Jump to content
Sign in to follow this  
Mammur

Stress ja kaalulangetamine

Recommended Posts

Ma olen 21 a ja kaalun üpris palju 89kg-90kg ja olen 175 cm pikk. Sõin 3 aastat AD väga keerulise elu tõttu. Võtsin end nüüd kokku ja suutsin maha jätta.Olen kuu aega ilma ja mingit isu pole enam neid võtta kunagi!! Oli küll väga raske kuid nüüd tunnen end paremini. nende AD-ga tuli mulle 20 kg väga kiirelt juurde kuna söögiisu oli meeletu. Sain motivatsiooni Erik Orgu blogist ja tunnen et olen valmis alustama täiesti uut elu. Nii söögi poolest kui ka trenni peaks tegema. Ma ei oska kuskilt alustada selles on probleem. Minu koduläheduses on spordiklubi Gymleco..Plaanin sinna homme minna..(olen lükanud koguaeg edasi..Pole inimest kes toetaks mind psühhiliselt) kuid ma ei tea mida ma seal teen..ma oskan ainult rattaga seal sõita ja jooksu lindil joosta. Kas on mingeid soovitusi millest ma pean alustama ja kuidas ka toitumine välja peaks nägema. jätsin toidust välja igasugused makaronid, kartulid ja riisi ja ka pihvid,viinerid ja muud pahad asjad :) Mul on kapis ainult tatar ja lõhe,hakkliha ning kana..ma nüüd ei oskagi midagi teistsugust süüa teha peale tatra ja liha!! ootaks soovitusi :) Mul on päris suur segadus mis ma siia kõik kokku kirjutasin kuid kokkuvõttes tahaks teada: Millest alustada? millest alustada jõusaalis ning kuidas normaalselt toituda..(peale tatra ja liha :D )

Unustasin mainida et mul on pere..ning nemad ei suuda loobuda kartulist ja makaronist.Seega pean endale eraldi menüü tegema?

Ettetänades

M.

Edited by Mammur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alguses võid tõesti jõusaalis ainult rattaga sõitmas käia. Saad vaadata, mis seal üldse on samal ajal ning saad ka harjutuste käike vaadata. Oluline oleks rutiin sisse saada jõusaalis. Jõusaal peaks sul olema päevakavas nagu see, et iga õhtu kell 7 on uudised. Tahad või ei taha ikka nad seal on. Sama võiks ka sinu ja jõusaali vahel tekkida.

Saad vaikselt rutiini sisse, uurid aegajalt foorumis surfates, mida inimesed räägivad ja tasapisi see kõik tulebki.

Paljud pered teevad eraldi menüüsid nii omale kui teistele pere liikmetele. Kuid kui tegemist on lihtsalt tervisliku toitumisega ei peaks menüü kuidagi erinema. Ma kujutan ette et näiteks minu tütar on ühest vähestest lastest, kes ei ole elus mitte ühtegi viinerit ega keeduvorsti ära söönud. Anna ainult grillkana :D

Kui plaanid lihtsalt tervislikult toituda siis ei ole vajadust eraldi menüüd koostada, ainult kogused võivad eralduda.

Kartulit ei pea ka menüüst eraldama, ei ole ta nii halb midagi nagu MÜÜDID väidavad. Ei pea ju korraga 6 kartulit sööma, piisab 1-2. Söö juurvilju ja erinevaid köögivilju, see aitab ka kaalu vähendada ;)

post-29847-0-19034300-1363855437.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nutavad ja söövad tatart ja liha. Kui ikka muud ette ei anta, küll sööma hakkavad. Muidugi üleminek võiks sujuv olla, mitte et ükspäev enam pole kartulit ja makarone ja vsjoo, esialgu võiks 1 päeva nädalas teha tatra, köögiviljade ja mingi lihaga, siis 2 jne. Sissejuurdunud harjumuste muutmine on raske aga võimalik, peab ainult järjekindel olema. Kas seal spordiklubis treenerit pole? Võid ka minna mõne rohkem arenenud kehaga treenija juurde ja paluda natuke juhendada, tõenäoliselt aidatakse. Või kui ei julge, siis sõida rattaga ja jälgi kuidas keegi treenib trenazööridel, pärast proovid ise ka, saad teada kuidas su kehale mõjub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×