Jump to content
Sign in to follow this  
pumpo

2 küsimust

Recommended Posts

Nii nagu üleval mainitud on mul kaks küsimust ja need on:

1. Edasijõudnute kava jagatud kolmeks- kas kellegil on mahti lahti seletada kuda seda päevadele ära jaotada nt: esmaspäev, kolmapäev, reede ei sobiks? Või peab seda tihedamini tegema?

2. Kui on võimalik käija jõusaalis kolm korda nädalas ehk siis ülepäeva tööpäeviti, mõtlesin et kas selline kava toimiks:

Esmaspäev-rind, jalad

Kolmapäev-selg(üla-ala), õlad

Reede-Biitseps, kõht

Lähemalt niipalju, et biitsepsit teeksin siit leitud käte kavaga(see, kus tehakse 10 sek vahedega) ja teistele lihastele 3 eri harjutust.

võimalused on siis niipalju et kodus on olemas hüppenöör(aeroobse) ja kas ma peaksin selle ka kuidagi vahele pistma (nt Mingil puhkepäeval põrkaksin sellega tunni paar)

Ise olen 16 aastane, suhteliselt heas vormis(tegelenud trenniga igapäevaselt u aasta)

Oleksin väga rõõmus, kui keegi sellele kirjale vastab, loodan leida vastuse siit. (rahaga nati napp, ei usu et treeneriga jõuaksin jutule saada kuhugi)

Kui keegi vastab siis tänud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võid teha küll nii et E,K,R trenn ja siis T,N,L,P on vabad.Siis ise vaatad millal, nt. näd.vahetustel teed aeroobset.Kavasse peaksid sisse tooma ka triitsepsi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. esmas-, kolmapäev ja reede sobivad väga hästi. 2. isiklikult muudaks kava selliseks: esmasp- rind, õlg, triits; kolmap- selg, biits; reede- jalad. kõhu viskad ka kuhugi kahele päevale, et jääks alati üks trenn kõhul vahele (esmasp-reede-kolmap-esmasp...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

paar küsimust veel... milliseid harjutusi seljale(üla) teha.... ja kas alaseljale piisab ainult jõutõmbest või peab veel midagi orgunnima.

Kumba te isiklikult mulle soovitaksite, siin amazonis olevat kava või see, mis ise "peast panin"

Edited by pumpo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ülaseljale teen ma blokil kukla taha tõmbeid ja kangiga lõua alla tõmbeid, alaseljale saaks ka veel sirutaja lihasele teha keretõsteid kuskil poomil vms(päris jõhkralt võtab läbi, eriti kui liivakott veel kukil)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuna aega on viimasel ajal vähe , siis tegin endale sellise kava kolme päeva peale ... mis rahvas selle kohta oskab öelda ... peamine rõhk on just ülakeha treenimisel .

esmaspäev = rind , kõht , triitseps , biitseps

kolmapäev = selg , õlad , kõht , jalad

reede = kordaks esmaspäeva .

laupäev = vaba

pühapäev = vaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

aga miks jalgu ei viitsi treenida?ikka peab, muidu oled kole :rolleyes: - jurakas ülakeha ja peenikesed-peenikesed jalad.arvan, et las olla kolmeks, kuid jalgade jaoks tee eraldi päev koos seljaga näiteks?rind - õlg ühel päeval, tric-bic teisel jne.ise kombiini, kuid äärmisel juhul võid üht lihasgruppi treenida 3 korda 2 nädala jooksul, sinu valik oleks ilmselt rind.puhkust ka vaja, sõber :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
aga miks jalgu ei viitsi treenida?ikka peab, muidu oled kole :) - jurakas ülakeha ja peenikesed-peenikesed jalad.arvan, et las olla kolmeks, kuid jalgade jaoks tee eraldi päev koos seljaga näiteks?rind - õlg ühel päeval, tric-bic teisel jne.ise kombiini, kuid äärmisel juhul võid üht lihasgruppi treenida 3 korda 2 nädala jooksul, sinu valik oleks ilmselt rind.puhkust ka vaja, sõber ;)

okei , võtan teadmiseks :rolleyes: jalgadega ma väga ei põe , sest olen jooksmas käinud ikka kedavel ja sügisel ja suvel ... :P jalad on üsna okei .. ülakeha on selline nõrguke nimelt :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

kui treenid ülakeha raskustega ja arvad et jalgadele jooksmiset piisab siis näed hiljem naeruväärne välja....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei tea jah.....sama suure tööga oleks nad endale kogu keha normaalse saanud......aga jah......igasugusied on olemas

Share this post


Link to post
Share on other sites

See esimene pilt, suure biitsepsi ja triitsepsiga on ikka väga rõve...aga jah..ega suurt ohtu veel pole sinnani jõudmiseks :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×