Jump to content
Tatjana Kurilova

Olimp Team - Tatjana Kurilova

Recommended Posts

Kõik saab alguse mõttest....

..., mõttest midagi enda elus muuta. Pöörata ette puhas järgmine lehekülg ja hakata seda täitma plaanide ja kavanditega mis sind soovitud eesmärgini võiks viia.

Tere kõigile! Minu nimi on Tatjana. Olen täpselt nii vana kui palju päevi, tunde ja sekundeid on minu sünnist antud hetkeni minevikku tiksunud. :) Põhjus miks ma siin enda blogimist alustan on lihtne.

Nimelt natuke rohkem kui pool aastat tagasi sai enda elus ette keeratud uus puhas leht mis sai pealkirjaks fitness. :)

Täpsemalt bikiini fitness, aga see bikiini tekkis sinna ette minu treeneri või juhendaja soovitusel.

Alustasime koostööd 2013 aasta oktoobris. Mul oli plaan minna osalema aeroobika kuninganna konkursile kuid ma tundsin ennast pisut mitte väga valmisolevat selleks. Lootsin teha kaks nädalat kõvasti trenni ja selleks valmis olla :)) mis nüüd tagasi vaadates tundub nii rumal, aga nii see oli.

Igaljuhul sain need kaks nädalat oma treeneri juhendamisel jõusaalis vett ja vilet ja see maailm hakkas mulle meeldima :)

Nimetatud konkursil käisin ära ja kõige hullemini ei läinudki. Kurb ma ei olnud - õnnejunnis ka just mitte. Läksin tagasi jõusaaliJ

Nüüdseks on möödas ka esimesed kolm võistlust bikiini fitnessis. Kaks koduses Eestis ja kolmas maikuus toimunud Euroopa mvsd Hispaanias kuhu mul õnnestus ennast osavalt kaasa sebida. Igaljuhul olen ma väga tänulik selle võimaluse eest, sest parim õppetükk on praktiline õppetükk :)

Minu treener Marek Kalmus räägib, et „heaks sõjameheks sõjafilme vaatates ei saa, paraku, sellepärast tuleb saada väga heaks“ :D

Kuidas mul läks? Läkski väga hästi. Väga hästi just selles mõttes, et olin ju kõigest pool aastat selle alaga tegelenud.

Sama arvab ka minu uus toetaja. Eesti kulturismi ja fitnessi liit kes tegi mulle toreda pakkumise.

Alates eilsest sõlimisime lepingu Olimp toodete kasutama hakkamise osas. Kuna minu treeneril polnud selle vastu midagi siis nüüdsest ma need kasutusse ka võtan. Kusjuures, siiani ei kasutanud ma mitte mingeid lisandeid. Ka vitamiine mitte. Ainult tavatoit, õigel ajal ja õiges koguses.

Usun, et suudan edaspidigi näidata head arengut selle alaga tegeledes ja loodetavasti OLIMP on oma nime vääriline.

Niipalju siis hetkel lühidalt endast. Homme sõidan ma kuuks ajaks Eestis ära. Veedan igal suvel kuu aega oma vanavanematel külas olles. Musta mere kaldal asub see ilus armas koht.

Sealgi plaanin aktiivselt treeninguid jätkata ja kindlasti kajastan pisut tehtust ka siin enda blogis.

Ainuke mure on kuidas vanaemale selgeks teha, et lapselapsele moosipirukad enam "ei maitse." :D

Teeme trenni ja saame kõik hästi läbi. :)

Kohtume peagi taas!

Tanja.

post-34252-0-60823300-1406273209_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suurepärane saavutus, äkki oled nõus jagama, kuidas selle nii kiirelt saavutasid? Ise umbes samasugune nagu olid oktoobris alustades ja olen justkui ummikusse jooksnud, jõudu tuleb juurde, aga arengut ei näe. Nii sooviks saada paremasse bikiinivormi ja hea oleks kuulda näpunäiteid neilt, kes selle saavutanud samast punktist, kus ise olen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui kerge polster peal, siis ei näegi lihaste arengut. Lisaks on lihaste areng jõu arengust u. kuu aega maas.

