Jump to content
kats91

Trennijärgne kaalutõus?

Recommended Posts

Tere!

Tekkis küsimus seoses sellega, et trennipäeva järgsel hommikul on alati kaal tõusnud mõnesaja g võrra. Samas kui teistel päevadel on kaal langenud umbes sama palju. Millest see võib olla? Olen kuulnud, et peale trenni (eriti alguses), hoiavad lihased endas vett kinni. Kas keegi oskab selgust luua, mis põhjusel kaal selliseid trikke teeb?

Ette tänades,

K

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jube trikk küll :)

Tead, tee aga trenni, võta elu lihtsamalt ja see on küll viimane asi, mis huvi peaks tekitama. Ahjaa, kuula vähem tarku riietusruumides ;)

Edited by MaPo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Monisada grammi kaalukoikumine paeva loikes pole asi, mille yle pead murda. See on teiesti normaalne. Oleneb nii paljudest teguritest - palju joid, palju trenni tegid, palju higistasid, palju sysivesikuid soid, palju soola tarbisid jne jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaalu kõikumine võib olla ka 1-2 kg, noh kõige enam vähem täpsem on hommikul, peale ärkamist ja wc käimist. Siis on keha tühi, peaks olema kõige normaalsem, kaaluda pole mõtet igapäev nagu eelnevalt öeldud kõikumine võib olla päris suur. Vali kindel päev endale, olen lugenud kuskilt, et kõige paremini sobiks Kolmapäevane päev , siis on nädal pooleks täpselt, näed eelmise nädala tulemust ja uue nädala oma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolmapäev on kolmas nädalapäev. KOLMAS. Ja kolm on igale asjale hea, nii ka kaalumisele. Seepärast peaks ju olema lihtne aru saada, et kaaluda tuleb kolmapäeviti? iga kolmapäev sest kolmapäev on iga seitsme päeva tagant, siis tekib intervall. Hommikul kaalumisel on omad plussid. Siis on silm selge ja hommikul on tuul vaikne nii, et kui seista kaalu peal, ei hakka kõikuma ja numbrid silmade ees ei kaldu. Saab selgelt ära fikseerida, mis seis on. Järgmine kolmapäev uuesti, sama asi - nii kui hommik on käes, nii kohe paned kaalu käima ja lähed peale. Nii tekib kaalu-intervall, mis loob juba struktuuri. Kui alguses tundub et struktuuri on vähe, siis kannatust. Kes kannatab, see elab - ja kaalu kaotab. Mis on meie ajastu peaaegu parim asi, meie ajastu!!

MaPo jah võiks vähem sõna võtta. Tavaliselt eeldatatakse, et riietusruumis vahetatakse mõtteid aga ei tea mida tema arvab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vabanda , aga mida su "sõnavõtt" enam andis kui minu tõesti heast tahtest antud "nõuanne".

Sellist mö** nagu " kaaluintervall ja struktuuri " - mida sa seletad.

Ja kas need

" Postitanud 06 jaanuar 2015 - 18:09

Monisada grammi kaalukoikumine paeva loikes pole asi, mille yle pead murda. See on teiesti normaalne. Oleneb nii paljudest teguritest - palju joid, palju trenni tegid, palju higistasid, palju sysivesikuid soid, palju soola tarbisid jne jne. "

"

Kaalu kõikumine võib olla ka 1-2 kg, noh kõige enam vähem täpsem on hommikul, peale ärkamist ja wc käimist. Siis on keha tühi, peaks olema kõige normaalsem, kaaluda pole mõtet igapäev nagu eelnevalt öeldud kõikumine võib olla päris suur.--"

---- ütlevad midagi muud? Sisulist?

Inimesele on vaja lihtsaid lahendusi - ta ei oska nagunii kaasa mõelda süvitsi -, seda on näha, kui kellelegi on probleemiks paarisaja g kaalukõikumine.

Ja sel juhul ongi vastus : muretse vähem.

Nii - mida see MaPo veel sellist on sulle öelda püüdnud, mis võiks pigem olemata olla ?

Edited by MaPo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei see on ikka juba sündides klassika ...

peab eraldi uuesti kirja panema

" Nii tekib kaalu-intervall, mis loob juba struktuuri. Kui alguses tundub et struktuuri on vähe, siis kannatust. Kes kannatab, see elab - ja kaalu kaotab. Mis on meie ajastu peaaegu parim asi, meie ajastu!! "

Share this post


Link to post
Share on other sites

MaPo läks ussi täis nii kui luges, võeh. Tavaliselt vara hommikul tõsist ei aeta, aga no näha on kui riietusruumis ei kuula ei räägi siis elu põhitõdesid ei tea... hea et foorumid vähemalt töötavad, on lootust.

Toidukas

Share this post


Link to post
Share on other sites

MaPo, muide seda, et lihased hoiavad vett kinni, lugesin siitsamast foorumist. Nii et ei, riietusruumijuttudega pole siin midagi pistmist. Ja noh, kahjuks kaal on minu jaoks väga olulise tähtsusega näitaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lihased hoiavad vett kinni - isegi, kui see teoreetiliselt on nii siis sel kujul sõnastatuna ....

