Jump to content
kartp

Ma ei tea, mida ma valesti teen

Recommended Posts

Ei, seda ei ole tõesti keegi väitnud, et käe kõverdamine ja hüpped on sarnase kalorikuluga - ei näe isegi sellesarnast kuskil.

Küll, aga, väideti, et ülakeha jõutreening on kalorikuluvaba. #absurd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei hakka uut teemat postitama, sest mure sarnane...

Olen terve elu olnud aktiivse eluviisiga. Kooliajal jalgpall, korvpall, kergejõustik... sellest ajast saadik on reied suured olnud.

Nüüd olen paar viimast aastat katsetanud erinevaid toitumiskavasid...

Hetkel toitun u 80 % Kalmuse kava järgi. Töölõunatel eksib vahel sekka mõni šokolaadikomm või küpsis. Kas need on siis nii suured kaalulanguse pidurdajad?

 

Trenni teen vähemalt 3 korda nädalas. Terve sügise ja talve käisin jõusaalis. Muutsin iga paari kuu tagant kava, mille järgi treenisin. Nüüd käin jõusaalis umbes korra nädalas. Lisaks jooksmas, rulluisutamas, rattaga sõitmas või kõndimas 3-5 korda nädalas. Kõndides-joostes vahemaad 5-10km. 

 

Kaal on eelmise aastaga võrreldes tõusnud 65 kg pealt 69-70 kg peale. Reieüm on 59 cm, vööüm 73 cm (3 ndl tagasi 76), puus 98. Kui mujalt väheneb, siis reied on pidevalt samad, kui mitte suuremad. Mida teha, et saada ka reite üm väiksemaks? millised on teie soovitused? Eelmine aasta mõõte ei teadnud ( kaaludes 65), aga peeglist vaadates tundub, et reied pigem veidi suuremad. 

 

tänud :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 26.5.2017 at 13:57, p.reili1 ütles:

Ei hakka uut teemat postitama, sest mure sarnane...

Olen terve elu olnud aktiivse eluviisiga. Kooliajal jalgpall, korvpall, kergejõustik... sellest ajast saadik on reied suured olnud.

Nüüd olen paar viimast aastat katsetanud erinevaid toitumiskavasid...

Hetkel toitun u 80 % Kalmuse kava järgi. Töölõunatel eksib vahel sekka mõni šokolaadikomm või küpsis. Kas need on siis nii suured kaalulanguse pidurdajad?

 

Trenni teen vähemalt 3 korda nädalas. Terve sügise ja talve käisin jõusaalis. Muutsin iga paari kuu tagant kava, mille järgi treenisin. Nüüd käin jõusaalis umbes korra nädalas. Lisaks jooksmas, rulluisutamas, rattaga sõitmas või kõndimas 3-5 korda nädalas. Kõndides-joostes vahemaad 5-10km. 

 

Kaal on eelmise aastaga võrreldes tõusnud 65 kg pealt 69-70 kg peale. Reieüm on 59 cm, vööüm 73 cm (3 ndl tagasi 76), puus 98. Kui mujalt väheneb, siis reied on pidevalt samad, kui mitte suuremad. Mida teha, et saada ka reite üm väiksemaks? millised on teie soovitused? Eelmine aasta mõõte ei teadnud ( kaaludes 65), aga peeglist vaadates tundub, et reied pigem veidi suuremad. 

 

tänud :)

 

Kaal tõuseb kui kalorid sisse on suurem kui kalorid välja. Reite pealt siis kulub rasv teil viimasena järelikult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viimasel ajal on omajagu juttu sellest olnud, et inimesed - ka need, kes jälgivad toitumist - ei hinda oma toiduratsioone adekvaatselt (söövad üle). Ma ei propageeri piinlikku kaalumist, aga kui eesmärk vajab ikka täitmist ning muudmoodi ei õnnestu, tasub proovida.

 

Kas Kalmuse "kavad" on tänapäeval konkreetsete kogustega ja te kaalute ka kõike?  "Mõni komm või küpsis" ei mõjuta üldpilti seni, kuni see mõni = paar. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×