Jump to content
shoulshaker

Triitsepsi treenimine - mida ma valesti teen?

Recommended Posts

Mida ma valesti teen - triipseps ei muutu. Treenin erinavate harjutustega, ikka lödiseb. Biitseps on täitsa ok juba. Biitsepsit treenin väiksema raskusega kui triitsepsit, kuna biitsepsit juba on, triitsepsit mitte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panen igaks juhuks siis juba terve kava. Kõiki harjutusi teen 3*15, kõhulihased max, triipsepsile teen veel lisaks blokil tõmbeid kahe harulise köiega ja sirge pulgaga

1. Säärte sirutused ette trenazööril

2. Laia haardega kükk – paraleeltasapinda

3. Reite siseküljele

4. Reite välisküljele

5. Jalatagaosale kõhuli jalgade kõverdamine

6. Ploki tõmbed ülalt või ploki tõmbed alt, seljale

7. Lamades käsikute surumine

8. Käsikute tõstmine kõrvale istudes

9. Ühe käega hantliga ettekallutatult käe sirutamine taha , triitseps

10. Hantlitega küünarvartekõverdus istudes

11. Kõhulihastele keretõsted või jalatõsted

12. Alaseljale keretõsted pukil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seega sul on põhimõtteliselt ainult üks harjutus. Kui tihti sa teed? Kas koormust suurendad? Kuidas toitumine on?

Ja nagu öeldi siis lödiseb sul seal pekk, triitsa treenimine korralikult võib sulle sinna lihast alla kasvatada aga ega see lödisemine ära enne ei kao, kui pekist enamuse maha võtad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treenin 3* nädalas, toitumine peaks olema korras - lasin koostada spetsialistil. Samas käevarred on veidi pekised küll....

H - omlett 2 munast, klaas keefiri, viil leiba

L - 100g lihalõik ja 200g salatit

Oode - keefir, 15g Herat, 1 õun

Õ - 100g kodujuustu, 1 muna, veidi toorsalatit

Edited by shoulshaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas see on siis üks trenn või kuidas see omakord päevade vahel jaotatud on?

Kui on üks trenn siis on ikka tõsiselt liiga palju harjutusi ühe trenni kohta. Samas peab ju just kui olema üks trenn, sest vastasel juhul on koormus igale lihasele nädala lõikes võttes liiga väike.

Kui sul kõik harjutused kolme seerialised siis peaks ju vähemalt üks seeria kuluma soojenduseks. Nii kukub koormus veelgi.

Edited by AlexUuetalu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Triitsepsi puhul proovi seda mitme nurga alt treenida.Nt prantsuse surumine,siis plokil surumine köiega(mida ma vaatan sa juba teed) ja lõpetuseks hantli sirutus ühe käega (mida sa ka juba teed) :) Lisaks proovi ka mängida koormusega.Vahest lisad raskust,teed nt 3x8,3x10,4x6 jne.Võid ka harjutusi vahetada aeg-ajalt.Nt prantsust teha hantlitega,plokil surumise asendada rööbaspuudel surumisega jne. :)

Lisan prantsuse surumise video ka sulle... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treenin 3* nädalas, toitumine peaks olema korras - lasin koostada spetsialistil. Samas käevarred on veidi pekised küll....

H - omlett 2 munast, klaas keefiri, viil leiba

L - 100g lihalõik ja 200g salatit

Oode - keefir, 15g Herat, 1 õun

Õ - 100g kodujuustu, 1 muna, veidi toorsalatit

Mis toitumine see on? Mis spetsialist? Kui kõik need eined kokku panna siis saaks heal juhul enamvähem hommikusöögi kokku. :P

Sellise toitumisega ei kasvata mingit lihast, pigem kaotad ning isegi kui pekki käe pealt vähemaks jääb siis on lõpuks lihtsalt õlekõrs käe asemel. Pole ka just parem tulemus.

Edited by Archangel
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis toitumine see on? Mis spetsialist? Kui kõik need eined kokku panna siis saaks heal juhul enamvähem hommikusöögi kokku. :P

Sellise toitumisega ei kasvata mingit lihast, pigem kaotad ning isegi kui pekki käe pealt vähemaks jääb siis on lõpuks lihtsalt õlekõrs käe asemel. Pole ka just parem tulemus.

See pandi kokku eesmärgiga kaalu alandada ja lihast kasvatada, Spetsialist oli härra Ott Kiivikas isiklikult :D Kaalu olen enam vähem eesmärgile saanud, 0.5 kg veel. Lihas on ka kasvanud veidi ikka, ma arvan.... Aga mis oleks sinu ettepanekud lihase kasvatamiseks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

aitäh : D püüan erinevaid harjutusi lisada ja koormusega mämgida. Äkki saab ikka sellest pekist ka lahti:D

Pekist lahti saamisel mängib rolli pigem toitumine (ca 70%) ja seejärel trenn (ca 30%), millega saab vormi trimmida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Triitsepsi puhul proovi seda mitme nurga alt treenida.Nt prantsuse surumine,siis plokil surumine köiega(mida ma vaatan sa juba teed) ja lõpetuseks hantli sirutus ühe käega (mida sa ka juba teed) :) Lisaks proovi ka mängida koormusega.Vahest lisad raskust,teed nt 3x8,3x10,4x6 jne.Võid ka harjutusi vahetada aeg-ajalt.Nt prantsust teha hantlitega,plokil surumise asendada rööbaspuudel surumisega jne. :)

Lisan prantsuse surumise video ka sulle... :)

Jutt õige.

Ise teen pr surumist hantlitega ja tihti ka neg pingil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×