Kui samal ajal jõudu suurendada ja rasva põletada, nagu alguses võimalik on, siis tekibki järsku justkui silmnähtav areng :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervitused Musta mere äärest! Olen siin nyyd neli päeva "puhanud". Vanaema tundis mu ära, aga moosipalle peab ta ise sööma. Saime siiski kokkuleppele. Mulle teeb ta lihapalle merekapsaga. Saalis olen käinud 2 korda ja õhtul tuleb kolmas jõutreening nende nelja päeva jooksul. Igal hommikul teen väikse jooksu ja ujumise. Enesetunne on väga hea. Nagu pioneerilaagris, kõik käib kellajärgi. Õhtul teen saalist ka mõned pildid ja lisan siia. Hetkel need kolm. Parimate soovidega kõigile! Tanja.

post-34252-0-87183200-1406886151_thumb.j

post-34252-0-30118900-1406886245_thumb.j

post-34252-0-62168500-1406886314_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänases õhtuses trennis jõusaalis tegin tavapärase ülakeha treeningu. Tõmbasin lõuga, tegin seljale hantliga küljelt tõmbeid. Pärast veel õlgadele 3 harjutust, kõhtu ja kanni.

Hetkel kasutan lisanditest kreatiini ja beeta alaniini. Koju jõuan siis arvatavasti hakkan l carnitiini ka võtma.

post-34252-0-79941200-1406919073_thumb.j

post-34252-0-57735400-1406919151_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohohoo, mis hantlitega biitsa nagu treener Kalmus.... :D . Saal tundub olevat seal korralik, tean omast käest, et puhkuse muudab ideaalseks korraliku treeningkoha olemasolu. Ilusat puhkust ja tugevat treeninglaagrit sulle soovides!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jõudu tööle! Tahtsin siia ühte videolõiku lisada kuidas Tanja enne puhkama sõitmist kodus 35 kg hantliga seljale tõmbeid teeb, aga telefonist ei oska krt mina seda siia küll kantida. On see üldse võimalik härrased Rebane ja Ott? Ilma youtube laadimata vist ei saagi?

Tanjale sportlikku progressi puhkusel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jõudu tööle! Tahtsin siia ühte videolõiku lisada kuidas Tanja enne puhkama sõitmist kodus 35 kg hantliga seljale tõmbeid teeb, aga telefonist ei oska krt mina seda siia küll kantida. On see üldse võimalik härrased Rebane ja Ott? Ilma youtube laadimata vist ei saagi?

Tanjale sportlikku progressi puhkusel!

Ma olen tavaliselt kõigepealt youtube laadinud ja siis siia pannud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere taas!

Jälle üks nädla puhkelaagrist vanaemajuures mõõda saamas. Kliima on siin karm. Varjus +43* täna näiteks. Õhtuks võtab ikka peast päris soojaks. Plaanime siin täna võib olla pidusse ka minna, seega pole trinki vaja tehagi. :)) Ärkan igal hommikul 5.45 (homme vb mitte) millele järgneb tavapärane kerge sörkjooks ja ujumine Mustas meres. Hommikusöök jne jne. Siin on rannas ka väiksem väli gym nö. Võimlen seal ka vahest. Lisaks rippes turnimiseks kangid rõngad. Mulle meeldib. Kuumaga on söögiisu viletsam ja eks vorm seeläbi natuke udusem kui kodus. Nn veevahetus on päris karm. Kui ma ütlen, et joon ämbri vett päevas, ega ma siis vägapalju ei valetaks ka ma arvan.

Teile sinna Eestimaale soovin kõigile mõnusaid treeninguid ja ettevalmistumist sügiseseks võistlushooajaks.

Tanja.

post-34252-0-09654300-1407522737_thumb.j

post-34252-0-81924100-1407522892_thumb.j

post-34252-0-81316100-1407523017_thumb.j

post-34252-0-04242100-1407523054_thumb.j

post-34252-0-94259700-1407523138_thumb.j

post-34252-0-94607900-1407523310_thumb.j

post-34252-0-73434300-1407523462_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heiaaa! kôigile!

Nädal jälle mööda lennanud nii, et arugi ei saa. Ainult üks veel jäänud siin vanaema treeninglaagris olla. Kahju isegi vist lahkuda. Siia vôiks jäädagi. Kôik on täpselt paigas. Söögid, trennid meelelahutus. Mis parata, tuleb ju taas tööle minna jne.

