Jump to content
martinkink

Martinkink blogi

Recommended Posts

3s päev järjest kükkida. Mis seal ikka.

Kükk 110kg 10x3

Biitseps plokil 3 seeriat

Homme teen rinna ära ja lõpus kükin (110kg 10x4). Surumise tahaks korralikult ära teha. Olen ka see nädal rattaga tööl käinud. 20 minutit edasi ja 20 minutit tagasi. Kreatiin sai otsa eile, seega teen pausi sisse. Augusti kindlasti. Eile läksin pool 10 magama ja magasin nagu kott hommiku kella 7:00. Korralik. Järelikult kükid toimivad.

Täna pärast trenni nautisin kartuleid, liha ja šampinjoni kastmega + 300g sealihasülti + terve punane paprika + magustoiduks virsik. Täna veel lisaks oli hommikul puder + kohupiima-piima-vadakušeik, tatart+4 muna, 900g kodujuustu, tomat, õun, õhtul ka mingi suurem kogus SV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna oli siis rinna-triitsa päev+kükk. Muide kükk läheb aina lihtsamaks.

Surumine kangiga

Kaldega surumine kangiga

Lendamine

Kitsalt surumine

Rööbaspuud

Kükk

Homme on oodata äkki siis kvaliteetset filmi minu treeningutest ja ideedest. Tahtsin kohe teiega jagada oma mõtteid ideid, mis minu peas keerlevad. Enamuse sain edasi antud. Palju on endal veel õppida. Palju, väga palju. Ei ütle kindlasti, et minu jutt see kõige õigem, lihtsalt üks vaatenurk asjadele. Õpin ja arendan ennast kogu aeg ja nii palju kui võimalik. Infost sorteerin endale vajaliku.

Mida ka viimasel ajal muutnud olen. Nimelt tavaliselt enne trenni hommikul olen lihtsalt pudru peal olnud siis nüüd paar päeva on pudru kõrvale lisandunud väike kokteil piimast+kohupiimast+vadakust (300ml+200g+20-30g) ja trennis tunnen kuidas on minek palju parem. Kehal on kohe ressurssi, et kõvasti hagu anda. Isegi sellisel nädalal, kus olen nüüdseks 4 päeva järjest kükkinud. Eks ka olen toitu palju peale andnud.

Tänased viljad - kurk, nektariin, apelsin, banaan, kapsas. 1,2kg kodujuustu, kartul, pool pätsi leiba, Õhtul hunnik SV, siis tuleb hää uni.

Minu tütar - kohe näha, kes ta isa on :D
post-29847-0-03297800-1405584569_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna lõppes mu kükinädal. 5 päeva järjest kükki.

post-29847-0-84418800-1405670423_thumb.j

Kokku tegin see nädal 191 kükki. Kogusummas 20 400kg. Igati väärt ettevõtmine, kes tahab oma iseloomu kasvatada. Füüsilise jõuga ei olnud midagi pistmist. Jõudu oli küll ja ülegi, asi oli tahtmises. Peas pidi neid kükke tegema, mitte jalgadega. Keha ütles juba teisipäeval üles (käi sa ka vi***, küki ise kui tahad :D ). Edasi pidi mõistusega kükkima. Iseasi kui mõistlik see kõik oli :lol: Aga krt tehtud sain. TEHTUD. Järgmise nädala teen jalga ainult neljapäeval ja siis kergemalt. Mõtlesin, et mingi nädal peaks proovima küki asemel, midagi muud samuti sisse lülitada - rööbaspuud, lõuatõmbed jne. Iga päev teha neid harjutusi ja raskust juurdegi panna. PS! kaal on ka sellel nädalal ilusti tõusnud (puhas lihas, küsige Kirbult, kuidas see on võimalik ;) )

Kükki, nagu eilegi, tegin trenni lõpus.

Enne tegin:

lõuatõmbeid 4x6

Kangitõmbeid 4x6

Pullover 4x8

traktor 3x10

Biitseps super hantel+kang - 3*6-8

Kui nädal kuidagi kokku võtta siis - Ropp enese sundimine, ei muud. Suured tänud Redweilerile, kes mind suures hädas alati aitas. Ilma temata, poleks ma seda suutnud.

Loodan täna ka filmi kätte saada eilsest trennist.

Mis muud kui PROOVIGE JÄRELE ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@3:07

Miks kangi vastu rinda ei lase?

Lahe video.

Edited by SKG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei teagi, tõmbab paremini rinna täis ja tunnetus on kuidagi teistsugune. Harjumusest vast.

Minu teada rind töötab põhiliselt alumises faasis,kui tahad rinda just pumbata siis ära lükka käsi sirgeks . Proovi ja anna teada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mismoodi sa lendamisega venitad (selle näitamise ajal oli ainult nägu kaadris :)

kus siin see laik-nupp on? :)

hantlitega all faasis hoian sekundi või paar

laik-nupp kadus ära tänu inimesele, kelle nime me ei nimeta ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minu teada rind töötab põhiliselt alumises faasis,kui tahad rinda just pumbata siis ära lükka käsi sirgeks . Proovi ja anna teada.

Selge, proovin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile õhtul sai 21:30 Käsmus ujumas käidud. Ma seal peaaegu nagu kohalik. Muuli pealt on mõnus merre hüpata. Vesi oli seal 18-20 kraadi. Värskendus pärast kiiret päeva garanteeritud.

post-29847-0-83765700-1405845980_thumb.j

Järgmine nädal teen hoopis rööbaspuude maratoni ehk küki asemel rööbaspuudel surumisi ;) Tundub põnev

Share this post


Link to post
Share on other sites

" I would be extremely careful with dips, especially at the end of a workout where your front delts are already being hammered. Some people on SS swear by dips, but I messed my shoulder up BAD doing them (even with good form and no weight attached).

