Jump to content

Recommended Posts

Tere,

Mida arvate sellisest kombost:

kreatiin (5g) +piim (500g) + viinamarjasuhkur (50g)

Valgupulbri ning Dextro või mõne muu süsivesikupulbri ostmine käib üle jõu, seepärast küsin nõu, kas selline kombo rahuldab valgu- ning süsivesikuvajaduse kreatiini kasutamisel ?

Suur tänu

Tahad neid kokku segada ? Ei soovitaks. Vähemalt piimaga mitte. 2.5% piim iseeneset ei ole ka suurem asi valguallikas. Sisaldab umbes samas koguses rasvu ja topelt nii palju süsivesikuid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parimad naturaalsed massilisajad ongi piim ja jogurt. Sinna sisse pole küll mõtet süsivesikuid segada. Ostad liitrise piima või jogurti ja kõmmutad koos kreatiiniga kõik ära. Aga kahtlen muidugi, kas see tuleb odavam kui valgupulber...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaalus juurdevõtmine pole probleem.

500g piim:

Kalorsus:

280 kcal

Valgud:

17 g

Rasvad

12.5 g

Süsivesikud

24 g

17g valku ikka parem kui mitte midagi. Kuigi jah, olen kuulnud, et veega imendub kreatiin kiiremini/paremini.

Edited by ainrom

Share this post


Link to post
Share on other sites
Parimad naturaalsed massilisajad ongi piim ja jogurt. Sinna sisse pole küll mõtet süsivesikuid segada. Ostad liitrise piima või jogurti ja kõmmutad koos kreatiiniga kõik ära. Aga kahtlen muidugi, kas see tuleb odavam kui valgupulber...

Jogurtiga ei tule jah.

Muidu teema algatajale: parem kui mitte midagi. Sv sisalduse järgi pole sul 50g viinamarjasuhkrut (e dextro) vajagi, piisab poolest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võib ka monot võtta kui laadimist ei tee ja päeva peale väikesteks kogusteks jagada. Ja kaalutõusu kreatiinivõtmise ajal ei maksa karta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul peahuvi olekski see, et toidulisand mida võtan oleks töökindel, ning piisavalt taskukohane. Vett seovad need kreatiinid kõik vist kehasse päris palju peale Sarge pakutud lisandi. Või on veel mõni, taskukohasem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mida võtta, kuikaalus juurde ei taha võtta, aga lihaskasvu tahaks kiiremat?

Toitumiskava?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kasutan samuti monohüdraati 2gr-i hommikul enne sööki ja 2gr-i peale trenni. Nii toimin 50 päeva järjest siis 14 päeva puhkust ja uuele ringile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Söön monohüdraati kapslitena. Praegu laadimisperiood käsil. Kui ma alati seda peale sööki võtan kas siis on vaja eraldi mingit süsivesikut juurde või piisab sellest mis toidu seest leidub?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nendele kes siiskreatiini kasutavad, kas see aitab kah? Annab kohe tunda? ning kas seda tarvitades peavad söögikorrad olema paigas. Nt 60-90 minti peale trenni peab sööma?

Kui tahad tulemusi, siis peavad toidukorrad ka ilma kreatiinita paigas olema. Kui pole, siis pole mõtet ka kreatiini hakata võtma.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui tahad tulemusi, siis peavad toidukorrad ka ilma kreatiinita paigas olema. Kui pole, siis pole mõtet ka kreatiini hakata võtma.

Võib öelda, et toidukorrad paigas, kell 8hommikusöök vareede, siis on 7:30. lõuna kell 12:00 (minutipealt), õhtusöök kell 18:00, aga siit ka mure, jõusaalis olen kell kella 17:45´ni, 15 minutit pesu ja riidevahetus, seejärel sööma, aga kusagil kuulnud, et peale trenni peaks olema 60-90 minutit vahet.

Lihtsalt on nii, ühikaelu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Võib öelda, et toidukorrad paigas, kell 8hommikusöök vareede, siis on 7:30. lõuna kell 12:00 (minutipealt), õhtusöök kell 18:00, aga siit ka mure, jõusaalis olen kell kella 17:45´ni, 15 minutit pesu ja riidevahetus, seejärel sööma, aga kusagil kuulnud, et peale trenni peaks olema 60-90 minutit vahet.

Lihtsalt on nii, ühikaelu.

Huvitab mind sinu toidukordade kogused ja toitainete jaotus ? Viitsid pane päevane menüü koos kogustega kirja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul oleks ka 1 küsimus . Nimelt kui võtan kreatiini ilma laadimisperioodita siis kunas see mõjuma hakkab alguses võttes 2,5g 4 korda päevas (5 päeva )ja edasi 5-10g päevas ? plaan kasutada 2 kuud ja siis paus .?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mul oleks ka 1 küsimus . Nimelt kui võtan kreatiini ilma laadimisperioodita siis kunas see mõjuma hakkab alguses võttes 2,5g 4 korda päevas (5 päeva )ja edasi 5-10g päevas ? plaan kasutada 2 kuud ja siis paus .?

Kreatiinil ei ole mingit Red Bulli laadset "mõju" kus sa tunneksid et vau, nüüd on energiat juures nii et ära hakka midagi sellist sellelt lootma.

Ise olen 2 aastat kreatiini võtnud ja pole iialgi mingit laadimisperioodi teinud. Ei näe mis tohutut vahet see laadimisperiood peaks tegema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kreatiinil ei ole mingit Red Bulli laadset "mõju" kus sa tunneksid et vau, nüüd on energiat juures nii et ära hakka midagi sellist sellelt lootma.

Ise olen 2 aastat kreatiini võtnud ja pole iialgi mingit laadimisperioodi teinud. Ei näe mis tohutut vahet see laadimisperiood peaks tegema.

Mina teen alati laadimisega, sest kreatiin on nii odav toidulisand, et mul pole midagi kaotada kui see paarkümmend grammi ka raisku läheb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

on se norm kui ma võtan j6usaali päevadel (4xnädalas) kreatiini peale trenni nii et kodus segan valmis kreatiin, hera ja malto(süsivesikud vms), v6i oleks parem kreatiini eraldi veega võtta ?

Edited by taavikas

Share this post


Link to post
Share on other sites
Võib öelda, et toidukorrad paigas, kell 8hommikusöök vareede, siis on 7:30. lõuna kell 12:00 (minutipealt), õhtusöök kell 18:00, aga siit ka mure, jõusaalis olen kell kella 17:45´ni, 15 minutit pesu ja riidevahetus, seejärel sööma, aga kusagil kuulnud, et peale trenni peaks olema 60-90 minutit vahet.

Lihtsalt on nii, ühikaelu.

Ah see siis ongi "toidukorrad paigas"?

Pead ikka müstilisi koguseid sööma, kui nii kasvada kavatsed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×