Jump to content
Sign in to follow this  
Wahvel

Vajaks abi?

Recommended Posts

kuidas peaks koduste vahenditega treenima(hantlid,surumis pink,kaldpink,)?Eesmärgiks kasvatada massi.kas on oluline oma toitumist jälgida,kas süüa enne või pärast trenni.millest peks kindlasti hoiduma et ei tekiks ületreenimist? mul pole aega spordisaalides käia ning tahaks kodus hakkama saada.

mul on palju küsimusi kuid ehk keegi viitsib vastata. :o

Edited by Wahvel

Share this post


Link to post
Share on other sites

äkki oled hea ja kasutad otsingut siin selliseid teemasid viimaselajalgi olnud.... :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esialgu soovitaks ikka mõnes treeningsaalis käia, kasvõi paar korda, et saaks ettekujutuse kuidas mingit harjutust sooritada. Teine võimalus on muidugi mõne kogenuma sõbra käest abi paluda. Siin foorumis on harjutuste õiget sooritamist väga raske seletada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere! Olen 16 aastat vana ja max raskus mis olen surunud on 70kg. Seeria raskus on 50-55kg. aga probleem on selles, et lihas kasvu pole. Kas on mõni hea näpunäide selle jaoks? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere! Olen 16 aastat vana ja max raskus mis olen surunud on 70kg. Seeria raskus on 50-55kg. aga probleem on selles, et lihas kasvu pole. Kas on mõni hea näpunäide selle jaoks? :D

tee veel trenni :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

jõusaalis käimisest üksi on vähe ,seal tuleb midagi arukat teha ka ,teiseks on toitumine väga tähtis..soovitan sul seal saalis treener üles otsida ja las juhendab sind

Share this post


Link to post
Share on other sites

olen teinud nende kavade järgi mis siin lehel on. Asi on selles et treenerit pole ja otsingi siit abi! Kes oskaks öelda mida oleks kasulik süüa ja millest rohkem hoiduda! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Söö, söö palju, tuleb küll rasva ka, kuid lihast samuti.

Ja trenni tee ka kõvasti.

Ja selle ületreeninguga on nagu on - kui asja mõistusega võtta, ei teki mingisugust ületreeningut . Samuti on ületreeningu ja laiskuse vahel õhkõrn piir.

Soovitaksin sul hoiduda ülirasvastest toitudest (krõpsud, friikartulid) veel soovitan piiri pidada saiatoodetega (saiakesed).

Edited by Eastsider

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×