Jump to content
Sign in to follow this  
alr89

selline küsimus et

Recommended Posts

oleneb kavast ikka. kui jõukava (u 4 kordust seerias) siis mingi 2-5min, kui kordused 6-12 siis mingi mint poolteist, ja kui veel pikemad kordused siis mingi pool minti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suured mehed räägivad, et see väga individuaalne. Mõni teeb tunnis vaid 12 seeriat kokku. Seega seeriate vahe võib olla ka väga pikk. Eriti jõukava puhul. On vaja ära taastuda. On muidugi ka arvamusi, et tuleb anda piitsa korralikult ja tõmmata kiirelt lihas läbi ja siis rahulikult kasvama jätta. Eks inimesed ka väga erineavd. Kui oma südame tuksi treenisin, siis tagantjärgi vaatan, et üks põhjus oli ka liialt lühike puhkeaeg seeriate vahel. Pulss ei tulnud alla korralikult ja sai kohe laksu otsa. Ehk siis, mitte liiga pikk ega liiga lühike peaks see vahe olema:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üldlevinud puhkepausi pikkus tööseeriate vahel on 1 - 3 min.

Baasharjutustes( kükk, surumised, tõmbed) kasutades suuri raskusi ja vähemaid kordusi on tõhus puhkepaus 2 - 3 min.

Isoleeritud harjutuste puhul, mida sooritatakse tavaliselt kergemate raskuste ja pikemate seeriatena võiks paus olla 1- 1.5 min.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×