Jump to content
-dub-l3vel-

Probleem jõuga ja närvidega.

Recommended Posts

Tere!

Loodan, et on õige koht kuhu kirjutada ning pole liiga loll küsimus.

Probleem siis füüsilise jõuga, energia puudust mul ei ole, teen tihti trenni (jõusaal, MMA) ja enesetunne on mul hea, söön ka korrapäraselt, aga kui jõuab asi raskusetõstmisele või näiteks trennis käelukkude

vabaks kiskumistele ( ehk kus on vaja füüsilist jõudu mitte tehnikat) hakkab mul keha värisema (õrnalt, raskusetõstmisel märgatavamalt isegi kui tõstan soojendus raskust nt. 70 kg) ja nagu tekiks jõu tõke ehk siis nagu ma ei saa rohkem jõudu kasutada või mingi asi piiraks mind ehk hakkab keha värisema ja see häirib ja takistab.

Tahaksin küsida siin juures, kas see probleem tuleb närvisüsteemi pärast? Kas seda saab kuidagi ennetada või ravida ehk mingi vitamiini puudus vms? Küsin seda siin, kuna äkki on keegi

sellega varem kokku puutunud, mingi laiemalt levinud probleem vms.

Lisaks naine mainis mulle peale selle teksti lugemist, et keha väriseb ka öösel magades (enamus ööd) ning päeval mil trenni ei tee, olen tööl, kodus, toimetan mis iganes on kõik korras, muidu olen terve inimene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma küsiks mõned täpsustused juurde:

Mis on su pikkus, kaal ja vanus?

Kas sa arvad, et sööd (koguse ja toidu kvaliteedi mõttes) korralikult?

Kas tarbid mingeid erguteid, rohtusid, kohvi ja energiajooke?

Kuidas uni, mitu tundi magad? Kas töö on öiste vahetustega?

Aga kõige põhilisem küsimus oleks, et: millal probleem tekkis ja kas ületreeningu sümptomeid pole? Ma käisin kunagi ligi kaks aastat Tallinnas 3D-s BJJ trennis kus harjutasime ka mingeid MMA elemente. Kui ma praeguse 3x nädalas raskejõustiku trenni kõrvalt peaks lisaks veel 2x-3x nädalas BJJ-d tegema, ei taastuks ma neist trennidest mitte mingi valemiga ära. Mina olen võibolla halvasti treenitud inimene ka, aga sa mõtle selle peale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuidas lihastoonusega on? Lihased tavapärasest "kangemad" pole? Kuidas tasakaal on? Igaks juhuks võid neuroloogi juurde minna küll.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanus on 23 ja 7 kuud, pikkuseks on 186 cm ja kaal on 87 kg,

Kui käisin mõõtmas rasva%, sain selleks 22,5%, see oli 1,5 kuud tagasi.

Päevas ma söön 6-7x, vahel 5x( vabapäevadel) kuna mul on töövahetused harva 16 tunnised. Enamus töövahetused on 11 tundi, kella 6-17.00ni.

Toitumiskava on kõige viimases postis: http://forums.fitnes...002#entry367002 ainult olen jätnud uuendamata: hommikul söön ka putru lisaks ja vähendasin hommikul natuke puuviljade osapoolt -10g.

Energiajooke ei tarbi, paar nädalat olen hakkanud manustama Grenade fat burner tablette ja need töötavad minu puhul hästi, energia on laes ja hea on olla, teotahe. Grenadedega pean piiri, teen nagu juhistel näidatud ja kavatsen teha kindlasti peale 4 nädalat vähemalt 2 nädalase pausi. Enne Grenade oli mul see närvi probleem ja sümptomid ja peale kasutamist algust ei ole midagi selles probleemi osas midagi muutunud. Magan üldiselt 7-9 tundi.

Probleem tekkis hetkest mil algaja kava näol käisin jõusaalis ( 3x nädalas ja 3x10 korduste näol) kui raskused kasvasid vaikselt suuremaks peale 2 kuud, hakkas see jama pihta, oleks tekkinud mingi tõke. Siis lõpetasin jõusaaliga ja liikusin MMA peale, kuna olin juba varem sellest huvi tundnud ja samas kartsin, et jätkates kõrvalt jõusaali, tekiks väsimus ja lihased ei suudaks taastuda.

Ma sooviksin tegelikult nädalas teha 3x MMA-d ja 2-3x jõusaali ja vahel mõnda Rushfit-i või P90x, aga kardan ületreenimist. Isiklikult olen proovinud mõned nädalad MMA3x +2x Jõusaal 5x5 näol, siis oli küll tunda MMA-s, et lihased veel taastuvad ehk pole jõudu palju, aga trennis on meil tegelikkuses tehnika tähtis, tehnikat on raske teha, kuna enamustel on vaja MMAs jõudu näitada.

Põhiliselt käisin trennis 3x nädalas:maadlus +k1 + vastupidamine ja vahel teen kodus Rushfiti või P90x hetkel, väsimust ei ole ja hommikul hüppan lausa voodist välja :D

Lihased kangemad ei ole, vähemalt mulle ei tundu nii, muidu krampe jne esinevad väga harva, paar korda kuus vms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinu toitumist vaadates on näha, et trennivabal päeval sa toitud alla BAVi ja trennipäevalgi jääb toidust puudu. Järeldus: sul on ületreening, sest sa ei taastu ära.

Sellise treening koormuse juures peaksid sa vähemalt 3000kcal päevas sööma. Trennivabal päeval nii väikese kaloraaziga ei saa sul mingit taastumist ollagi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×