I'd consider doing something like cable flies to finish off your chest day instead of dips.

Just my two cents. "

Share this post


Link to post
Share on other sites

" I would be extremely careful with dips, especially at the end of a workout where your front delts are already being hammered. Some people on SS swear by dips, but I messed my shoulder up BAD doing them (even with good form and no weight attached).

I'd consider doing something like cable flies to finish off your chest day instead of dips.

Just my two cents. "

Ma ise mõtlesingi neid teha iga trenni alguses ja siis edasi oma tavapärast kava,

aga rinnapäeval on nad mul tõesti olnud lõpus. Hmm, peab mõtlema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa võid juhtuda nende õnnelikke hulka, kes ei koge dipsidest põhjustatud probleeme.. aga igal juhul, asi on väärt kaalumist - plussid/miinused. Ja kas nad on nii asendamatud.

Üks põhjalikemaid mehi selles valdkonnas ütleb samuti - väga tricky harjutus.. näiliselt efektiivne aga võib korralikult lõhkuda. Kunagi püüan selle artikli sulle leida kui huvi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa võid juhtuda nende õnnelikke hulka, kes ei koge dipsidest põhjustatud probleeme.. aga igal juhul, asi on väärt kaalumist - plussid/miinused. Ja kas nad on nii asendamatud.

Üks põhjalikemaid mehi selles valdkonnas ütleb samuti - väga tricky harjutus.. näiliselt efektiivne aga võib korralikult lõhkuda. Kunagi püüan selle artikli sulle leida kui huvi.

Eks koormus ja pinge on küll suur sellel harjutusel. Ülakeha kükk. Ega see alakeha kükkki kõige säästvam ole. Samas triitsepsi baasharjutused on kõik päris uhked lõhkujad. Võta nüüd kinni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bench dips on küll üsna karm õlgadele, ise olen tunda saanud tagajärgi, kui treenimatult laksama hakkasin. Rippes on vähe kergem, kuna õlad natuke loomulikumalt ja esialgu ei jõua palju teha niikuinii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uuel nädalal uued suunad.

Täna siis alustasin 10x5 +5kg rööbaspuudel surumisega. Homme +7,5kg 10x4, edasi +10kg 10x3, 10kg 10x4 ja reedel siis 10kg 10x5.

Edasi tegin õlatagust 4x12

Lendamist 4x11

Lõua alla tõmbeid 4x12

trapets 4x8

Homme piirdun ehk rinna treenimisega ja triitsa eraldi ei tee. Eks ta mõistlik ole. Proovin ka positiivsel pingil kangiga rinda puudutada ehk pööran sellele veidi tähelepanu.

Viimane nädal ja siis hakkab puhkus. Puhkuse ajal treenin Rakveres ja nagu ikka eestlaslikult palju tööd on vaja puhkuse ajal teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

millele peale deltalihase dipsid veel kahju võivad teha? Või millele tähelepanu pöörata tehnika osas?

Randmed saavad päris hea koormuse. Kindlasti saab oma ka küünarnukk.

Liiga kiiresti ei soovita teha kui keha veel päris soe ei ole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis siis täna...100kg rinnalt - lõpuks ometi. 200kg pole enam mägede taga ^_^



Edasi tegin nagu ikka kaldus surumist 62,5kg 5x8. Lasin ilusti rinnale kõik 8 seeriat. Venitus oli suurem ja raskem oli. Vast jätkan siis seda liini ;)

Siis mu rööbaspuude projekt 7,5kg 10x4 - Homme 10kg 10x3

Ja lõppu hantlitega lendamist - 4x12

Eraldi triitsa ei teinud, sest terve nädal dipse tuleb koormust küll ma usun.

Ülehomme siis teen jalga. Veel ei tea, kas teen kergelt või raskelt.


Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegin ca aasta-kaks tagasi max sügavusega rööbaspuudel surumist ja mitte just väikse raskusega (60+kg). Ja mingi hetk hakkas rinnakus valus ja pidin pidevalt rakse välja saama, muidu oli raske hingata ja ebameeldiv olla. Nüüd teen rööbaspuid ainult triitsepsi trenni lõpus ja püstises asendis, et rinnalihas tööd ära ei teeks ning tempo 2 sek alla ja 2 sek üles ülikerge raskusega ja 12-seid seeriaid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis siis täna...100kg rinnalt - lõpuks ometi. 200kg pole enam mägede taga ^_^

Edasi tegin nagu ikka kaldus surumist 62,5kg 5x8. Lasin ilusti rinnale kõik 8 seeriat. Venitus oli suurem ja raskem oli. Vast jätkan siis seda liini ;)

Siis mu rööbaspuude projekt 7,5kg 10x4 - Homme 10kg 10x3

Ja lõppu hantlitega lendamist - 4x12

Eraldi triitsa ei teinud, sest terve nädal dipse tuleb koormust küll ma usun.

Ülehomme siis teen jalga. Veel ei tea, kas teen kergelt või raskelt.

Ma arvan, et väiksem tuleb nädala lõikes triitsepsi koormus. Ma sinu asemel ei oleks ära jätnud, sest eesmärk oligi ju üllatada lihast? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×