Jump to content
Fdvk

Igakuine võistlus - kükkimine korduste peale

Recommended Posts

Loodan, et see tore igakuine ettevõtmine juba eos ära ei sure.

Kükkimisega oli lihtne. 5 mintsa kükid- korras. Iseeenesest ainult üks härra tegi poolkükke, seega suva ju.

Samas kui nüüd ajada mingit muud asja, siis ma arvan et osavõtjate arv jääb kesiseks.

Arvestada tuleks sellega, et oli lihtne kükk ja osalejaid siiski vaid 19 vist.

Järsku teeks veel teise kuu miskit lihtsat ja populiseeriks seda ettevõtmist.

5 minuti jooksul 60. kiloga rinnaltsurumine. Reegel lihtne, tagumik püsti ei tohi tulla, rinda peab puudutama ja väike põrge lubatud.

Rück või fdvk otsustab palju ära loetakse ja ongi aamen. tooks rahavel ligemale...või ma ei tea...

Arvasin, et olen ainuke, kes arvab, et see mida nad praegu teha tahavad, käib paljudele üle jõu. Tõesti võiks sellised kergemad asjad olla nagu 60kg rinnaltsurumine 5min jooksul vms. Keegi pakkus välja jõutõmmet, mina pakkusin svungi, midagi sellist võiks tõesti olla. Selliseid asju mida 5min jooksul kergema raskusega teha annab on ju palju.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muidu 5 minta 60kg suruda on veidi overkill minuarust, aga millegi sellise lihtsama poolt olen küll. Ma arvan, et suur osa jõusaali külastajaid mõningaid harjutusi pole üldse proovinudki, mis siin crossfiti kavades on. Pakun ühe mõtte veel. Tuleb rinnalt surudes 50-60kg teha 10 kiiret kordust ja otsa kohe kümme nii aeglast kordust kui teha jõuad. Aeglaste korduste ajast lahutatakse kiirete korduste aeg ja kes saab suurima aja on võitja. Ei ole midagi ülejõu käivat, kuid väljakutsuv küll ehk?

Edited by IN4R3K
  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jääb see Janari pandud harjutus. Ise proovisin ka seda täna ja väga raske..

Tegin 1 ringi 45kg ja aeg tuli 3.50.

Hiljem proovisin siis 3 ringi läbi, aga seda 40kga ja siis unustasin aega võtta, aga päris surm oli.

Tuleb seda harjutama hakata.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jääb see Janari pandud harjutus. Ise proovisin ka seda täna ja väga raske..

Edu osalejatele, jään siis see kuu pealtvaatajaks :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paneme miskit lukku ära jah, tõepoolest, siis saab proovima hakata. Peaks siis panema kindlad reeglid ka paika. Kuna aeg käima, kuna kinni, kas ajaga üldse (5 minutit) piiritleme, kas 2 või 3 ringi, mis raskusega nii mehed kui naised siis täpselt???

Käed/jalad peaks surumistel sirged olema, kükk enam - vähem kükk, samuti peaks sooritus olema enam vähem nii, et harjutaja terviklikult nähtav. Et ei oleks nii, et kui kang svungitakse sirgetele kätele, siis pea, õlad ja kang kätel lendavad suures osas kaadrist välja :). Ehk paar tundi või vähem veel, siis saan oma nö. demokatse ka üles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 ringi ja kes saab kõige parema aja. Siis ei ole liiga overkill.

Ma ise oleks 40kg poolt, aga võib ka 45ga saabki tugevamaks.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tõepoolest, esimene võistlus oli lihtne ja loogiline, kõik said harjutusest ühtemoodi aru. Nüüd on vaja isegi harjutuse väljapakkujatel enne harjutada. St et hobisportlased peavad enne palju harjutama, kui sobib rahva ette tulla.. :rolleyes: Ärge ajage asja liiga keeruliseks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise ka pigem seda meelt, et hobisportlase vaatenurgast on erinevad variandid nagu klassikaline rinnalt surumine ja kükk jne kergemini mõistetavad ning kindlasti tagaksid ka rohkem osavõttu.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proovin siis kokkuvõtlikult formuleerida mingid reeglid:

Aja peale sooritatakse järgmist kangikomplekssi:

10 kang pea kohal kätel kükki

10 seistes surumist eest (nõksuga)

10 eeskükki

10 surumist seistes eest (nõksuga)

10 tagakükki

Mehed 45 kg - ga, naised 25 kg - ga.

