Jump to content
Sign in to follow this  
The Ailar

Vähese tehnikaga jõusaali algajate kava

Recommended Posts

Tere Fitness!

Mõtlesin, et küsin targematelt veidi nõu ja arvamusi. Sai selline treeningplaan kokku vorbitud. Jõusaal kus treenin on üsna kesise tehnikavalikuga. Rinnalt surumise pink, seljalihaste pink, istudes päka pink, kang, ja hantlid. Eelmine nädal toodi lamades sääre painutuse pink ka, seega tagareie mõttes oleks ka vist mõistlik jalapäeva lülitada. Suureks probleemiks on lõuatõmbe kangi puudumine, aga lähiajal peaks tulema ka ülalt plokitõmbe masin. Saab ehk seda selja tarbeks ära kasutada?

Rind, biits, kõht

Rinnalt surumine (rind ja käed) 3x12

Rinnalt surumine pos pink 3x12

Kangi kõverdamine biitsale 3x12

Randmete kõverdamine käsivarrele hantlitega pealthoides 3x16

Kõht

Õlg, triits, selg, kõht

Jõutõmme 3x12

Hantlitega surumine ülesse istudes kukla tagant 3x12

Hantlitega lendamine küljele 3x12

Triitseps hantliga seites 3x12

Kõht

Jalad, kõht,

Kükk: 3x12

Väljaaasted 3x12

Päka tõsted istudes 3x14

Kõht

Hetkel teen kava nii 3-4 korda nädalas.

Päris võõras jõusaalis pole, varasemalt tegelenud rattaspordiga ja talviti ikka aeg-ajalt jõusaali sattunud. Ootan väga soovitusi, mida siin veel timmida annaks.

Edited by The Ailar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muidugi saab lõuatõmbed plokil asendada. Omal on ühes saalis selline plokimasin mille toru saab ilusti seal oleva aasa peale panna ja siis seal lõuga tõmmata. :)

Panin tähele ,et sul on see positiivne surumine 112 korda, võid vabalt ka sada korda vähem teha :D

Ma vaatan ,et sul on enamus asju 12 korda, ära ole selles numbris nii kinni, jätta mängimis ruumi ka.

Tee vähem korduseid aga suurema raskusega või vastupidi. Vaata kuidas tunned ,et asi töötab.

Edu! ;)

Edited by Estcoy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muidugi saab lõuatõmbed plokil asendada. Omal on ühes saalis selline plokimasin mille toru saab ilusti seal oleva aasa peale panna ja siis seal lõuga tõmmata. :)

Panin tähele ,et sul on see positiivne surumine 112 korda, võid vabalt ka sada korda vähem teha :D

Ma vaatan ,et sul on enamus asju 12 korda, ära ole selles numbris nii kinni, jätta mängimis ruumi ka.

Tee vähem korduseid aga suurema raskusega või vastupidi. Vaata kuidas tunned ,et asi töötab.

Edu! ;)

Parandasin ära selle väikese vea ;)

12 on jah selline mis ta alguses kirja sai, paar nädalat tahaks lihast harjutada, siis võtame suuremaid eksperimente ette. Aga mul ei anna lõuatõmbeid teha nii ehk naa, meil väga madal lagi ja minu 190cm juures on lõuatõmbe jaoks üsna halb kooslus..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×