Jump to content
JJ14

JJ14-ne Blogi

Recommended Posts

Tervist, olen tagasi fitnessi foorumis, olin selle koha juba täiesti ära unustanud, aga sain Sügiskülvilt sõnumi ja väga tore, et see koht meelde tuli jälle.

Nagu teile lubasin, siis sügisest hakkasin käima jõusaalis, nüüd olen käinud juba umbes 1 kuu.

Vahepeal jäi kaalulangus toppama, aga nüüd tegelen jälle selle alandamisega (esmasp. 109 kg).

Tegin ka video oma bench pressist, olen saanud ka teistes foorumites feedbacki selle kohta ja üritan nüüd oma tehnikat kõvasti parandada.

Bench pressi rekord praegu 88 kg, videol on 83 kg.

http://www.youtube.com/watch?v=6ETA_mwGi94

Ei järgi kindlat kava, aga olen uurinud suht palju ja vaadanud youtube-i videoid.

Minu tavaline treening on selline: rinnalt surumine, hantlitega erinevaid harjutusi, küünarvarte kõverdamine püsti ja scottipingil, tõmme plokilt ülalt ette ja taha.

Edited by JJ14

Share this post


Link to post
Share on other sites

Antud 83 kilo videos on tehnika küll valus vaadata.See katse ei loe ka,kang ei puutu rinda.Spotter vahib ka linde traadi peal vms.Ei hakka tehnikat üksipulgi lahti võtma,aga esiteks proovi olla seal pingil vähe kindlam,mitte nagu rannas lebos.(õlad vastu pinki,jalad maas,kerge sild jne).Uuri Youtubes ringi vähe,seal on tohhuijaa materjali selle kohta. :)

....pluss see rind-biits rannakava vaheta mingi sellise vastu mis kaasab kogu keha.Jalgu peab ka treenima. :)

Edited by Kang08
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rinnalt surumist tehakse järgmiselt (no kindlasti ebatäiuslik nimekiri, aga põhilised asjad):

1) haaratakse kangist, võrdlemisi laialt aga mitte laiemalt kui väiksest sõrmest väikse sõrmeni 81 cm (viisakal kangil on max laiuse koha peal rihvelduses märgid), pöidlad pannakse ümber kangi. Kang on veel pukkidel.

2) tekitatakse kehasse pinge: jalalabad surutakse vastu maad, selga kerge kaar (aga nii, et tagumik puudutab pinki). Kang on ikka veel pukkidel.

3) võetakse pukkidelt kang ja surutakse käed küünarnukist sirgeks.

4) lastakse kang niipalju alla, et reaalselt puudutab rinda.

5) silmapilgutuse pikkune paus.

6) surutakse kang sirgetele kätele (küünarnukist sirgeks).

(Kui harjutust teed korduste peale, siis kordad punkte 4-6 nii palju kordusi kui tarvis)

7) pannakse kang tagasi pukkidele.

See pink peaks sinu jaoks tsipa madalamal olema. Küünarnukist sirgete kätega ei tohiks sa ulatada kangi üle pukkide panema, praegu näib selline kahtlane. Kogu surumise jooksul peaksid randmed jääda neutraalsesse asendisse, ega tohi painduda ette ega taha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seda videot vaadates oli selge, et detailidesse pole mõtet laskuda. Enne jooksma hakkamist tuleb kõndima õppida. Sestap minu eesmärk polnudki surumist õpetada, vaid pigem see, et inimene jääks ellu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

Rinnalt surumist tehakse järgmiselt (no kindlasti ebatäiuslik nimekiri, aga põhilised asjad):

1) haaratakse kangist, võrdlemisi laialt aga mitte laiemalt kui väiksest sõrmest väikse sõrmeni 81 cm (viisakal kangil on max laiuse koha peal rihvelduses märgid), pöidlad pannakse ümber kangi. Kang on veel pukkidel.

2) tekitatakse kehasse pinge: jalalabad surutakse vastu maad, selga kerge kaar (aga nii, et tagumik puudutab pinki). Kang on ikka veel pukkidel.

