Jump to content
onemillion

Vajaksin abi kaalu langetamisel.

Recommended Posts

Olen 29a noormees ning 134kg ......liikumispuudega(mitmed operatsioonid)...ja suudan kõndida u. 200m järgnevad valud.Vererõhk üle normi.Trenni suudan teha ülakehale ning velotrenazööril(kodus olemas).

Täpselt ei saa aru millise pulsisageduse ja metoodikaga velol treenida.Hetkel üle 30min korraga,keskmise jõuastmega ei jaksa.(pulss120-144). kilomeetreid (12km-14km) ning näitab,et kulutan kc keskmiselt 250-. treeningu kohta.inimese andmeid aparaadile salvestada ei saa nii,et usun ,et minu kehakaalu juures peaks kulu suurem olema äkki?

Toitumine: Ei sooviks radikaalset lähenemist a.la 500calori dieet vaid mõistlikku lähenemist.......hetkel tarbin teist nädalat 1200-1300 kanti päevas.Ei tea ka mida süüa.....olen jäänud püsima puuviljadele(v.a banaan)...tatar,kala,kana,sink,salat,juurviljad....joogiks keefir ja vesi.Igasugused nõuanded oleksid teretulnud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenni suudan teha ülakehale ning velotrenazööril(kodus olemas). - Kätega väntad?

Aga kui võtta Sind kui tervet meest, siis "Ei sooviks radikaalset lähenemist a.la 500calori dieet vaid mõistlikku lähenemist.......hetkel tarbin teist nädalat 1200-1300 kanti päevas" - lause lõpp välistab lause alguse.

Mine vaata seda kalkulaatorit, see annab üsna kasulikku infot: http://iifym.com/iifym-calculator/

Share this post


Link to post
Share on other sites

seal oli ju "ning" vahel - mis siin arusaamatut oli?!? lihtne eesti keel.

trenni osas tulevad kindlasti varsti ka asjalikud nõuanded.

küll aga tundub, et 1200-1300 kcal on liiga vähe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänud......elfriide....ja täpsustan siis üle,et ülakehale kõhulihased,kätekõvedused ja erinevad võimlemis-venitus harjutused.Velo peal takistusi ei ole liigutamisel.....lihtsalt ei tea milline oleks kõige efektiisem treening ja palju ma üldse kulutan kaloreid reaalselt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänud......elfriide....ja täpsustan siis üle,et ülakehale kõhulihased,kätekõvedused ja erinevad võimlemis-venitus harjutused.Velo peal takistusi ei ole liigutamisel.....lihtsalt ei tea milline oleks kõige efektiisem treening ja palju ma üldse kulutan kaloreid reaalselt.

Sisse söödavast toidust pea arvet. Sööd nt nädal aega järjest umbes 2300kalorit ja siis vaatad, mis kaal teeb. Kui tõuseb, langetad 2100 kalori peale kui langeb siis lase edasi.

Liikumispuudega, aga suudad kõndida. Tohib küsida täpsemalt? Saad ka äkki mingite kummidega jalgadele koormust anda. Kummidega saad ka seljale koormust anda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänud......elfriide....ja täpsustan siis üle,et ülakehale kõhulihased,kätekõvedused ja erinevad võimlemis-venitus harjutused.Velo peal takistusi ei ole liigutamisel.....lihtsalt ei tea milline oleks kõige efektiisem treening ja palju ma üldse kulutan kaloreid reaalselt.

Mine tee arstiga koormustest ja siis saad juba selle järgi ka juhendid, kuidas ning mida treenida. Keegi ei ole siit sinu tervisega kursis ja sinu puhul võiks kindlasti keegi pädevam kondikava paika panna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõndida jah suudan mingi aeg ntx poodi....aga tagasi ei tea kas jõuan sest mingi hetk lüüakse nagu oda ülevalt alla läbi keha jalgadesse välja.

Tegemist siis seljadiskidega......operatsioonide käigus lõigati mõned olulised närvid läbi...ntx säärenärvid.Täiesti tuim vasaku jala säär ning varvastest kanda üles ei lükka.

Kummid võivad isegi mõte olla.

Hetkel näitab kaal 129kg

Edited by onemillion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×