Jump to content
Karu87

3 kuuline rasvapõletus Blogi

Recommended Posts

Otsustasin ka siis oma rasvapõletust siin kajastada, et olla motiveeritum.

Alustasin kunagi 2 aastat tagasi kuivatamisega, siis oli kaal ca 102 kg, saavutasin 2012 detsembri alguses küllaltki kuiva vormi, kaal oli umbes 84kg. Vahele tulid aga jõulud ja kuuga tõusis kaal ligi 5kg, vorm oli väga masendav ja rasvane. Märtsi lõpus võtsin ennast uuesti käsile ja mai alguses oli näha juba korralikku vormi, kaal oli siis ka umbes 84-85kg. Otsustasin osta ka Grenade rasvapõletaja, mis oli samuti õige tegu, sest juuni alguses olin elu parimas vormis.

Juulis lasin ma jälle ennast käest ära ja kaal tõusis 2 nädalaga umbes 5kg, praegu on masendav võrrelda praegust vormi suve alguse vormiga.

Hetkel siis kaal ca 89-90 kg ja eesmärk on ca 83kg.

Proovin lisada ka pilte ja videosid enda varasematest vormidest ja praegusest vormist.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

Loodetavasti ei hakka sa igasse postitustesse värviliste suurtähtedega kirjutama sõna "Granader", kuid kui hakkadki, ega pole ka hullu- sest iga plogimine on vahva ja lahe lugeda.

Võiksid fikseerida siia käesolevad jõunäitajad, ja võrrelda neid 3 kuu pärast.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, herr Sügiskülv ..või siiski ikka LPF..jäid vahele, sest sinu sõnavara reetis su .."plogima"..hehe..küll sul peab igav elu ikka olema, et sulle nii trollida siin meeldib :D

Loodetavasti ei hakka sa igasse postitustesse värviliste suurtähtedega kirjutama sõna "Granader", kuid kui hakkadki, ega pole ka hullu- sest iga plogimine on vahva ja lahe lugeda.

Võiksid fikseerida siia käesolevad jõunäitajad, ja võrrelda neid 3 kuu pärast.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

Tõepoolest, vales kohas on see teema.

Kindlasti foorumlane "Lkv" mäletab siinset kunagist blogijat Urtzi, kelle blogimist ta ei armastanud.

See Urtz ilusti ka ütles hiljuti B-foorumis, et ta ei soovi Fitnessi.ee-s blogida, kuna ei meeldi, et siin osad blogid on eraldi teistest. Seetõttu kui teha nüüd "Kaalust maha" sektsiooni veel neljanda koha kus blogida, siis veel hullem.

Iga fail oma kataloogi siiski, ja võimalikult vähe katalooge!

Rootsi Kolozzeumi foorumis on kataloog "litsenseeritud võistljate blogid" ja kataloog "tavatreenijate blogid", neist kahest võiks piisata ka Eestis.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

No, herr Sügiskülv ..või siiski ikka LPF..jäid vahele, sest sinu sõnavara reetis su .."plogima"..hehe..küll sul peab igav elu ikka olema, et sulle nii trollida siin meeldib :D

Kiirelt trükkisin, siis läksid sõrmed risti lihtsalt.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, herr Sügiskülv ..või siiski ikka LPF..jäid vahele, sest sinu sõnavara reetis su .."plogima"..hehe..küll sul peab igav elu ikka olema, et sulle nii trollida siin meeldib :D

Vantastiline detektiivi töö.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuidagi jube edasi-tagasi hüppamine käib.

