Jump to content
Helerin

Mingit vitamiini/toidulisandit?

Recommended Posts

Ehk keegi oskab soovitada, kas ning millist toidulisandit/vitamiinide kompleksi peaksin võtma- trenni teen vähemalt 3 korda nädalas(jõusaalis treeningkava järgi), samas toitumine on üsna mitte-tervislik(rämpstoidust ja magusast ära ei ütle), immuunsüsteem on nõrk.

Kehakoostise mõõtmine näitas, et selles osas on kõik ideaalilähedane, aga muidu on tervis halb, süda nõrk jne(nende probleemidega tegeleb ka arst juba).

Mõtlesin, et ehk peaksin mingeid vitamiine kehale juurde andma, et teda veidigi kosutada?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen kasutanud myprotien Alpha Men, niisugune tunne oli et mõjus. Pole korra haigeks jäänud, see ega eelmine aasta.

Mõnda aega olen säästust ostnud mingit multivitamiini, mingit tunnet ei ole, et see midagi teeks.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ebatervislikku toitumist ei ravi mitte ükski arst!

Seda pole ma öelnud ega arvanudki. Arst tegeleb mu ülekoormusest tekitatud probleemidega südamele+ liigkõrge pulsiga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seda pole ma öelnud ega arvanudki. Arst tegeleb mu ülekoormusest tekitatud probleemidega südamele+ liigkõrge pulsiga.

Kuidas ta sellega tegeleb? Määrab mingeid tablette?

Kehaline aktiivsus ja tervislik toitumine on ikkagi kõige alus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuidas ta sellega tegeleb? Määrab mingeid tablette?

Kehaline aktiivsus ja tervislik toitumine on ikkagi kõige alus!

Tablette siiani pole, seni rääkisin perearstiga neist asjadest ja nüüd aprilli alguses kardioloogi juurde valude pärast rinnus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huvitav oleks kuulda, et milliseid reaalseid soovitusi arst sulle andis?

EKG oli korras. Valusate ja nõrkade põlvedega käisin ortopeedi juures, soovitas glükosamiini+ konkreetseid harjutusi, mis vajalikke lihaseid tugevdaks. Pulsi pärast lasin personaaltreeneril kava teha endale, aga siiani nt joostes või ka muid asju tehes läheb pulss väha kergesti 200ni. Neuroloog näiteks ütles, et põhimõtteliselt ei tohiks ma üldse trenni teha, südamelihas võib üles öelda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EKG oli korras. Valusate ja nõrkade põlvedega käisin ortopeedi juures, soovitas glükosamiini+ konkreetseid harjutusi, mis vajalikke lihaseid tugevdaks. Pulsi pärast lasin personaaltreeneril kava teha endale, aga siiani nt joostes või ka muid asju tehes läheb pulss väha kergesti 200ni. Neuroloog näiteks ütles, et põhimõtteliselt ei tohiks ma üldse trenni teha, südamelihas võib üles öelda.

Südamelihase ja südame tugevdamiseks sobib magneesium, lisaks L-Carnitiin.

Lisan ka L-Carnitiini kohta lingi :http://www.fitsport.ee/?p=4&folder=9&product=100&is_sub=&lk=&sort=

Magneesiumit saab apteegist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EKG oli korras. Valusate ja nõrkade põlvedega käisin ortopeedi juures, soovitas glükosamiini+ konkreetseid harjutusi, mis vajalikke lihaseid tugevdaks. Pulsi pärast lasin personaaltreeneril kava teha endale, aga siiani nt joostes või ka muid asju tehes läheb pulss väha kergesti 200ni. Neuroloog näiteks ütles, et põhimõtteliselt ei tohiks ma üldse trenni teha, südamelihas võib üles öelda.

Südamelihase ja vastupidavuse treenimisest:

http://www.vomax.ee/?head=8&pageid=125&language=estonian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mida sa seal jõusaalis teed täpsemalt? Ma arvaksin, et enne kardioloogi lõplikke otsuseid ja järeldusi ära üldse mingit jõusaali trenni tee. Kõige enam tee pulsikellaga madala ühtlase pulsiga trenni (sinu puhul on sobivaks koormuseks ilmselt kõndimine värskes õhus). Magada tuleks regulaarselt, pimedas toas, 8 tundi järjest, seda ka reede ja laupäeva õhtuti.

Nõrk immuunsüsteem, valud rinnus, kõrge pulss - need kõik on ületreeningu sümptomid. Siin sulle üks artikkel http://www.fitness.e.../370/letreening . Tsiteerin:

Kui ületreening on kord tekkinud, ei möödu ta paari päeva puhkusega . Enamasti kulub tasakaalu taassaavutamiseks kuu, mõnikord ka rohkem. Harva saadakse hakkama 2-3 nädalaga. Treeningud peaksid sellel perioodil olema kerged, aeroobsed, kuid kasutada võib ka intervalliprintsiipi pikkade taastumispausidega. Kindlasti mitte ei võistelda. Kõrvaldatud või miinimumini peaksid olema viidud tegurid, mis osalesid ületreeningu kujunemisel. Tähtis on pakkuda vaheldust ja lõõgastust kesknärvisüsteemile: suhtlemine sõpradega, muusika, teater, tants, loodus ja muu, milleks ei andnud võimalust pingeline treeningureziim.

Tõhusat abi pakuvad taastumisvahendid, taastavad protseduurid nagu saun, massaaz, termokapsel, infrapunasaun, veekeskuste võimalused. Oluline on psühhoteraapia sportlase eneseusalduse taastamisel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisan siia oma treeningkava ning kehakoostise tulemused. Treeningkava võib ehk enamustele näida väikese koormusega, kuid teatud aja tagant tõstan koormust+ tahan lihtsalt vastupidavust ja toonust, lihased on hetkel üsna ideaalsed, üleliia lihases naisekeha pole minu teema. Selle kavaga nüüd tegelikult on pulss enam-vähem(minu puhul siis u. 140-160), aga soojenduse ajal läheb ikka üles(vähemalt 170).

Nüüseks olen ilmselt veidi kergem ka kui selle kaalumise ajal. Kõhulihast treenin veidi rohkem kui seal öeldud, midagi üleliigset kõhul pole, aga siiski minu jaoks prioriteet. Üldiselt võin öelda, et ma olen väga heas vormis, aga muret teebki see, kas ma varsti äkki pole üldse suuteline trenni tegema...

Kui selle kehakoostise pilt eraldi lehel avada, näeb suuremalt ka.

14se0zp.jpg

i56cnl.jpg

2mw84g2.jpg

20c9w.jpg

Edited by Helerin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valud südame piirkonnas ei pruugi lähtuda üldse südamest. Mina soovitan lisaks teha koormustesti ja sellest lähtuvalt hakata treenima südamelihase vastupidavust ja paika panna üldine treeningjaotus ja koormus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valud südame piirkonnas ei pruugi lähtuda üldse südamest. Mina soovitan lisaks teha koormustesti ja sellest lähtuvalt hakata treenima südamelihase vastupidavust ja paika panna üldine treeningjaotus ja koormus.

Ilmselt kardioloog seda soovitabki, eks näis.

Kuidas muidu kehakoostis tundub? Treener ütles, et ta pole kaua nii häid tulemusi näinud, ainult see organite ümber olev rasvaprotsent on madal vms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×