Jump to content
urmoeder

Vajan nõuannet tegijatelt!

Recommended Posts

Tervist...

Olen siis 20a tudeng

midagi iseendast:

vanus:20a

pikkus:201

kaal:103kg

käin jõusaalis neli korda nädalas:esmasp-käed(biitseps,triitseps),teisip-rind,kolmapäev-õlad,reede-selg

peale selle käin 2x nädalas korvpalli trennis 1,5h trenn

koostasin siis oma toitumiskava ning ootan heameelga arvamusi ning mida võiks muuta

HOMMIKUSööK

kohv, must (5 g.)

Kaloreid 0.05 g, Rasva 0 g, Valku 0 g, Süsivesikuid 0 g, Kiudaineid 0 g

muna, munavalge (68% munast) (50 g.)

Kaloreid 20.5 g, Rasva 0 g, Valku 5 g, Süsivesikuid 0 g, Kiudaineid 0 g

kaerahelbe kiirpuder (jõhvika) (45 g.)

Kaloreid 169.2 g, Rasva 2.79 g, Valku 5.13 g, Süsivesikuid 30.915 g,

Kiudaineid 0 g

Creatine (Ultralife) (5 g.)

Kaloreid 17.85 g, Rasva 0 g, Valku 1.65 g, Süsivesikuid 2.7 g,

Kiudaineid 0.25 g

piim 2,5 % (50 g.)

Kaloreid 26 g, Rasva 1 g, Valku 1.5 g, Süsivesikuid 2.5 g, Kiudaineid 0

g

Dextro (FAST) (15 g.)

Kaloreid 54 g, Rasva 0 g, Valku 0 g, Süsivesikuid 13.65 g, Kiudaineid 0

g

LõUNASööK

hiina kapsas (40 g.)

Kaloreid 6.4 g, Rasva 0 g, Valku 0.4 g, Süsivesikuid 0.8 g, Kiudaineid

0.4 g

seahakkliha (100 g.)

Kaloreid 289 g, Rasva 25 g, Valku 16 g, Süsivesikuid 0 g, Kiudaineid 0 g

Dextro (FAST) (15 g.)

Kaloreid 54 g, Rasva 0 g, Valku 0 g, Süsivesikuid 13.65 g, Kiudaineid 0

g

Creatine (Ultralife) (5 g.)

Kaloreid 17.85 g, Rasva 0 g, Valku 1.65 g, Süsivesikuid 2.7 g,

Kiudaineid 0.25 g

kaerahelbe kiirpuder (jõhvika) (45 g.)

Kaloreid 169.2 g, Rasva 2.79 g, Valku 5.13 g, Süsivesikuid 30.915 g,

Kiudaineid 0 g

kohv, must (5 g.)

Kaloreid 0.05 g, Rasva 0 g, Valku 0 g, Süsivesikuid 0 g, Kiudaineid 0 g

porgand (100 g.)

Kaloreid 35 g, Rasva 0.2 g, Valku 1.3 g, Süsivesikuid 7.6 g, Kiudaineid

2.9 g

praetud kartulid ligikaudu 400g

VAHEPALA

banaan (250 g.)

Kaloreid 232.5 g, Rasva 0 g, Valku 2.5 g, Süsivesikuid 50 g, Kiudaineid

5 g

kohv, must (5 g.)

Kaloreid 0.05 g, Rasva 0 g, Valku 0 g, Süsivesikuid 0 g, Kiudaineid 0 g

ÕHTUSööK

kaerahelbe kiirpuder (jõhvika) (45 g.)

Kaloreid 169.2 g, Rasva 2.79 g, Valku 5.13 g, Süsivesikuid 30.915 g,

Kiudaineid 0 g

Kohupiimavorm rosinatega (Farmi) (100 g.)

Kaloreid 188 g, Rasva 7 g, Valku 8 g, Süsivesikuid 20 g, Kiudaineid 0 g

kohv, must (5 g.)

