Jump to content
Sign in to follow this  
KuriVari

Kava jaotus

Recommended Posts

Juba ei tea mitmendat korda olen enda paroolid ja meili ära unustanud nii et taaskord teen uue kasutaja siia fitness keskonda. Loodan et seekord suudan vajalikud andmed paremini talletada et need kaotsi ei läheks.

Mõtlesin et küsi teilt mis arvate sellisest jaotusest :

E-Rind,Triitseps

T-Vaba

K-Selg,Biitseps

N-Vaba

R-Õlg,Jalg,kõht

L-Vaba

P-Vaba

Vabadel päevadel teen aeroobset vastavalt tujule ja tundele. Staaši on mul 3-4 aastat,väikeste pausidega laiskuse ja vigastuste tõttu.

Küsimus ongi et mis arvate kui õlga teha jalapäeval ,ehk kellegil on kogemusi. Olen vaadanud et Joker vist teeb nii ,jäi tema blogis silma.

Muidu olen õlga teinud koos rinna ja triitsepsiga aga kuna raskused suurenevad ning tahaks teistele lihastele paar harjutust lisada siis kipib sellel päeval just jõud ning energia otsa saama .Saaks paremini rinnale ja triitsepsile keskenduda ning jalapäeval teeks enne korraliku koormuse õlale.

Lugesin siin ühte artiklit mille oli vist tõlkinud Rückenberg isiklikult ja seal jäi silma huvitav soovitus iga 3-4 nädala tagant teha üks üllatus treening nädal(pikad seeriad,igast harjutusi mida muidu ei tee).Ehmatab lihaseid ja aitab arengule kaasa.

Kas selline 4päevane jaotus oleks liiast mida 4 nädala tagant teha ?

E-Rind,Triitseps

T-Jalg

K-Vaba

N-Selg , Biitseps

R-Õlg,kerge Jalg, Kõht

L-Vaba

P-Vaba

Jalg saaks korraliku koormuse kuna jalapäevad kipuvad mu lemmikud olema siis oleks hea seda lihast vahest rohkem piinata.

Lisan muidugi et toitumine ja kõik on paigas. Kunagi aastaid tagasi sai M.Kalmuselt toitumiskava tellida mis nüüd on oma käe järgi ümber tehtud sobilikumaks :)

Jõudu ja jaksu teile kes võtab vaevaks lisada oma arvamus siia !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vast ikka tuleb neid vastuseid juurde :)

Kui jõudu jätkub võib ju ikka teha õlga koos jalaga, ma ise ei suudaks vist, kuna jalatrenn tavaliselt tõmbab nii sodiks. Olen proovinud teha käed+jalad...käsi saab teha kiirelt. Leidsin mingi kava kus oli kaks kolmest superseti ja need 2 korda läbi teha võttis ajaliselt 15 minutit, kavas oli isegi see ära arvutatud. Need üllatus trennid motiveerivad ennast ka ilmselt rohkem ja ei teki liigset monotoonsust. Endale meeldib ka jalga teha, kuskilt lugesin ka, et miks üldse tehakse jalga ainult nt ühe korra nädalas. Jalad on ju pool inimese kehast. Siis ongi et alakeha saab ühe korra ja ülekeha tavaliselt kolm korda nädalas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×