Jump to content
Sign in to follow this  
pumpo

Küsimusesed rinna "püramiidi" kohta

Recommended Posts

Olgu ennem kui midagi siia kirjutan peaksin vist vabandama, kuna nii kui nii kusagilt tuleb välja et on juba küsimused küsitud-vastatud aga nuh ei leidnud :) Nii inimesed kaks küsimust näevad välja sellised.

Nr 1: Mis värk see püramiid on (tean välisjooni aga ei midagi täpset) Loodan, et keegi on nõus mulle selle ära seletama ja eriti tänulik oleks kui keegi teeks selle kavaks(olen 17 ja lükkan rinnalt 160 ilma üheta seal ees ehk siis 60 kg 4-5 korda :P .

Nr 2: Kui teen püramiidi stiilis rinna treeningu üks kord nädalas, kas siis teen teisi rinda arendavaid harjutusi ka juurde või on see liiast?

Kui keegi on pai ja vastab, oleksin tänulik. ;)

Edited by pumpo

Share this post


Link to post
Share on other sites
tahad normaalseid vastuseid, siis kirjuta normaalne teema.

Hehe sorry mehed. küsimus 1 : mis on Püramiid ja kuidas seda kasutada. Max raskus mida rinnalt surun on 60 kg ja seda 3-4 korda.

küsimus nr 2 : Kui teen nädalas korra rinnale trenni kasutades püramiidi, kas ma siis teen samal päeval teisi rinda arendavaid harjutusi ka või on püramiid piisav.

Loodan et nüüd on korras. Vabandan , hommikul oli kudagi rõõmus tuju..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muidugi teed ikka teise harjutusi ka rinnale, kui aind surumist( kui sa seda mõtlesid).Kas sa kavatsesid teha nii, et lähed trenni, teed rinnale ühe harjutuse püramiidina ja lähed koju ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hea küll ärge norige poisi kallal. ;) Siin on teisigi "tumedaid" püramiidi kohapealt. Äkki keegi oskab normaalselt seletada mis asi see on ja "millega seda süüakse"? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teisi "tumedaid" on vist rohkem otsingu kohapealt. Siiski, siiski....

Püramiide on kolm variatsiooni: Kergest-raskeni, raskest-kergeni ja kergest-raskeni ja kergeni tagasi.

Kergest-raskeni arendab eelkõige lihaskasvu.

Raskest-kergeni arendab eelkõige jõudu, kuna esimeste korduste ajal on lihas veel puhanud ja suudad liigutada suuri raskusi.

Kerge-raske-kerge kurnab lihast päris korralikult aga seda ei soovitaks sooritada väga tihedalt kuna lihas vajab piisavalt aega taastumiseks. (ise tegin seda kunagi korra kuus) Arengu poolepealt on tegu rohkem lihasmassi kasvatamisega, mitte jõu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nunii teisele küsimusele sain vastuse kuid üks jäi ikkagi arusaamatuks. Nimelt kasutan seda kergelt raskeni kas siis on ikka Kolm seeriat Ja kui on siis mitu kordust seerias.

Vabandsust aga ei taha teemat raisku lasta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

See seeriate arv on rohkem individuaalne. Ise tegin kunagi 5-8 seeriat, kui läksin kergelt raskele. Kerge-raske-kerge korral tegin isegi kuni 10 seeriat kokku. See kõik toimus ajal mil olin jõusaalis käinud umbes 6 kuud, ehk olin veel algaja.

Kui sinu puhul on nüüd tegemist algajaga siis võidki teha trenni pelgalt ühe harjutusega rinnale, ehk siis lamades surumine ja sooritada püramiidina 5-8 seeriat. Minule mõjus see väga hästi!

Edu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

no seeriate koha pealt on t6esti individuaalne, pead ise tunnetama, millal lihas piisavalt kurnatud saab. Mina tegin kerge-raske-kerge iga alati k6vasti yle 10 seeria, l6puks on rind kyll surnud ja m6jus v2ga h2sti. Yle n2dala tegin niimoodi. Yks n2dal t88raskusega t88, teine n2dal pyramiid. Mulle tundub, et niimoodi areneb rind k6ige paremini. Minu puhul v2hemalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×