Jump to content
Sign in to follow this  
Janar25

Õige toitumine

Recommended Posts

Tere.

Tahaks trenni hakkata tegema ja saada lahti oma väiksest kõhust ja sangadest, Olen lugenud et paljuski loeb söömine, seni olen söönud enamvähem ükskord päevas ja see ka õhtul ja siis ka palju :rolleyes: . Olen 180 pikk ja kaalun 80 kilo kas see on palju või on normaalne. Kui keegi teab kuidas süüa ja mida siis palun kirjutage. Olen viimasel nädalal palju vett päevas jooma hakanud mis pidi hea olema tervisele ja nats teen trenni ka.

Tänan kes vastata viitsivad :P

Janar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sa siin natuke ringi surfad, siis leiad toitumise kohta väga palju materjali.Võta omale aega ja kuluta üks tunnike, samuti on olemas ka kaloriarvuti paljude toiduainete kohta.Leiad ka treeningkavu (näidised) nii algajatele kui ka edasijõudnutele, materjali ja infot on siin kuhjaga.

Mis puudutab kehakaalu, siis üldlevinud reeglite järgi peaks see olema norm ehk siis pikkus miinus sada, kuid see on ikkagi individuaalne ja sõltub juba konkreetse indiviidi luustikust ja lihasmassist, rasv teatavasti ei kaalu suurt midagi võrreldes lihasega.Ise hetkel 183 ja 107.Ja nats trenni ei ole piisav, miinimum kolm korda nädalas, kui vähegi võimalik ja tahad areneda, soovitavalt siiski neli.

Edu ja pikka meelt ning kannatust!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja muide nats trenni tegemisest ei piisa, ikka peab niipalju liigutama kui võimalik :P alustada võiksid lindijooksu & jalgrattaga jõusaalis, muidu pleks lihaste pumpamisest kasu ju :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Einoh, tuleks ikka mõlemat paralleelselt teha, mitte enne kõvasti aeroobset ja siis ainult saali. Loomulikult, kui võhma pole, siis tuleb ka saalis ruttu väsimus peale, nii et algul võiks aeroobset lihtsalt rohkem teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aa, unustasin lisada, et jah, nats pole mõtet teha-tulemusi ei tule lihtsalt. Alusta 3-4 korraga nädalas ja suurenda tasapisi treeningmahtu.

Endal hetkel 8-9 trenni nädalas, jõusaal ja tantsimine. 1 päeva jätan alati puhkuseks ja kui tunnen, et olen väsinud, siis isegi 2, või siis vii, et 1 päev midagi ei tee ja 1 päev teen kergelt (nt kõnnin rasvapõletustempos kuskil tunnikese jooksulindil)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh kui tantsid võistlustantsu siis äkki saab mõnda venda ka näha kellel liha luudel kui tty-s jõusaalis olen! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Dev.
Veejoomisest niipalju, et üle ka ei maksa pingutada, kui oma neerud kallid on.

Üleliigne vesi läheb lihtsalt kehast läbi ja neere see ei kahjusta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Veejoomisest niipalju, et üle ka ei maksa pingutada, kui oma neerud kallid on.

Üleliigne vesi läheb lihtsalt kehast läbi ja neere see ei kahjusta

kõike ikka mõistuse piires :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×