Jump to content
Flux

Selgroog.

Recommended Posts

Tere .

Nimelt selline probleem. Üks tuttav arst ütles mulle, et mul on selg alt kõver. olen muidu 19a. trenni teen ka veic aeroobset ja mõned kätekõverdused ja kõhulihast.

Ütles et probleem võib olla selles et lihas pole pikkusega jõudnud areneda piisavalt ja ehk olen raskustega ja istumisega(põhiliselt koolis ja kodus arvuti taga) kõveraks kuidagi teind...

Mainis ka, et kõhulihaste harjutused kodus mõjuvad väga halvasti seljale.

On ehk mõned harjutused pakkuda selja jaoks??? Ei tea kui just saali omad ei tea, jõuan saaalis käia 1x nädalas.

tänan,

Peeter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mine jõusaali, kül lseal antakse nõu mis harjutusi seljale teha.

Endal oli sarnane värk. Üks õlg hoidis veidi kõrgemale.

Spordiarst soovitas jõusaali.

Seljale hakkasin harjutusi tegema ja nüüd on peaaegu korras. Tegelikult küll tervele kerele.

Põhiline on see, et Sa koguaeg tõmbaksin ja tõstaksid raskusi sirgelt

ja korralikult.

Mõni treener annab kindlasti nõu, nad teavad anatoomiat paremini.

Edu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah seda küll... Aga asi ongi nagu selles, et ei pole eriti aega jõusaalis käia, muid tegemisi on niivõrd palju. vot .

Tahaks nagu kodus harjutusi sooritada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui aega kuskilt näpistada pole siis järelikult pole selja sirgex saamine esiplaanil .ja järelikult pole see kõige tähtsam .. aga kui on tõsine tahtmine siis pead muud toimetused välja noppima ja selle sinna tähtsamatesse asjatesse paigutama.! :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asjaga on täitsa tõsi taga. Mul õhtul hilja ei soovi eriti jõusaali minna, sest ei jõua Tallinnast koju nii kiiresti. Ja kuna olen veel alles kutsekooli õpilane siis mul pole seda raha samuti, et pidevalt jõukas käia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saangi lubada ainult omale ühe korra nädalas jõusaalis olemise. Põhimõte ongi selles, ja selg, on vaja korda saada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seljaga peaks kindlasti pöörduma spetsilisti poole, röngenipildi järgi saab siis kindlaks teha selja täpsemad kõverused. neid täiesti ära saada pidi väga raske olema kui mitte võimatu. Arst peaks suunama su siis ravivõimlemisse ja masaazi.

Mida tuleb kodus kindlasti jätkata. Jõusaali omal käel raskusi tõstma minna pole kindlasti soovitav. küll aga ujumine on kasulik. Pealehakkamist ja sihikindlust!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm, seljalihasele tee harjtust mida saab kodus ilusti teha, viska kõhuli maha ennast, siis tõsta paremat kätt(Sirge) ja vasakut jalga(sirge) ja vastupidi kordamööda niimoodi, või siis korraga kahte jalga ja kahte kätt, selle harjutuse õppisin ma trennis, mis ikka võtab alaselga normaalselt:):(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh jah,neid harjutusi on ju terve p***etäis.Kardan ainult,et nende kirjeldamine muutuks liiga keeruliseks.

Mis ma muud oskan soovitada,kui et:

1)Kõnni sirgelt ja hoia rühti.Vähe on nendest harjutustest tolku,kui sa end muul ajal lõdvaks lased ja küürus käid.Arvuti taga istu ka korralikult,selg olgu sirge.

2)Tee iga päev harjutusi.Mina teen ja tunnen end hästi(vähemalt seljaprobleeme ei esine).

3)Raskusi tõstes hoia selg alati sirge.

Selle ühe korra jõusaalis käimise asemel võiksid parem ujuma minna.Kahtlemata ravib ujumine jõusaalist palju paremini nõrka selga.

Ah jaa,ütle mulle,kas sa paariaastasena olles ikka roomasid mööda põrandaid.Sageli on just lapsepõlve vähene koormus seljale selle põhjuseks,miks selg hilisemas eas muret teeb.Selg lihtsalt ei saanud vajalikku koormust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×