Jump to content
Sign in to follow this  
Davinson

kreatiinid

Recommended Posts

Selline küsimus, et olen algaja jõutegemises - umbes 5 kuud ja tahaks teada, kas kreatiinid on täiesti ohutud ja ei mõjuta mingil viisil negatiivselt noore organismi arengut? Kui vanalt võiks/tohiks kreatiine kasutama hakata, kui sel üldse mingit vanuselist piirangut on? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kreatiin jah täiest ohutu toidulisand. Ja vanuse piirangut ka pole(enda subjektiivne arvamus on et alla 15 aastased ei peaks veel seda tarbima. Pärast pole enam kuhugi edasi minna eriti! Ennem tuleks ikka ilma kreatiinita teatud tase saavutada).

Share this post


Link to post
Share on other sites

kreatiin on tegelikult looduslik keemiline ühend mida esineb punases lihas ja kalas ( heeringas, kilus ) kreatiini kahjuliku mõju ei ole veel minu teadupärast ükski teadlaste ega ka harjutate grupp täheldanud.

Siiski kuna sa oled jõutõstmisega alles suht vähe tegelenud, soovitaksin ma sinul sellega oodata veel üks pool aastat. Eeldan, et kuna sinu treeningtsaaz on veel suht lühike, toimub sinu areng hetkel ka ilma spetsiaalsete toidulisandite suht kiiresti. Tuleb lihtsalt õigesti trenni teha, puhata ja süüa - eriti veel jõutõstjad.

Kui kasutad ära kohe oma võimalused ( hakkad kohe tarbima spetsiaaltooteid ) kasutad ära oma trumbid ja mõne ajapärast hakkad otsima enamat...

Samas kui tahad midagi lisaks süüa - söö lisavalku. Lihased koosnevad ju peale vee suuresti valgust. Lisa valgu söömine soodustab peale rasket trenni lihaskudede taastumist ja selle tulemusena toimub kasvamine ja kasvamise tulemusena toimub jõunäitajate suurenemine

Share this post


Link to post
Share on other sites

tre kas keegi on kunagi kasutanud seda kreatiini v?i ei ole ,,,ise tahaks seda kasutama hakata aga Äkki on kellegil juba kogemused sellega ,,,tnx :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

olen nädalaega kreatiini kasutanud ja tulemused on väga head!

annab jõudu,vastupidavust ja lihasmassi.kõige parem on ise ikke ära proovida,kirjuta otsingusse(kreatiin) ja saad kõik vajaliku info sealt kätte :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

?kasutanud kunagi seda kreatiini?

pooled siinsetest tarbivad kreatiini-või proteiinilisandeid või muid toidulisandeid ja pooled siinsetest teemadest on täis arvamusi ja juttu kogemustest erinevate toodetega. Nii et anna aga otsinguga tuld :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma olen kuuld seda, et kui liiga palju kreatiini võtta, st kuuride vahele pause ei tee, võib keha kreatiini tootmise lõpetada. siis ei saa enam üldse ilma kreatiinita. vastupidavus ja areng pidurduvad. neerudele pidi ka kuidagi hakkama :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ma olen kuuld seda, et kui liiga palju kreatiini võtta, st kuuride vahele pause ei tee, võib keha kreatiini tootmise lõpetada. siis ei saa enam üldse ilma kreatiinita. vastupidavus ja areng pidurduvad. neerudele pidi ka kuidagi hakkama :rolleyes:

kreatiini juures häiris mind vaid maitse... samas häirivad mind kõikide spordijookide kergelt läilad maitsed ,aga see on minu probleem :P

Kreatiin annab üldiselt megalt jõudu ,et teha trenni pikemalt ja raskemalt (minule hea ,sest üritan nüüd nädalas vaid 3 trenniga läbi ajada ) . Enne tundsin ehk kerget emotsionaalset või sellist väsimust ,aga praegu on maru hea rebida .

Tulemusi veel ootan .. massi juurde pole otseselt andnud ,aga jõudu on tulnud juba väheke :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

kas mitte monohüdraat ei anna massi sest ta ju kogub vett lihasesse aga tsitraat ei peaks oluliselt massi tõstma!

Share this post


Link to post
Share on other sites
kas mitte monohüdraat ei anna massi sest ta ju kogub vett lihasesse aga tsitraat ei peaks oluliselt massi tõstma!

kes siis vastupidist väitis? kreatiintsitraat vee arvelt massi juurde ei anna, sest see ei seo vett.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lissalt ütlesin sest eelpool ütles quete et pole massi juurde saanud siis mõtlesin ära mainida nende erinevuse! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kas kreatiini shake`i tehaxe ka trenni vabadel päevadel?

minu teamdiste kohaselt jah :rolleyes: mina vähemalt teen :P samas .. ma ei ole ikka päris aru saanud , kas peale esimest nädalat panna edasi 2 portsjonit päevas või ei :P ühes kohas öeldakse nii .. teises naa

Share this post


Link to post
Share on other sites

kreatiini võtmine peaks individuaalne olema.

Raske oleks kellegile öelda söö 1 ports või 2 portsu.

Minu teada see läheb tsüklite kaupa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina võtan näiteks seda kreatiini (Kreatiin Monohüdraat Tai Kane 500g) 2*5g trenni päevadel nii on ka pakendil kirjas aga kui on nn. puhkepäev siis üks kord 5g.!

Share this post


Link to post
Share on other sites

puhkepäevadel sellepärast, et laetud kuur ikka püsiks. kui vahepeal pausi pidada (nt nädalavahetus), siis mõju väheneb. tuleb taset kõrgel hoida, nagu kame ütles :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×