Jump to content
Sign in to follow this  
ninnunännu

Tagumik trimmi

Recommended Posts

Olen üsnagi heas vormis naine, toitumine korras, süsivesikutega ei liialda, rasvasid ei krada, aeroobset trenni (jooksmine) teen 3-4 korda nädlas. Küsiks nüüd, kuidas saada tagumik heasse vormi, ma ei ütles, et ta nüüd kuidagi halvas vormis oleks :D, aga kuidas saada juurde just seda viimast, kirrsi tordile :D :D ? Kas kükkidest oleks abi, iga päev näiteks 3x seerjad ca 20 tk, võiksin ka järjest teha a la 50-70 kuid see läheks vist aeroobseks ära ja ei täidaks eesmärki? Lisan veel, et kükke teen kodus, ilma raskusteta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas külastate ka jõusaali?

Treeningu koha pealt: kükid, väljaasted, sirgete jalgadega jõutõmbed kõrgendilt jne.

Lihase kasvamise eelduseks ei ole, et seda iga päev teha läbi nagu mõni arvab ka kõhulihase puhul. Samas kui Teil raskust peal ei ole, võite ka iga päev teha toonuse hoidmiseks.

Et lihas oma mahult suureneks, tahab see progresseerumist, nt koormuse tõusu (raskus, negatiivne faas, ...). Mugavustsoonis toimub lihase säilitamine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ma pigem mõtlesingi seda, et kas peaksin tegema raskusega või piisab ka niisama kükkideks ja muudest taolistest harjutustest. Jõusaaliga on nii, et kuna olen töö, kooli ja perega hetkel läbi ja lõhki hõivatud, siis mul tõesti pole aega sinna minna :( Ei tea, vb kui oleks vorm kuidagi paigast ära, leiaks ka aja, millegi muu arvelt, kuid hetkel ei ole põhjust. Vb ostan siis koju mingid hantlid v midagi, millega trenni teha, kummilint on hea idee, olen lapse ja noorena päris palju balletti teinud, seega pole võõras see vidin ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×