Hooaega silmas pidades siis siiani on kôik vàga hàsti làinud. Enesetunne on hea ja vorm nagu muutuks ka vaikselt paremaks juba. Dieet ei meeldi, aga tuleb harjuda. Vanaema teeb mul nii häid pannkooke. Mina aga närin kapsast ja kana. Eh pole hullu, motivatsioon on kôrge ja ega need moosipallid ja koogid kuskile kao maailmast. Ise kunagi vanaemaks saan küll siis saan neid koos lastelastega matsutada. Kui just nad kôik vanaema jälgedes FITTIDEKS ei hakka.

Heade soovidega - Tanja.

post-34252-0-43827900-1408127622_thumb.j

post-34252-0-41338400-1408127923_thumb.j

post-34252-0-39569200-1408128166_thumb.j

post-34252-0-14239800-1408128182_thumb.j

post-34252-0-16833500-1408128279_thumb.j

post-34252-0-26751500-1408128476_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere fitterid!

Pakin siin asju juba, et homme koduteele asuda. Siin on veel kuum suvi, aga tean, et teil Eestis vist kisub sügiseks. Ükskõik. Niinaa see tuleb ja ehk ongi parem see koerasaba korraga maha raiuda mitte jupikaupa.

Panen teile siis ühe enda leiutatud (siin) retsepti fitilikust proteiini smuutist olen siin seda ikka teinud. Mitte küll igapäev, aga kisub vist sinna kanti, et tahaks isegi mitu korda päevas sellega maiustada.

Retsept: 300g prostokvashat (eestis on ka seda müügil, aga sobib ka keefir)

100g - 150g mistahes marju ja kuhjaga supilusikatäis pildil olevat proteiini. Viskad selle kõik plendrisse. Ah jah. 3-4 jääkuubikut ka ja lööd selle segi kõik. Valad kaussi ja värskeid marju veel peale. Silma ja meeleiluks. . Süüa kohe peale väljavalamist.

Teisip olen juba taas kodusaalis treenimas. Kohtumiseni Eestis! Tanja.

post-34252-0-80480200-1408738063_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kehakultuurne tervitus!

Nädalajagu pàevi juba kodus olnud ja ka kodusaaliga taas kohanenud. Trenniisu on suur ja suur on ka soov teha suuri tegusid. Minu treener ütleb: Ära karda teha suuri plaane vaid vaata, et muretse, et need liiga tagasihoidlikuks ei jààks. Tema teooria spordi kohta kôlab umbes nii, et spordis ei kehti ütlus palju tahad vàhe saad. Sportlane peab vàga palju tahtma, et midagigi saada. See kes unustab vaid Eesti meistriks saamisest ei saavat seda tôenàoliselt kunagi. Kas just nii, aga selles teoorias on igaljuhul iva. Kuna sellel aastal kattuvad vôistluskalendris Eestikate ja MM i kuupàevad siis arutasime treeneriga minna MM-ile. See muidugi ei tàhenda, et kodumaa meistrikaid vaja poleks, aga kuna selkorral on nagu on nende kuupàvadega siis on meie valik MM. Tahad tôeliseks haiks saada siis tuleb haidega koos ujuda. Nii räägib tema, minu treener ja kui tôsiselt môelda siis ma olen temaga nôus. Loodetavasti saan eestikatel juba jàrgmisel aastal vôistelda.. Elame nàeme. Elust tuleb vôtta mis vôtta annab, mis saatus ette màngib. Pikalt kaaludes vôid avastada ennast üldse ühel hetkel kôigest ilma jàànuna. Kàrts ja mürts, aga môtted tuleb hoida siiski selged. Vôi mis? Igaljuhul naasen ma MM ilt kindlasti toekama lavakogemusega. Vôib olla tundub see mônele suurustamisena, aga seda see kindlasti ei ole. See on lihtsalt hetke olukorra ja vôimaluse maksimaalne kasutamine. Muud midagi.

Uleeile, laupàeval kàisin Natalja Kiivika juures lavakoolitusel. Jàin igati rahule ja kasutan seda vôimalust kindlasti veel enne vôistlusi. MM toimub Canadas samal ajal kui siin on Eestkad. Kuu enne tahaksin osaleda ka naabervabariigi.

