Jump to content
matjusm

Foam roller

Recommended Posts

Tahtsin uurida kas keegi veel kasutab sellist vidinat nagu foam roller (ei tea mis ta eestikeelne vaste on), näeb ta välja siis taoline:

39363_image.jpg

Ise hankisin endale sellise hiljuti ja nüüd teen iga õhtu umbes 10 minutit sellega (pluss vahetult enne trenni ka kiirelt kogu keha läbi) ja väga mõnus on, kanged lihased on minevik ja taastumine on palju parem.

Tahaks täpsemalt küsida et kui kasutate, siis mis moodi/millist kava järgides ja kui tihti ning pikalt teete?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peaks olema sama mis see: http://fitshop.fitness.ee/46/0/readmore/836/Pilatese%20rull%2060%20cm/

Revalis ja Spartas on need olemas ja võin öelda, et juba ribadeks kasutatud.

Ise kasutan ja nii ka teised kulturistid. Alaselja "ragistan" igapäevaselt läbi, teistel päevadel vastavalt treenitud lihasgrupile ca 10 min pärast trenni. Päris külmale lihasele tehes ei tundu päris õige.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peaks olema sama mis see: http://fitshop.fitne...rull%2060%20cm/

Revalis ja Spartas on need olemas ja võin öelda, et juba ribadeks kasutatud.

Ise kasutan ja nii ka teised kulturistid. Alaselja "ragistan" igapäevaselt läbi, teistel päevadel vastavalt treenitud lihasgrupile ca 10 min pärast trenni. Päris külmale lihasele tehes ei tundu päris õige.

Kas su staarfüsio ei keela sellega alaselga teha?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina kasutan sellist vidinat.

post-13212-0-39605900-1365837522.png

Justkui veel effektiivsem, mulle meeldib rohkem, olen mõlemat kasutanud

Meenutab jubedalt sellist masinat :D

Kust sellise viguri omale soetasid?

post-29847-0-58033600-1365839721.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul ka kodus see Fitshopist suur rull, rullin vahel koduski pärast trenni, kui tunnen, et jalad ikka kanged, aitab väga hästi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas võib midagi halba siis tekitada ?

Nii palju kui mina füsiodega olen rääkinud, siis alaselja rullimisel langeb lülisambale liiga suur pinge. S.t. see ala, mis jääb vaagna ja alumiste roiete vahele on selja rullimisel out!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul probleemne alaselg pidevast istuvast asendist, üks disk kokku surutud, ja minu füsio soovitas just alaselga rullida. Reisi ja sääri muidugi ka. ja paha pole see rullimine mitte üks raas teinud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii palju kui mina füsiodega olen rääkinud, siis alaselja rullimisel langeb lülisambale liiga suur pinge. S.t. see ala, mis jääb vaagna ja alumiste roiete vahele on selja rullimisel out!

Minu meelest õige tähelepanek ja praktikas ka tunnetatav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul probleemne alaselg pidevast istuvast asendist, üks disk kokku surutud, ja minu füsio soovitas just alaselga rullida. Reisi ja sääri muidugi ka. ja paha pole see rullimine mitte üks raas teinud.

Mu nimmepiirkonnale (väga problemaatiline olnud) on seni parimat mõju avaldanud ülakeha tõsted (jalad fikseeritud-pingil) - empiiriline väide, muude asjaolude kokkulangevus ka võimalik:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vastupidi, tegemist on väga asjakohase harjutusega. Igapäevaselt me laseme küll enamusel vaagent tõsta põlvest painutatud jalgade puhul. (Sirged jalad sobivad pigem noortele-tervetele ja eeliseid on vähe)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vastupidi, tegemist on väga asjakohase harjutusega. Igapäevaselt me laseme küll enamusel vaagent tõsta põlvest painutatud jalgade puhul. (Sirged jalad sobivad pigem noortele-tervetele ja eeliseid on vähe)

*vastupidi*?

A see 'teie lasete' on selili ja siis vaagnatõsted üles?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kasu on sellest rullimisest kindlasti, kunagi kasutama hakkasin, sai ainult kord nädalas seda teha selleks ettenähtud rühmatrennis ja isegi juba siis läks lihaste venivus oluliselt paremaks ning lihastes polnud enam nii palju pingeid. Aitab kehal suht hästi soojaks saada kah. Trenni kaasa vedada on seda suurt rulli tüütu, aga jah võimalus on osta väiksem või ka see suur pooleks lõigata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×