Jump to content
Sign in to follow this  
Staight Outta Gym

Kui suureks võib defitsiidi ajada, ilma et kaotaks lihast?

Recommended Posts

Tervist!

Defitsiidi puhul on rusika reegliks saanud -500 kcal, vähemalt minu info allikate põhjal. Kuid kas tegelikult on näiteks suurt vahet 500 ja 1000 defitsiidil? Pean silmas just seda, et kui palju kaotan ma sellisel juhul lihas massi?

Enda plaaniks on järgmised 2-4 nädalat defitsiidis olla. Mida kiiremini saavutaksin vajaliku rasvaprotsendi, seda parem oleks, kuid eesmärgiks on kaotada defitsiidi ajal võimalikult vähe lihasmassi. Toitumise poolest oleks siis valgud ~ 2,2g/1kg kehakaalu kohta, võimalikult vähe süsivesikuid ja ülejäänud rasvad, lisanditest tuleks juurde siis BCAA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui kehakaal langeb üle 500g nädalas, siis ülejäänud kadunud kaal võib olla juba lihaste arvelt.

Kuid kas on võimalik kuidagi ka vee kaotust kehast minimaliseerida, et saaks eriti olla kindel, et rasvaga koos ei põle lihas? Sest kui kaotan nädalas 800g kehakaalust, ülteme et 500g on rasva, siis kuidas ma tean, kas 300g on lihase arvelt või vee arvelt?

Edited by Staight Outta Gym

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuid kas on võimalik kuidagi ka vee kaotust kehast minimaliseerida, et saaks eriti olla kindel, et rasvaga koos ei põle lihas? Sest kui kaotan nädalas 800g kehakaalust, ülteme et 500g on rasva, siis kuidas ma tean, kas 300g on lihase arvelt või vee arvelt?

Sellisel juhul peaksid juba kehakoostise analüüsi tegema, et nii täpselt teada saada. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mida kiiremini alla võtad, seda suurem on ka tõenäosus, et see kaal tuleb sulle pärast tagasi. Ainult, et kaotatud lihase asemele tuleb siis pigem rasv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kaua nagu nii jätkub, seni kuni kaal seisab? Et kui tahaks edasi veel kuivemaks näiteks?

Kui sa kogu aeg vähendad, siis ei saa kaal seisma jääda. Ühe korra vähendad, siis ootad kuni kaal seisma jääb. Kui ei ole soovitud tulemus, siis põhimõtteliselt vähendad veel. Muidugi, kui tahta perfektset kaalulangetust, peab ka treening ja makrotoitainete vahekord paigas olema.

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mida kiiremini alla võtad, seda suurem on ka tõenäosus, et see kaal tuleb sulle pärast tagasi.

Pigem /edit: statistiliselt/ vastupidi ikka.

Kuid kas on võimalik kuidagi ka vee kaotust kehast minimaliseerida.

Joo vett B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pigem vastupidi ikka.

Wat? Sa tahad, öelda, et mida aeglasemalt ja kvaliteetsemalt kaalulangetust teed, seda suurem tõenäosus, et kaal tuleb kohe tagasi :D ?

Kiired kaalulangused on juba nö crash-dieet ja kui sellelt maha tuled siis on plaksti kaal tagasi üleval. Aeglase kaalu langetuse juures saad kõike teha kontrollitult - vähendada lihaskadu, hoida hormoone normaalsel tasemel, võib-olla mahutada kaloritesse paar magusat asja (mis teeb asja ka vaimselt nauditavamaks) jne.

Edited by Henrikix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat? Sa tahad, öelda, et mida aeglasemalt ja kvaliteetsemalt kaalulangetust teed, seda suurem tõenäosus, et kaal tuleb kohe tagasi :D ?

Kiired kaalulangused on juba nö crash-dieet ja kui sellelt maha tuled siis on plaksti kaal tagasi üleval. Aeglase kaalu langetuse juures saad kõike teha kontrollitult - vähendada lihaskadu, hoida hormoone normaalsel tasemel, võib-olla mahutada kaloritesse paar magusat asja (mis teeb asja ka vaimselt nauditavamaks) jne.

Kiire kaalulangetus võib olla ka hea geneetiline või mittegeneetiline rasvapõletamisvõime ja kõrge kalorikäive. Nojah, see mis ma ütlesin oli statistiline ja üldises populatsioonis mitte sportlaste omas, ja ega paljud uuringud vahet ei tee, kust see kadu tuleb ja mis on põhjus, mis tagajärg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×