Igaljuhul olen taas tàis teotahet. Vanaema moosipirukad olid vahelduseks ikka kasuks ja vormile ei ole need ka katastroofiliselt just môjunud. Hetkel on pilt pisut vesine ja nö kohev, aga see on kôik kreatiinist mida olen nüüdseks kuus nàdalat kasutanud. Lisan môned pildid uleeilsest reedesest saalitrennist ja eilsed laupàevased, Natalja poseerimistunnis tehtud. Aitäh sulle Natalja!

Peaeesmàrgini on nibinnabin vàike sabin... 10 nàdalat. Treeneri plaan on nàdalas kaotada keskmiselt 300g kaalu, peki arvelt. Kui seda suudan saab tulemus olema max ja siis juba on nàha mida vahtralehemaal kohtunikud sellest arvavad.

Parimate soovidega kôikidele!

Tanja.

post-34252-0-34773300-1409480515_thumb.j

post-34252-0-03730800-1409480526_thumb.j

post-34252-0-69097200-1409480559_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lähtepositsioon peaks sul olema parem kui kevadel,seega loodame et saad kokkuvõttes võitluses iseendaga eelkõige parema vormi ja küll see üldjärjestuses ka parema tulemuse annab, põhimotivatsioon - pea meeles on ületada iseennast! Kui sellega hakkama saad, siis ülejäänud tuleb kauba peale! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fitnessservus!

Uuuh - see nädal algas raskelt. Esmasp oli korralik saalitrenn, vist, tundub ja teisip video filmimine. Trennist. Algselt mõtlesin, et mis seal ikka, teen oma trenni, filmitakse see videosse, mõned pildid ka ja kõik.

Kogu see sehkendamine kestis kokku pea 3 h. Siiani jalad taastuvad sellest. Nädal jätkus edasi aeroobse ja ühe kerge kangitrenniga.

Käisin taas Natalja juures, vorm sai natuke paremaks.

Laupäeval osalesin ka Egle Nabi koolitusseminaril. Algajale nagu ma olen kulub iga proffi õpetus marjaks ära. Suured tänud Natalja ja Egle! Dieet jätkub.

Ilusat nädalat!

Tanja

post-34252-0-07935100-1410159183_thumb.j

post-34252-0-36504700-1410159199_thumb.j

post-34252-0-22107700-1410159231_thumb.j

post-34252-0-28771600-1410159240_thumb.j

post-34252-0-21516900-1410159247_thumb.j

post-34252-0-84808300-1410159255_thumb.j

post-34252-0-08396800-1410159275_thumb.j

post-34252-0-52362800-1410159309_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervitusi kõigile!

Soovin Teile ilusat nädala algust! Möödunud nädal oli raske, trenn-töö-trenn-töö.. Aga kus on kirjas, et peab olema kerge? Mulle meeldib, kui elu keeb ümberringi.

Nädalavahetuses tantsisin klubis Teater. Seal me alati tantsime 15 min x 8-9 korda öös, mis on päris hea öö-cardio trenn:D

Nädal jääb esimese võistluseni Lätis. Trennid on tugevad, jõud ja lihas kasvavad vist kiiremini kui rasv põleb, sest kaal langeb, aga langeb kuidagi vähe. Samas pilt läks natuke paremaks ja seda kinnitas ka laupäeval Natalja. Tänud sulle taaskord!

Teisipäeval käisin Fitshopil, sain seal uut rasvapõletajat – Olimp Thermo Speed kapslites, mida võtan enne trenni 4 tk korraga. Peale trenni võtan Olimp BCAA Xplode powderi-t. Samas kasutuses on Olimpi Creatiin Xpolde powder 2gr enne hommikusööki ja 30 min enne trenni.

Pühapäeval käisin SEB jooksul 10 km ajavõtuga. Minu aeg oli 01:00:28. Olen endaga rahul, kuna põlved on haiged ja tegelikult arst mulle kahjuks joosta ei luba.

Täna õhtul on jõusaalist puhkepäev, aga õhtul tuleb mõnus tantsutrenn Nastjaga! Tema trennid on kasulikud showtantsijatele ja samas on head kardiotrennid. Ootan väga!

