Jump to content
Toomas P

Toitumiskava - kommentaarid, kriitika, nõuanded.

Recommended Posts

Hei.

Mõtlesin, et küsin ka nõu siin teadjamatelt inimestelt oma koostatud toitumiskava kohta.

Eelnevatel dieedi kordadel olen lihtsalt järginud põhimõtet, et "söö vähem ja paremini ja liiguta rohkem" - ning see on ilusti töötanud, kuni teatud maani.

Nüüd mõtlesin asjasse pisut rohkem süveneda ja ootaks teadjate kommentaare ja nõuandeid.

Hetkel on kaal 78 kg, rasvaprotsent kuskil 17- 18 koduse kaaluga mõõdetud. Nädalas 5, vähemalt enda jaoks, rasket trenni. Eesmärk oleks nädalas umbes 0,5 - 1 kg rasva kaotada.

Hindaks kõrgelt igasugu kommentaare ja nõuandeid, mida võiks asendada, mis on paha ja ehk on ka midagi hästi läinud:)

Postitan näiteks lihtsalt ühe trennipäeva kava:

Toidukord Toit Kogus / g Rasva / g Valku / g Süsivesikuid / g Suhkur / g Kcal
Kokku:
Hommikusöök Rakvere Route 66 grillliha 200 28 32 3 0 392
Farmi kodujuust hapukoorega 150 7,5 18,75 3,6 0 156
Kokku 350 35,5 50,75 6,6 0 548
Vahepala Avokaado 100 15 2 9 0,7 160
Kokku 100 15 2 9 0,7 160
Lõuna
Tallegg Jahutatud broilerifileetükid 200 0,2 46,2 0 0 190
Farmi kodujuust hapukoorega 150 7,5 18,75 3,6 0 156
Rakvere Route 66 grillliha 50 7 8 0,75 0 98
Kokku 400 14,70 72,95 4,4 0,00 444
Vahepala
Leiburi saib 52 1,3 2,938 11,102 0,936 71,24
Muna 60 5,64 7,62 0 0 81
Kokku 112 6,94 10,56 11,102 0,936 152,24
Peale trenni sheik Süsivesikud 40 0,904 8 29,36 0 153,04
HC PROFESSIONAL 100% WHEY 50 1,5 42 2 0 200
Kokku 97 2,404 50 31,4 0 353,04
Õhtu
Avokaado 100 15 2 9 0,7 160
Kokku 100 15 2 9 0,7 160
Sheik
Keefir 2,5 400 10 12,8 16,8 16,8 208
Toidukorraasendaja 25 1,7 17,45 1,25 1,25 88,5
Dieetproteiin 25 0,75 16,5 2 0 80
Sojavalk 25 0,2 22,75 0 0 94,75
Kokku 475 12,65 69,5 20,1 18,05 471,25

Kokku on päevas umbes 2600 kcal ning makrod jaotunud 40 % valk, 40 % rasv ja 20 % süsivesikud.

Teine küsimus oleks, millele sain osalise vastuse ka nö cheat day postituses, kuid eelneva dieedi korral kaloreid ei vaadanud, nädalas korra tegin cheat day, hetkel nüüd kaloreid lugedes ning pigem süües rohkem, kui vähem, tekib kohati perioode, kus täpselt samamoodi toitudes ja treenides, kaal hakkab hoopis kasvama, olgugi, et eelnevalt on langenud. Tõenäoliselt kehal jääb ikkagi midagi puudu ning kuluks üks "laadimispäev" teatud aja tagant ära, et hakata uuesti kaalu kaotama?

Tänud,

Toomas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oot....mida...grillliha ja kodujuustu sööd koos? Ja kana,grillliha ja kodujuustu....ja saia-muna.....for real nagu :wacko: ,kuidas sul see alla läheb,mul tuleks küll üles tagasi. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×