Jump to content
123123

Lihasgruppide jaotus

Recommended Posts

Tere

Olen käinud veidi üle aasta spordiklubis erinevates rühmatreeningutes, sh Bodypump, ning soovin nüüd üle minna jõusaali, kuid ei suuda kuidagi välja mõelda, mida teha. Põhimõtteliselt siis tehnika on korras ja käin regulaarselt trennis. Kas ma peaksin kõigepealt tegema trenne tervele kehale või oleks mõttekas erinevad lihasgrupid mitmele päevale jaotada (kui jah, siis milline oleks hea jaotus?)? Mitu harjutust võiks igale lihasgrupile teha? Soov oleks käia jõusaalis 3-4 korda nädalas (pigem 4).

Edited by 123123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere,

 

Mina kasutan nii:

4ks Rind biits, selg trapers, õlg triits, jalad ja sääred

3ks Rind biits, selg trapets triits, jalad ja õlad

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Rind,õla esiosa kõht 2.Selg, õla kesk-ja tagumine osa 3.Triits ,biits  kõht ,4 Jalg

Baasharjutusele tavaliselt olen ma teinud 4 seeriat ja kui on mingi väiksem lihasgrupp siis 3 seeriat max(nt käed), oleneb mis sa soovid saavutada seal

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Sucameunus ütles:

1.Rind,õla esiosa kõht 2.Selg, õla kesk-ja tagumine osa 3.Triits ,biits  kõht ,4 Jalg

Baasharjutusele tavaliselt olen ma teinud 4 seeriat ja kui on mingi väiksem lihasgrupp siis 3 seeriat max(nt käed), oleneb mis sa soovid saavutada seal

 

Aa jah, eks unustasin lisada, et naissoost olen, seega pigem keskenduks rohkem alakehale siiski... :D Seega on siis mõttekam jaotada päevadele, kui et teha tervele kehale korraga?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui treenid 3x nädalas siis kogu keha läbi. Kui treenid 4 korda siis alakeha ja ülakeha päev.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis te arvate sellisest kavast?

 

E,K,R

tavaline rinnalt surumine 3*10

piitseps 3*10

triitseps3*10

õlg kangiga 3*10

delta hantlitega 3*10

selg 3*10

kõht-istessetõusud-negatiivse kallakuga 3*25

 

kükk 3*30 keharaskusega

päkad3*40 keharaskusega

 

peale trenni tarbin whey+ 40-50g

 

igasugune tagasiside oodatud...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×