Nii, aga ok - mis sa sellega öelda soovid, või mida sa selle teadmisega nüüd teed? Kuidas sa edaspidises elus selles lauses peituva müstilise nähtuse adopteerid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kõike ei pea ju kuidagi enda tarbeks ära kasutama, päris paljude nähtuste kohta on lihtsalt hea teada, milles need seisnevad v väljenduvad. ja kui kellelgi on küsimus, siis kui vastust ei tea, siis võib ju vabalt julgeda seda öelda, mitte lihtsalt püüdma teadmatuse varjamiseks erinevate meetoditega teadmishuvi summutada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Tekkis küsimus seoses sellega, et trennipäeva järgsel hommikul on alati kaal tõusnud mõnesaja g võrra. Samas kui teistel päevadel on kaal langenud umbes sama palju. Millest see võib olla? Olen kuulnud, et peale trenni (eriti alguses), hoiavad lihased endas vett kinni. Kas keegi oskab selgust luua, mis põhjusel kaal selliseid trikke teeb? "

See on siis teadmishuvi. Ja mina - kuna ei tea vastust...sellele mõnesaja g kohta käivale küsimusele vastust, püüan teadmishimu summutada!

Sounds pretty logical.

Puhka lõpuks jalga ka.

Edited by MaPo

Share this post


Link to post
Share on other sites

" Hey, guys. I have a favor to ask.

Please stop taking it personally when someone points out a mistake you've made or a flaw in your logic. Pretty please? Just stop.

No. Seriously. Stop it. STAAAAHP!

That is all. "

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegelikult on kats91-l lihtsalt provisoorne alipolüüs mitte "vesi musklis" (wtf?!? kes sellise asja veel välja mõtles...? muskel koosneb kiududest) Pärast magamist on lipolüüs aeglustunud ja seepärast jääb osa rasva põletamata ja see mõnisada grammi ongi kaalu peal näha. Võiksin soovitada hiljem kaaluda ja proovida ühte uut preparaati http://tervis.postimees.ee/3047961/uus-dieedipill-paneb-keha-rasva-poletama (võtta kl 03.00 siis jõuab mõju saabuda) Ma usun probleemi kompleksadresseerimine - hilisem kaalumine ja uus preparaat - annab soodsa tulemuse ja stabiliseerib kehakaalu lipolüüsi ja lipogeneesi tasakaalustamise kaudu. Õigemini, ta nihutab tasakaalu eemale lipogeneesist, mida kats91-l ongi vaja praeguses olukorras, et ennast hästi tunda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toitkoome,

tänan ka siitpoolt, kuigi see polnud minu küsimus. aga lihtsalt huvitav teada saada, (eriti kui mitte keegi vastata ei ole oisanud). küll aga tekkis mul su vastuse foonil üks täiendav uudishimu küsimus: miks lipiidide lõhustamine just koormusjärgselt sellisel viiisil mõjutatud on? või kui, nagu sa väidad, on võti pigem lipogeneesis, kas siis sellise nähtuse tekkemehhanism võiks olla seotud lihtsüsivesikutega, mida koormuspäeval on rohkem tarvitatud kui tavaliselt? see on lihtsalt hüpotees, ei tunne küsija toitumisharjumusi ega ole biokeemias ka nii süvitsi kodus :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänan väga asja- ja ajakohase küsimuse eest, hea küsimus. Minu seisukoht selles küsimuses on, et ei maksa end üksikdetailidel, mille valiidsus ei ole piisavalt demonstreeritud, lasta kaasa tõmmata ja võpsikusse viia. Kui oletame, et kats91 on tõenäoliselt käinud trennis kaks korda ja mõlemal juhul kaalunud, siis ühel juhul kaalus ta +321 grammi ja teiselt juhul ei kaalunud (ja vastab tõele, et trennipäeva järgselt ALATI on kaal kõrgem). Sellest tuleneb, et statistilise vea piir on väga suur ja trennis käimise asjaolu ei oma mingit tähtsust sest vea piiresse mahuvad nii käimine kui mittekäimine. Tähtis on üksnes lipolüüs oma omaduste ja determinantidega, ükskõk mis eelpäev ka poleks olnud (trenni- või muu päev). kats91 ise võis selle küsimuse küll niimoodi esitada, aga tegelikkusega on sel vaid piiratud pistmist.

Teisisõnu, vastus sinu küsimusele on, et ei olegi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänan vastuse eest :) Igasuguseid preparaate ma siiski ei eelista ja otseselt rasvapõletust ka vist ei vaja - 173cm pikkuse juures kaal 50,4kg :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, palun väga Toit teeb pikka juttu, mis on muidugi väga ilus lugeda.. (on ikka või..) aga ütleb sisuliselt seda, mida ka öeldakse paari sõnaga - don't worry, tee trenni - sest see ei ole rääkimist väärt "kaalumuutus".

Muide, kuidas sa siis seda ANOMAALIAT seletad, et mul küll on pigem füüsilise pingutuse järgsel päeval kaal madalam, ja reeglina ei ole jutt 321 grammist, pigem kg-1,5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

On küll, MaPo, on küll ilus lugeda, see on tõsi (kui juba küsisid).

Tõsi on ka see, et see ei ole muretsemist väärt kaalumuutus. Muretsemist väärt võib, aga ei pruugi olla sellise kaalumuutuse märkamine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×