Jump to content
Sign in to follow this  
kuusik

Kas tarbida lisandeid või mitte ?

Recommended Posts

Nii selline küsimus on et kui mu eesmärk on saada liigsest rasvast lahti kas peaks võtma peale aeroobset whey lemon shake vms ? Ja teine küsimus oleks teisest valdkonnast... Kui eesmärk ei ole kasvatada suurt lihast vaid jõudu kas peaks tegema siis palju kordusi näiteks 20 x 4 või siis vähe kordusi 10 x 4 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mina olen kyll kindel et saad ilma hakkama-katsu võimalikult tervislikult lihtsalt toituda,nii et poleks lisavalgu vajadust-söö parem kohupiima pole mõtet raha raisata.

mina arvan nii

Share this post


Link to post
Share on other sites
mina olen kyll kindel et saad ilma hakkama-katsu võimalikult tervislikult lihtsalt toituda,nii et poleks lisavalgu vajadust-söö parem kohupiima pole mõtet raha raisata.

mina arvan nii

nagu kohupiim odavam oleks :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rasvast lahtisaamiseks pole küll lisavalke vaja võtta.

Paljud kiidavad Fat Burnerit, mis pidi hästi rasva põletama.

Kui kohupiima sööd, siis ikka lahjat, kus rasva vähe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lihtne matemaatika:

Kohupiimapakk (250g): valku 40g - hind 8 eeku.

Valgupulber (800g): valku 640g - hind ca´ 240 eeku.

Peaks andma sarnase tulemuse. Vahe on ainult selles, et valgupulbri imendumine on kiirem. Lisaks kõigele: kohupiima tasub ikkagi süüa - pulber on sel juhul ka vahelduseks hea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul selline taoline küsimus, ma ei hakanud teist teemat tegema. :)

Kui ma ei soovi sheiki võtta 2 korda - enne ja pärast trenni- Vaid ainult ühe korra, st kas siis aint enne trenni või pärast trenni, et siis vastavalt sellele söön pärast trenni või enne trenni valgurikast toitu(kohupiim, muna, jogurt). Mis varianti soovitavad asjatundija?Valgulisandiks on Whey 8100 :D

Vabandust veelkord, et trügin teise teemasse!

Edited by Xero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga millist proteiini te mulle soovitaksite kui olen algaja, tegelnud umbes 2 kuud jõu tegemisega ja eesmärk pole saada kulturistiks vaid jõudu ja rasvast lahti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lihtne matemaatika:

Kohupiimapakk (250g): valku 40g - hind 8 eeku.

Valgupulber (800g): valku 640g - hind ca´ 240 eeku.

Peaks andma sarnase tulemuse. Vahe on ainult selles, et valgupulbri imendumine on kiirem. Lisaks kõigele: kohupiima tasub ikkagi süüa - pulber on sel juhul ka vahelduseks hea!

Noo, mitte päris

Kui kohupiim(250g) maksab 8 eeku, kus sees 40g valku - maksab 1g puhast valku 0,2 eeku... ehk 20 senti (8:40=0,2)

Eelpool nimetetatud valgupulbri puhul maksab puhast 1g valku aga 0,375 eeku

Nagu näha on vahe pea-peaaegu kahekordne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lihtne matemaatika:

Kohupiimapakk (250g): valku 40g - hind 8 eeku.

Valgupulber (800g): valku 640g - hind ca´ 240 eeku.

240 Kr = 30 pakki kohupiima

30 pakki teeb = 1200 g valku

tegin jah eelneva arvutuse ümber aga ise tarbin meeleldi kohupiima kui valku :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paistab jah, et polnudki nii lihtne see matemaatika... :)

Ok, kuigi see matemaatika polnud just päris täpne, ometi valgu (arvestades terviklikku asendamatute aminohapete struktuuri) sisuline väärtus on rahalises perspektiivis suht võrdne, sest kohupiimale peab lisama muid toiduaineid, et asendamatute aminohapete struktuur oleks täielik. Asi selles, et valgupulbris on see struktuur parandatud (on lisatud teatud aminohappeid), võrreldes tavatoiduga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Xero: http://www.amazon.ee/main.php?main=artikke...w=1&textID=2584

Peale trenni soovitatakse ka valku kohe võtta, et just siis vajab lihas kõige rohkem valku kasvamiseks

:D Seda artiklit ma eelmine kord uurisin kah ja tänu sellele hakkasin selle järgi tegema kah, kuid eriti naq raha ei jätku ja seepärast ma mõtlesin nata kokkuhoidlik olla :)

Aga ex see ole tõsi jah et treeninjärgne toitumine ja keha varustamine energia ja valguga on tähtis, aga jah :D Olgu, tänan igaljuhul, ma proovin seda kuidagi siis ära jaotada, et enne trenni siis nata vähema valgusisaldusega sheik sisse võtta, kui pakil kirjas ja peale trenni see õige annus või ma ei tea, uurin :D

Tänan!

Edited by Xero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×