Jump to content
Sign in to follow this  
Dwayne72

BCAA vs Glutamiin

Recommended Posts

Glutamiini saad sa oma toidust väga palju - liha,muna,piimatooted on glutamiini täis. Roppu moodi lausa

Enne trenni ja trenni ajal on hea kasutada BCAAd, sest see ei tekita täiskõhutunnet ja ei sega treenimist.

Samas kui sa sööd vastavalt eesmärgile päevajooksul piisavas koguses valku, ei ole sulle lisa BCAAd vaja. Taastumist aitab metsikult kaasa kui järgmisel päeval 20% umbes lihas verd täis pumbata. Masseerimine aitab ja ka saun aitab taastumisele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kumb toidulisand teie arust paremini trennist taastab? Kumba eelistada või peaks kasutama mõlemat?

Tänan vastamast.

Ma ei raiskaks kummagi peale raha. Tavatoidust valgurohke menüü korral on nende kasu vägagi küsitav, veel enam kui nende eest tuleb maksta.

Edited by SKG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×