Teisipäeval teeme Marekuga menüüs väikesed korrektiivid, et pühapäevaks pilti pisut forsseerida. Kas õnnestub selgub juba nädalapärast.

Kohtume peagi, lugemiseni! :)

post-34252-0-25599600-1410784903_thumb.j

post-34252-0-69451400-1410784910_thumb.j

post-34252-0-09880300-1410784925_thumb.j

post-34252-0-46403100-1410784939_thumb.j

post-34252-0-18451600-1410784953_thumb.j

post-34252-0-03287300-1410784973_thumb.j

post-34252-0-02296700-1410784997_thumb.j

post-34252-0-25043100-1410785020_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere kõigile!

Olen väga õnnelik, et avasin oma sügishooaja Läti avatud meistrivõistlustelt saadud 6. kohaga. Tean, et suudan olla laval paremas vormis ja et dieeti tuleks rangemalt jälgida.

Eile oli siis puhkuse paev ja lubasin endale lemmik desseert - šokolaadi fondantiJ

Järgmised võistlused – Savicas Cup –, millel osalen, toimuvad Leedus kahe nädala pärast.

Tänan väga oma treenereid – Marek Kalmust ja Natalia Kiivikast! Töötame edasi põhieesmärgi suunas – olla heas vormis Kanadas Montrealis toimuvatel maailmameistrivõistlustel. Hea tulemus on minu jaoks see, kui jään ise oma sooritusega laval rahule, eks näis, kas see on võimalik. Aga muidugi on kõik võimalik!

Samuti tänan Anzela Maritsit oma bikiinide eest, Vitaliat, kes aitas mul enne lavale minekut ette valmistada, ning samuti neid vahvaid tüdrukuid, kes tulid minuga Riia võistlustele kaasa – Reginat, Kristinat ja Adat. Ma nautisin teie seltskonda! Töötame edasi!

Olen väga tänulik Olimp Sportile ja Fitshopile! Tänu teile elasin üle dieetperioodi, sest muidu ei oleks suutnud ma vastu pidada seitsmele treeningule nädalas, lisaks tööle, nädalavahetustel tantsimisele, fotoshootidele jne. Kasutan edasi Olimp Thermo Speed’i ja BCAA’d, mis on mu spordirütmi nüüdseks sisse kodeeritud.

Tatjana :)

post-34252-0-65849100-1411462988_thumb.j

post-34252-0-00651900-1411462997_thumb.j

post-34252-0-64391100-1411463010_thumb.j

post-34252-0-80206900-1411463028_thumb.j

post-34252-0-18622200-1411463033_thumb.j

post-34252-0-09532700-1411463038_thumb.j

post-34252-0-96859700-1411463053_thumb.j

post-34252-0-31472200-1411463301_thumb.j

post-34252-0-03102700-1411463477_thumb.j

post-34252-0-45811800-1411463535_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Ônnitlused Madriidi medalivôitjatele! Vôimas.
Olete mulle suurteks eeskujudeks ja motivaatoriteks Egle ja Kristina.

Trennid jàtkuvad. Ehk mitte enam nii mahukalt intensiivsed, aga siiski mônusalt kurnavad.

Samas käin 2 korda nadalas tantsutrennides. Peale seda tuju läheb palju paremaks:))

Sellel nvl osalen Leedus Vilnjuses Savickas CUP il. Hea vôistlus ja vormikontroll kaks nàdalat enne MM.
Eile tàiendasin ka enda toidulisandite tagavara. Ikka Olimp ei muud.
Kaal langeb jàtkuvalt vaiksekt. Selles osas on ka kôik OK.
Mis siin praegu ikka pikemakt leelotada. Peale Leedut kirjutan jàlle.

Paljude heade soovidega kôikidele kes seda loevad, mulle minu tegemistes kaasa elavad ja mind toetavad.
Head soovid ka teistele!

Tanja.

post-34252-0-61624200-1412285616_thumb.j

post-34252-0-49468200-1412285673_thumb.j

post-34252-0-44088900-1412285680_thumb.j

post-34252-0-40852000-1412285688_thumb.j

post-34252-0-58937700-1412285899_thumb.j

post-34252-0-52877000-1412286006_thumb.j

post-34252-0-71671600-1412286327_thumb.j

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×