselt kükke kangiga teha. Jalgade treenimiseks kasutan muid masinaid.

Siis sa oled paljust ilma jäänud! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aeroobset?Mis sa sellega mõtled?

Sellega mõtlen seda, et tuleb käia jooksmas/jalgrattaga sõitmine/ujumine jne.See tuleb trennile kasuks ja kui aeroobse jätad jõusaali trenni kõrvalt välja siis võib su südamega lood halvaks minna.Igati soovitan ja ka kindlasti peaks aeroobset tegema annab võhma ja vastubidavust mis on südamele väga kasulik. B)

Kui tahat mass siis aeroobne pole hea...minu arust täiesti mõtetu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui tahat mass siis aeroobne pole hea...minu arust täiesti mõtetu...

Hetkel ma jooksmas ei käi. Aga enne trenni sõidan + hüppan hüppenööriga 30minutit umbes ja peale trenni teen veel kuskil 15-30minutit poksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hetkel ma jooksmas ei käi. Aga enne trenni sõidan + hüppan hüppenööriga 30minutit umbes ja peale trenni teen veel kuskil 15-30minutit poksi.

30 minutit hüppenööri, siis teed oma kava läbi ja jaksad 30 min.sparri teha? või mida sa poksi all mõtled? taod kotti 30 min?

Igati kõva sell oled siis B) mina küll ei jaksax nii

Mis on sinu saladus ? kõvasti effedriini?:o

Edited by expertkenny

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutit hüppenööri, siis teed oma kava läbi ja jaksad 30 min.sparri teha? või mida sa poksi all mõtled? taod kotti 30 min?

Igati kõva sell oled siis B) mina küll ei jaksax nii

Mis on sinu saladus ? kõvasti effedriini?:D

Üks asi on kava, teine asi aga reaalsus :o

Reaalselt teen ma tavaliselt soojenduseks 10-15 minutit ratast siis umbes 5-10 minutit hüppenööri. Siis trenn ise ja peale trenni 30 minutit taon poksi kotti + hüppan hüppenööriga+ venitused+ spagaatid jne!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Siis sa oled paljust ilma jäänud! B)

Tuli meelde! Olen küll teinud kangiga kükke, kuid see hakkas kaela peale! Aga nüüd proovisin uuesti ja panin käterätiku korralikult kangi ja kukla vahele ning üsna hea jala trenn oli tulemuseks!(Y)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui kunagi konkreetselt kaela peale hakkas, siis võibolla hoidsid kangi liiga üleval. Räägi ka raskustest ja kordustest. B)

Edited by Capricorn

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui kunagi konkreetselt kaela peale hakkas, siis võibolla hoidsid kangi liiga üleval. Räägi ka raskustest ja kordustest. :o

Hetkel tegin 80kg-ga kolm seeriat, 8kordust seerias...pool kükke.B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×