Jump to content
mayle

Mul siis selline

Recommended Posts

Olen 19 Neiu. 168cm ja 61.6 kg.. enam vähem suht rahul.. jaanuari alguses kaalusin veel 70kg.. siis aga sain pulsikella. Minu trenn on 3 vahest ka 4 korda nädalas õhtuti 45 minti kuni tund jooksmist pulsiga 140-155.

Tüüpiline menüü:

Hommik 9.00... Müsli piimaga+ õun.+Vahest ka väherasvane jogurt+peotäis pähkleid ja rosinaid

Lõuna 13.00 .... 2 viilu sepikut kodujuustuga. Kui hommiku jogurtit ei söönud siis nüüd. Õun, kurk, tomat, paprika, porgand, redis.

Õhtu 17.00.. soe söök.. milleks tihti riis.. seda palju ei söö.. väike ports..ja kana.. sajas erinevas varjandis. Või väherasvane loomaliha praena või guljashina. Ja vahest ka ahjus tehtud maguskartul. Ja tavaline kartul. Juurikateks kas suur ports brokolit või herneid või siukesi peenikesi ubasi. Ja kauss salatit. :D

Trenn on alati kella 8st kuni poole kümeneni.

Edited by mayle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm:) Kas sa küsid ka midagi või lihtsalt jagad meiega oma infot?

Igatahes ma sinu asemel sööksin ka peale treeningut väikese valgu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Olen 19 Neiu. 168cm ja 61.6 kg.. enam vähem suht rahul.. jaanuari alguses kaalusin veel 70kg.. siis aga sain pulsikella. Minu trenn on 3 vahest ka 4 korda nädalas õhtuti 45 minti kuni tund jooksmist pulsiga 140-155.

Tüüpiline menüü:

Hommik 9.00... Müsli piimaga+ õun.+Vahest ka väherasvane jogurt+peotäis pähkleid.

Lõuna 13.00 .... 2 viilu sepikut kodujuustuga. Kui hommiku jogurtit ei söönud siis nüüd. Õun, kurk, tomat, paprika, porgand, redis.

Õhtu 17.00.. soe söök.. milleks tihti riis.. seda palju ei söö.. väike ports..ja kana.. sajas erinevas varjandis. Või väherasvane loomaliha praena või guljashina. Ja vahest ka ahjus tehtud maguskartul. Ja tavaline kartul. Juurikateks kas suur ports brokolit või herneid või siukesi peenikesi ubasi. Ja kauss salatit. :D

Trenn on alati kella 8st kuni poole kümeneni.

Ka-a-as elu siis nii ära tüüdanud,et peale vabatahtliku näljasurma enam muud väljapääsu leida ei suutnud,

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kui tahad kaalust alla saada siis ära lase aeroobse trenni aeg pulssi nii kõrgeks, kõige parem rasvapõletuspulss on 120-125, vastasel juhul treenid juba südant, nüüd võid mõelda küll, et 125'se pulsi juures saan ju aint kergelt sörkiga, kuid see põletabki kõige rohkem rasva. need aeroobika trennid, mida meil siin läbi viiakse on bullshit, seal aetakse rahval pulss nii kõrgeks (170-180), et kaob ära igasugune rasvapõletus, isegi pooltel treeneritel on paksud perssed taga, tõestamaks, et sellisel kõval vehkimisel kaob ära rasvapõletus efekt.

ja kindlasti söö valke rohkem, et koos rasvaga su lihased ära kärbuks. valgu söömine ei tähenda, et nüüd kohe kasvavad sulle suured lihased, nagu enamik naisterahvaid kardavad vaid see hoiab ära lihase lagunemise. kurk ja tomat on lihasele täielik null- loomseid valke on vaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas tõesti nii madala pulsiga??

Ma kaifin jooksmist ja ikkka 8,5 või 9 km/h jooksen.. pulss 120-130 on kiirkõnd peaaegu:D

ja toiduportsjonid on täiesti piisavad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kõnd/Kiirkõnd pidigi olema kõige parem rasvapõletamine :D

Nii tekivadki linnalegendid.

Pool tundi kiiret kõndi kulutab ca 125 kcal - see vastab 20 g ?okolaadile. Kui tahate kaalu langetada, siis ainult aeroobsest ei piisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täpselt.

Aeroobsest piisab, kui seda iga päev teha tund või rohkem.

Aga mõistlik oleks teha jõutrenni ja kasvatada lihast, mis kaloreid kogu aeg põletaks. Anaeroobne intervalltreening on ka hea vahend rasva põletamiseks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga mida teha siis, kui lihased ongi juba kärbunud vale pikaajalise kõrge pulsiga treenimise tõttu? Kas valgu söömine ka tekitatud kahju parandab või aitab lihtsalt olemasolevat seisu hoida?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asja peab ikka nautima.

Soovitaks hommikuk jogurtit koos müsliga ja kodujuustu võid ka süüa.

Siis kala ka soovitan süüa seal vähe kaloreid ja valgukogus ka piisav.(heigifilee küllalt ja hea)

Riisi kui maitseb siis miks mitte aga lase vahest juurviljadel ka hea maitsta.

Aga naudi trenni ,kui sundima hakkad siis on midagi JAMA!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×