Lähteasend: võistleja seisab, valmis soorituseks, kang vastava raskusega võistleja ees maas. Starteri käskluse peale võib võistleja haarata kangi ja hakata etteantud komplekssi sooritama. Stardikäskluse peale käivitab starter ka aja. Aeg läheb kinni, kui võistleja on üles tulnud viimase ringi (2. ringi) viimase tagakükiga ja paneb kangi enda ette põrandale maha tagasi. Ehk, kui kang pärast viimast kükki läheb maha, sellega klõpsab ajavõtja aja kinni. Kontrollaeg 10 minutit, mis tähendab seda, et kui 10 minutiga ei suudeta etteantud harjutusi antud järjekorras ja korduste arvuga sooritada, läheb aeg kinni ja edetabelisse läheb korduste arv, mis 10 minuti sisse mahtus. Võisteldakse selle peale, kes antud kompleksi kiiremini etteantud järjekorras ja etteantud korduste arvuga sooritab. Vahepeal võib loomulikult puhata, kangi käest ära panna, kuid võistleja peaks olema kogu soorituse vältel kaameras nähtav. Kui võistleja puhkab, siis aeg ikka jookseb ja kui jätkatakse sooritust, siis jätkatakse seda sellest harjutusest (ja korduste arvust), kust enne puhkust katkestati. Kui ülelugemisel ilmneb, et mõne harjutuste korral on tehtud väiksem korduste arv, siis sooritus tervikuna arvesse ei lähe. Kui mõne harjutuse korral tuleb mõni kordus rohkem, siis see sooritust ei riku, ent minimaalne 10 kordust tuleb kompleksi iga harjutuse korral ära teha.

Surumiste korral võib kasutada põlvenõksu, kuid korduse fikseerimiseks peavad käed ja jalad hetkeks minema täielikult sirgeks. Kükkimistel võik reie pealispind käia paralleelist natukene allpool.

Täiendan veel: võistleja võib iga kell katkestada, kuid siis läheb kirja tulemus kordustes ja aeg, mille jooksul see korduste arv tehti. Ja kui võistleja otsustab katkestada, siis peab ta ajamõõtjale sellest selgelt märku andma, kes peatab ka jooksva aja.

KUIDAS NEID AEGU USALDADA??? Selge see, et kokkuvõttes käib meil mäng siin usalduse peale!!! Samuti, üleslaetud videost on võimalik tagantjärele vaadates ja stopperiga fikseerides kõik ikkagi suhteliselt täpselt fikseerida ja paika saada.

Edited by Oskar
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga hea, asi olemas. aga kas peaks eraldi teema tegema harjutuste kohta või ikka siin samas ja esimesse postitusse postitama eelmise kuu võitja ja harjutus ning panna selle kuu harjutus ka veel juurde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga hea, asi olemas. aga kas peaks eraldi teema tegema harjutuste kohta või ikka siin samas ja esimesse postitusse postitama eelmise kuu võitja ja harjutus ning panna selle kuu harjutus ka veel juurde.

Iga kuu uus teema oleks parem? Algaks: Igakuine võistlus - ... ja siis punktide asemele see harjutus.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui me hakkame nii lähenema, et raske või keeruline jne, siis on varsti need mõtted otsas. Pealegi, kui rääkida raskustest ja raske olemisest, siis kõik taandub lõppkokkuvõttes sellele, millist tulemust sa püüdma lähed. Seesamagi kükk 5 minuti jooksul, selge see, et kui teha selle 5 minutiga 12 kükki, siis on tegemist naljaga, kui teha 62 x, muutub asi tõsiseks ja kui sadat püüda, siis on tegemist omaette tasemega. Kokkuvõttes ongi nii, et kõik ongi alati suhteline, ühele üks teisele teine, see kompleks 45 kg - ga (25 kg) peaks küll kindlasti ka keskmisele harjutajale tehtav olema. Isegi, kui esimeseks tulemuseks on vaid 8 kükki 10 minuti jooksul kang kätel pea kohal, siis on ka see juba tulemus. Samuti arvan, et meie, sellise igakuise ettevõtmise korral on ka see moment natukene oluline, et midagi peaks olema vaadata (vaatemängulisus, natukenegi), asi peaks olema mingil määral ka huvitav ning sooritused hästi fikseeritavad/võrreldavad.

  • Upvote 2
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna Reavalis juba vandersellid proovisid seda uut varianti - vähemasti mulle tundus nii..... :D . Ma ei tea kas sealt video tuleb, kuid tundus, et mingi sarnane harjutuste ompleks seal kodanikul käsil oli. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×