3) võetakse pukkidelt kang ja surutakse käed küünarnukist sirgeks.

4) lastakse kang niipalju alla, et reaalselt puudutab rinda.

Selga kaare tekitamine võiks ka olla eraldi punkt, kui vaadata seda videot.

Sest, kui ei ole mingit nõgusust seljas, siis tekib õlavigastus peagi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mida mu silmad just nägid!? :huh:

Kindlasti soovitan kogenud silma all kellegiga koos teha alustuseks trenni, et mitte ennast ära vigastada ja halvimal juhul tekitada endale raske tervisekahjustus ettevaatamatusest, mis võib mõningal juhul lõppeda surmaga.

Proovi vähemalt kord teha treeneriga terve keha läbi, siis kõigil julgem olemine.

Ja kui teed lamades surumist, siis soovitan alustada tehnikast ja väiksematest raskustest, sest sellise tehnikaga võin minagi 83kg üles suruda. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervist!

Olen siis tagasi blogimise juures, naljakas oli kohe vaadata enda eelmist surumise videot, aga tänu sellele sain ma oma tehnika kohta väga palju vastukaja erinevatelt inimestelt ja nüüdseks olen seda kõvasti parandanud: kang ilusti puudutab rinda ja surun käed sirgeks, küünarnukid ka paigas ja kõik peaks korras olema sellessuhtes. Räägin nüüd natukene, mis ma selle aja jooksul teinud olen:

Jõusaalis olen nüüd kokku käinud umbes 5 kuud. Surumise rekord 95kg, kükk 3x90kg, jõutõmme 120kg. Kuna surumine oli mul kohe algul lemmik harjutus ja kükile, jõutõmbele väga tähtsust ei pööranud ja nendega hakkasin tööd tegema alles 2 nädalat tagasi, siis on need kõvasti maas, aga küll ma nad ka paremaks saan.

Hetkel käin jõusaalis 3-4 korda nädalas olenedes koolist ja olümpiaadideks õppimistest. Kuna kevad hakkab vaikselt kätte jõudma, siis käisin ka esimest korda sel aastal eile rattaga sõitmas ja arvatavasti hakkan kardiot tegema ka mingi 4-5 korda nädalas. Pikkus on umbes sama, mis viimati, aga kaal on kukkunud 112.5kg pealt 100kg peale, kõigub tegelikult seal kandis, vahel alla, vahel peale. Olen sellega väga rahul, kuna kaalulangus koos lihasmassi kasvuga on just see, mida ma tahan.

Liitusin ka Revali Powerlifting Teamiga, kurb asi on selle juures ainult see, et elan Tallinnast kaugel ja ei saa tihti ühistreeningutel käia, aga ootan juba enda esimest korda ja on plaanis ka sügisel võistlema minna.

Toidulisanditena kasutan hetkel Hera80, kui otsa saab, siis vahetan võibolla välja millega rohkem sobivama vastu, aga muidu hetkel on hinna ja kvaliteedi suhe minu arust väga hea, šokolaadi oma maitseb ka väga hästi!

Sain ka GymSharkist oma särgi kätte, kui keegi tahab tulevikus sealt midagi tellida, siis saab seda koos teha, kuna postikulu on suhteliselt suur (~10 €) ja kui sinna asjad juurde liita, saab päris kopsaka summa, samas kaup tuli väga kiirelt kohale, 1 päevaga oli juba Tallinnas, aga Eesti sisene post võttis veidi aega.

Natuke siis koolist ka, et käin 8. klassis, enamus hinded on 5-ed, siis paar 4-ja ja üks üksildane 3, mis on vene keel ja see ei istu mulle kohe üldse. Võtan osa ka paljudest olümpiaadidest, millest 2 (matemaatika ja keemia) on juba olnud (2. ja 3. koht) ja 2 veel ees (inglise keel ja füüsika).

Päikest ja minge nautige kõik algavat kevadet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×