Jump to content
Sign in to follow this  
laukus

küss??

Recommended Posts

selline küsimus et milliseid harjutusi on kõige parem rinnale teha et seda korralikult läbi võtta ja kui palju neid erinevaid harjutusi peaks olema ( tegema )??

praegu teen nelja eri harjutust ja rinnale teen üks kord nädalas!

lamades surumine 5x6-8

kaldpinnalt surumine 3x8-10

kaldpinnalt lendamine 3x8-10

pullover 3x8-10

rööbaspuu 3x6-8

küsiks sellist asja ka et on see väga oluline kui suur on kalle kaldpingil

Edited by laukus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvantiteediga on asi paigas.

Et kvaliteediga samamoodi oleks, vaata, et kasutatavad harjutused eraldi keskmisele, alumisele ja ülemisele rinnalihase osale suunatud oleksid (surumine horisontaalil, neg.kaldel, pos.kaldel).Lõpetuseks võiksid teha näiteks pulloverit või plokkide vahel käte ristivedu.Loomulikult on väga oluline harjutuste sooritamise tehnika.Samuti venitused ja soojendused.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rinnalt surumine, kaldpingil surumine(neg/pos), kaldpinnal lendamine, rööbaspuudel surumine ettekallutatult niiet võtaks rinda, pullover ja tee neid korralikult ja võid teha ka püramiidsüsteemi sis võtab eriti hästi läbi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sellesele küsimusele on üheselt raske vastata, treeningkoormus sõltub ikkagi inimese varasemast kokkupuutest spordiga ja selle alaga millega ta praegu tegeleb, on võimalik ka kahe harjutusega rind ära väsitada ja samas on treeninguid kus teen 5 erinevat harjutust. Nii et sõltuvalt sellest kui regulaarselt oled treeninud, tuleb valida ka sobiv koormus. Iga trenn ei pea panema nii palju kui jaksad, muidu ei toimu korraliku taastumist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×