Jump to content
Sign in to follow this  
alr89

lihase ja kiiruse trenni vahe

Recommended Posts

mis oleks siis lihas ja kiiruse trenni vahe keegi seletaks ja nagu kuidas siis treenida kiirust? ja kergete raskustega ja palju kordusi. siis ma ei saa lihtsalt koormust kätte enam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jõutreeningus kordus 1-6, seeriaid kuni 5 enamasti, lomulikult ka suuremate raskustega ja keskendutakse enamasti baas-harjutustele nagu nt kükk, kangi surumine ja jõutõmme. Massikasvatus treeningul kordusi 6-12 ja seeriaid enamasti kuni 4 (2-4) Võetakse kõik lihased korralikult läbi. Samuti raskused muutuvad kergemaks kui jõutreeningus aga raskused peavad piisavalt rasked olema, et lihase läbi kurnaksid. Plahvatusliku jõudu(kiirust)saab treenida järgmiselt- nt kangiga surmisel kiirelt surud kangi ülesse ja aeglaselt alla, samamoodi ka teiste harjutuste puhul. Juhul kui kiirust tahad peadki kasutama kergemaid raskusi ja rohkem kordusi 12-20 või vahel rohkemigi.

Loodan, et väga mööda ei pannud :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vöta selline raskus millega jaksad teha 3x kiiresti järjest(umbes poole oma maksimumraskusest.Ja teed 12 ringi.Sellega saab kiirust!

Share this post


Link to post
Share on other sites

lihaskiirust treenitakse 40-50%-se kordusmaksimumi raskusega ja kordusi on on 3-5 kussjuures need tuleb teha maksimumkiirusega.... aktiivses faasis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Westside massidesse! Lisa veel kummid ka , näit surumisel.Kiiruse peale teha ainult baasharjutusi või klassikalise tõstmise harjutusi, isoleeritud harjutusi selle põhimõttega ära tee. Kiirust tee trenni alguses , peale seda võid raskust lisada ja jõudu teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×