Kas sul iga kuivatamise lõpus on kuiva keha kaal kõrgem olnud kui ennem? On lihast ka ikka juurde tulnud või see ei olegi eesmärk ja eesmärgiks lihtsalt korralik vormis kuiv keha?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Käib jah edasi-tagasi hüppamine, sest ma ei ole suutnud veel kuiva vormi hoida, ahvatlused on võitu saanud. Põhimõtteliselt on nii olnud, et olen kuivaks saanud, siis 2 kuuga olen jälle ennast korralikuks seaks söönud.
Eesmärk on ikka natuke suuremaks ka saada, aga mitte oluliselt. Põhiline eesmärk on siiski kuiv lihas.
Kaal oluliselt suurem pole olnuid erinevate kuivatamiste lõpus, sest rasvaseks olen tagasi söönud ennast eelkõige rämpsu arvelt, mida ei saaks nimetada seega mingiks massiperioodiks, vaid rasvumise perioodiks:D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo-jo efekt tagasilangustega on suurim probleem igasuguses kehakompositsiooni reguleerimises. Põhjused on psühhobioloogilised :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nonii, 4. päev on õhtusse jõudnud, toitumine endiselt täiesti paigas. Kaloraaš umbes 2500, olenevalt koormusest.
Täna käisin Tartus Tamme saalis, tegin õlga, triitsa, kõhtu ja jooksulindil 3,5km jooksu.
Loengutesse käin rattaga, kõige pikematel päevadel tuleb oma 20km rattasõitu juba loengutesse sõites.
Ostsin ka vedelat suhkruasendajat, polegi seda varem proovinud, aga maitsestamata kohupiim+puuvili+80g keefirit+suhkruasendajat on väga hea ja madala kaloraašiga magustoit.
Kaalunumbrist kirjutan umbes nädala või 2 pärast, sest 4 päevaga ei anna mingit järeldust dieedi kohta teha eriti.
Aga mainimata on jäänud mõned pisidetailid: vanust on hetkel veel 18, pikkust 186 cm ja algne kõhu ümbermõõt oli 92.
Lähiajal proovin andaväikse ülevaate ka oma toitumisest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-28650-0-80586900-1380777583_thumb.j

Tüüpiline hommikusöök: 80g kaerahelbeid kuivainena keedetud veega+ 15g whey 100% valku+ paar lusikat jogurtit+60g banaani+kohv piimaga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõht tunni aja pärast väga tühjaks ei lähe pärast sellist hommikusööki?

Ei lähe, enne 3 tundi ei tule mingisugust tühja kõhtu tunnet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huvitav rasvapõletus. Valku peaaegu ei ole, rasvast rääkimata. A mis ma asjast ikka tean :)

Vadakupulbrid tunduvad ikka päris pop kaup olevat..

Kuidas sa järeldad 1 toidukorra järgi, et valku ei ole?

Päeva peale tuleb ca 180-200g täisväärtuslike valke.

Rasvu tõesti täna hommikusöögis polnud, sest mandlid said just otsa, tavaliselt lisan pudrule juurde ka 10-15g india või kreeka pähkleid (lisaks tarbin ka extra virgin oliiviõli), päeva peale tuleb kokku ca 90g rasvu(hapukoor,pähklid,külmpressitud oliiviõli,keefir, munakollased,kala jne olenevalt päevast)

Ma ei näe mingit põhjust, miks hommikul sisse tõmmata mingi kõva valgulaks, sest hommikusöök peab olema eelkõige süsivesikute rikas, et hommikul korralikult üles ärgata ja saada normaalne energialaks(see on minu arvamus).

Edited by Karu87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuidas sa järeldad 1 toidukorra järgi, et valku ei ole?

Päeva peale tuleb ca 180-200g täisväärtuslike valke.

Ma ei näe mingit põhjust, miks hommikul sisse tõmmata mingi kõva valgulaks, sest hommikusöök peab olema eelkõige süsivesikute rikas, et hommikul korralikult üles ärgata ja saada normaalne energialaks(see on minu arvamus).

Tundub, et sul toitumisalased teadmised on üpris puudulikud, veel üks aspekt miks täiesti võimalik on, et su vormi hoidmine on problemaatiline olnud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

isegi Dr.Oz soovitas hommikul esimese toiduga 30g valku süüa.

Hommikul 5-6muna 50g kaerahelbeid, munade kõrvale paar tomatit väike kohv. Võibolla ka üks greip. Aga selline vaid minu ilus hommikusöök.

Share this post


Link to post
Share on other sites

10. detsembri pildi põhjal võiks küll öelda, et kõik ok.

Aga ma ei andnud ka sellist hinnangut, et tean kõike teist. Vabandan.

Tehkem nii nagu igaühele sobib.

Mina ilma munata hommikul õue ei saa kuidagi.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saalis käidud. Tegin selga jalga ja kõhtu. Tõmmet ja kükki ei saa hetkel veel teha, sest taastun veel seljanärvi põletikust(viimased päevad antibiootikumid peal).
Peale trenni maitsestamata kohupiim+ keefir+suur banaan ja blendrisse.
Õhtul veel minek Põlvasse käsipalli trenni (ca 1,5h suhteliselt intensiivset aeroobset)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×