Kaloreid 0.05 g, Rasva 0 g, Valku 0 g, Süsivesikuid 0 g, Kiudaineid 0 g

Kaloreid: 1448.9 kcal

Rasva: 41.57 g

Valku: 53.39 g

Süsivesikuid: 206.345 g

Kiudaineid: 8.8 g

TOIDUENERGIA JAOTUS SööGIKORDADE VAHEL - Sinu oma

Hommikusöök: 20%

Lõunasöök: 39%

Vahepala: 16%

Õhtusöök: 25%

Hilisõhtune vahepala: 0%

TOIDUENERGIA JAOTUS SööGIKORDADE VAHEL - Soovituslik

Hommikusöök: 20-25%

Lõunasöök: 25-35%

Vahepala: 5-15%

Õhtusöök: 25-35%

Hilisõhtune vahepala: 0-5%

Päevane tarbimine - Sinu oma

Rasva: 14 %

Valku: 18 %

Süsivesikuid: 68 %

Päevane tarbimine - Soovituslik

Rasva: 25%

Valku: 15%

Süsivesikuid: 60%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas sul nälga ei teki sellise kavaga? Ma olen ise 185cm ja ümmarguselt 110kg, kui ma nii sööks, siis kuivaks kokku. Sul on pikkust üle 2m ja kaalu 100kg, arvestades kehalist aktiivsust peaksid sa toidukoguseid küll suurendama vähemalt 3x... 1500kcal :blink: ???? Mina sinu asemel telliks toitumiskava, mis vastaks sinu kehalisele aktiivsusele ja eesmärkidele :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esmaspäeval teed triitsa,siis teisipäeval rinna peale.Ehk koormad triitsa rinnapäevaks ära ja rinnapäev tuleb seega lahjem.Ja kolmapäeval kohe õlg otsa.ja jalgu ei tee üldse mis on paha.Ja ei söö ka.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

valeksei hetkel nälga ei teki absoluutselt,vastupidi koguaeg on mul "täiskõhu"" effect.Muidugi mõtlesin ka selle peale,et tellida toitumiskava ning arvatavasti varsti teen ka nii.

Molom nagu sa tähele panid jalgu ma ei treeni,sest põlvedega on jamasi olnud aastaid,mille tõttu ja jõusaalis ma jalgu ei tee.

Kang08 aga kuidas sa soovitaksid mulle jaotada ära need?

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Praekartuleid ära küll kahega korruta, kui seda teed hakkad minema.

Pidasin silmas konkreetselt kaloraaži ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

valeksei hetkel nälga ei teki absoluutselt,vastupidi koguaeg on mul "täiskõhu"" effect.Muidugi mõtlesin ka selle peale,et tellida toitumiskava ning arvatavasti varsti teen ka nii.

Molom nagu sa tähele panid jalgu ma ei treeni,sest põlvedega on jamasi olnud aastaid,mille tõttu ja jõusaalis ma jalgu ei tee.

Kang08 aga kuidas sa soovitaksid mulle jaotada ära need?

.

Kui on põlvedega jamasid, siis on pigem korvpall see, mis põlvi lõhub (oma kogemus), jõusaalis on võimalus jalga treenida ilma põlve lõhkumata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molom nagu sa tähele panid jalgu ma ei treeni,sest põlvedega on jamasi olnud aastaid,mille tõttu ja jõusaalis ma jalgu ei tee.

Kang08 aga kuidas sa soovitaksid mulle jaotada ära need?

.

Endal on hetkel nii : E:rind-triits T:jalg-biits N:õlg-selg.Aga neid jaotusi on mitmeid.Jala kohta võin omale kogemusele toetudes öelda,et see mis on nõrk,see laguneb tavaliselt.Ehk kui kannatab palli mängida siis kannatab ka jalga treenida ja suure tõenäolsusega lõhud sa palli mängides rohkem kui jalgu ei treeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui on põlvedega jamasid, siis on pigem korvpall see, mis põlvi lõhub (oma kogemus), jõusaalis on võimalus jalga treenida ilma põlve lõhkumata

Nii ongi. Mul pärast korvpallitrenni alati põlved mitu päeva valutavad. Aga pärast jalapäeva valutavad ainult lihased. Nüüd algasid play-offid, need läbi saavad, siis jätan vist korvpalliga hüvasti kahjuks :(.

Sinul väike kaloraaž on tingitud vähesest toitumisest või valesti üleskirjutamises ja kindlasti ka rasvade vähesusest. Kui sa tahad jõusaalis areneda, siis ära vaata fitnessi programmi poolt antud soovituslikke protsente.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×