Jump to content
Sign in to follow this  
veinikaarija

Rasv

Recommended Posts

tuleb lihtsalt jalgu ka treenima hakata :angry: no kui vaja rasva maha saada siis aeroobset teha joosta ja kiirkõndimist. ja rohkem kordusi teha...kükid ja välja astumised kangiga, päkaletõusud ja muud sellised harjutused.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Küsiksin et kuidas hakata lühikest maad(100m, 60m) kiiremini jooksma, siin mängivad rolli ju ainult jalalihased. :angry:

Ise parandasin kunagi 100m aega märgatavalt järgnevalt:

1ndl: Kükk 6x5-8 70-80% max raskusest

2ndl: Kükk 8x10-12 40-50% max raskusest

Ja nii vaheldumisi.

Teise nädala puhul on oluline see, et üles tõukad end võimalikult kiirelt, et kasvatada nö "plahvatuslikku jõudu".

Selle raskuse % võid ka muuta, kui ei jõua seeriaid korralikult teha. Viimaste korduste ajal ei tohi tempo langeda. Kui see juhtub siis võta kergem raskus.

Edu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

väga palju mängib rolli säärelihas see just annab kiirenduse jooksmises. Sinu vanuse juures tee tavalisi kükke hüppenööriga hüppeid ja jooksmist ntx 100m kiiresti 50 aeglaselt 100 uuesti kiiresti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas need kükid raskustega kuklal kasvu kinni ei löö?? :angry:

Kust on sellised linnalegendid pärit?

Edited by OldMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

tglt mulle väitis sama spordiarst et surub selgroolülid kokku ja siis inimene jääb lühemaks aga teatavasti on sellele vastandiks rippumine nii et kui rippud peale trenni ilusti siis ei peaks hullu olema!

edu igatahes! kõige rohkem pidid kasvu kinni võtma kui selles vanuses üritada koguaeg maksimumi suruda ja teha sest see pidi kuidagi liigeste kasvu mõjutama!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas need kükid raskustega kuklal kasvu kinni ei löö?? :angry:

Kust on sellised linnalegendid pärit?

Mina kuulsin neid müüte kunagi oma kehalise kasvatuse õpetaja käest. Neid pirne oli teisigi veel, aga nendest võib-olla kunagi hiljem :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
kõige rohkem pidid kasvu kinni võtma kui selles vanuses üritada koguaeg maksimumi suruda ja teha sest see pidi kuidagi liigeste kasvu mõjutama!

just, maksimumi taga ajada nii noorelt ei ole vaja. kui teha seeriaid vabade raskustega ja kõrgete seeriatega, siis ei juhtu hullu midagi...pigem lähevad just luud tugevamaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Julgen kinnitada väidet, et treenides raskustega luud tugevnevad.

Luud vajavad koormust, et areneda ja olla tugevad. Kosmonautidel, kes kaua kosmoses kaaluta olekus olnud, võivad tekkida probleemid luuhõrenemisega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×