Jump to content
Sign in to follow this  
Ahfrsk

Täna sai täis kuu, YEY !

Recommended Posts

Nunii, ametlikult sai täna täis kuu aega, kui ma hakkasin jõusaalis käima, aka trenni tegema.

Ästi tore :D

Lükkaks üles oma progressi, oleks jube tore, kui teadlikumad üle vaataks ja kiidaks-laidaks, mis on hästi, mis normaalne ja mis võiks paremini olla :)

Mille järgi trenni teen:

Algajate treeningkava kolmel päeval nädalas

1. päev - Rind, õlg, triitseps, kõht

Surumine kangiga lamades - Esimesel treeningul tegin esimese seeria tühja kangiga, teine seeria panin peale 20kg ja ei suutnud kaheksat korda ära teha, kolmas seeria jäi täitsa tegemata.

Siis hakkasin tasapidi harjuma kuni hetkeni, millal suutsin 3x8 seeriat teha (kang+20kg), siis tõstsin korduste arvu kuni suutsin 3x10 teha, tõstsin raskusi ja kordusi jne. ja täna teen kang+30kg 3x8 seeriat, järgmine treening tõstan 3x9 peale, kuna tunnen, et jõu poolest võiks.

Lendamine hantlitega kaldpingil - alustasin 3x8 seeriat 5kg kummalgi käel. Täna teen 3x8 12.5kg kummalgi käel.

Surumine kangiga kukla tagant istudes - Nagu ikka, alustades ma 3x8 seeriat tühja kangiga, mida ma ära teha ei suutnud, punnisin nii palju, kui jaksasin, kuni hetkeni, millal suutsin 3x8 seeria tühja kangiga ära teha, peale seda tõstsin soorituste arvu kuni 3x10ni tühja kangiga ja täna teen 3x8 seeriat kang+5kg

Lendamine küljele hantlitega seistes - Alustasin 3x8 5kg kummalgi käel ja täna teen 3x10 5kg kummalgi käel :/ Ehk siis progress on suht olematu olnud, kas võiks mingi põhjus olla sellel? :/

Ploki alla surumine triitsepsile - Kuna see masin puudub, siis teen

- Alustasin 3x8 tühja kangiga, täna teen 3x10 tühja kangiga. Progressi puudumist, ma arvan, võib põhjendada sellega, et alles viimased kaks nädalat olen ma seda korralikult teinud (harjutuse tehnika), mis on harjutuse ikka Tunduvalt raskemaks teinud. Võrreldes siis selle lollusega, mis ma alguses tegin.

Ise lisasin juurde Randmepainutused kangiga istudes, althoie - Alles paar viimast treeningut olen teinud seda, hetkel teen 3x10 seeriat kang+5kg

Keretõste kõhupingil - Alustasin 3x12 keharaskusega, täna teen 3x15 + 5kg rinnal. Järgmine treening kavatsen 10kg rinnale võtta.

Ise lisasin juurde Kerekallutus hantliga seistes küljele - Alustasin 3x8 24kg sangpommiga, hetkel teen 3x10...Idee poolest võiks juba ammu raskema raskuse võtta, aga järgmine hantel hakkab alles 40kg :D

Järgmine kord mõtlen välja midagi, võtan nööri vms kaasa, millega veel kettaid käes hoida, eks paista :)

2. päev - Selg, biitseps, jalg, säär

Tõmme plokil ülalt ette - Masin puudub, teen lõuatõmbeid, vähemalt üritan :) Tegutsen

plaani järgi, olen Step 4 juures.

Alatõmme trenazööril, kitsas haare - Masin puudub, teen Tõmme küljele hantliga, ettekallutatult - Alustasin 3x8 12.5kg, hetkel teen 3x8 20kg

Keretõste alaseljapingil - Alustasin 3x8 oma keharaskusega, täna teen 3x10 +20kg turjal

Küünarvarte kõverdamine kangiga seistes - Alustasin tühja kangiga 3x8, täna teen 3x8 kang+5kg... Ehk siis jällegi, progress suht olematu, nagu ka hantlitega küljele lendamise puhul...

Kükk kangiga, kang turjal - Mäletan, et esimene kord tegin esimese seeria 8x tühja kangiga, siis panin peale 20kg, suutsin veel teha 8x ja siis olid jalad nii valusad, et kolmas kord enam ei teinud midagi.

Siis hakkasin vaikselt harjuma, millalgi tegin 3x8 seeria ära, siis tõstsin korduste arvu vaikselt, kuni 3x10ni ja eelmine treening tegin 2x8 ja 1x10, kang+30 kilo (+ stopperid, mis ei lase ketastel kangilt libiseda, ma ei tea, palju need kaaluvad..)

Järgmine trenn kavatsen 3x9 seeriaid tegema hakata.

Pöiasirutus trenazööril seistes - Nagu ikka, trenazöör puudub, aga selleks ei pea geenius olema, et alternatiiv välja mõelda.

Alustasin 3x8 kang+30kg päkaletõuse (kolmas seeria päris kaheksat vist teha ei suutnud, ei mäletagi enam..Paar esimest treeningut on mul kirja panemata), täna teen 3x10 kang+30kg, järgmine trenn kavatsen raskust tõsta.

Wot sellised on lood. Minu nö. areng, kuidas tundub ? Mis tempos asi liigub ? Edukas, kiire, tavaline, aeglane ?

Ehk on kellelgi mingit huvitavat tagasisidet ? :)

Teine asi on see, et ma tahan kava vahetada, kuna ma juba ammu tunnen, et võiks intensiivsem olla treening. Aga otsustasin kuu aega täis saada ja alles siis vaadata/otsustada, aga midagi muutunud ei ole. Tahan ikkagi intensiivsemat treeningut, energiat ja aega on ka üle liiga palju :)

Aga see on juba teine teemaaretus :)

Edited by Ahfrsk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ise alustasin sarnaste näitajatega(päris samu harjutusi ei tee), kuid esimese kuu areng oli sarnane. Võiks eeldada, et arenesime mõlemad täitsa normaalselt. Küljele lennates hantlitele 1-2 kg juba juurde saad panna, on kõva saavutus.

Igatahes edu treeningutel ning hoia edasiste sammudega lugejaid kursis :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enda jaoks panen küll kirja, aga tundub, et kedagi teist see siin eriti ei huvita :P

Ikka huvitab, aga kui keegi sind sõimama ja alandama ei hakka siin pisikeses konnatiigis, siis järelikult teed kõik õigesti! Kiitma ka ei hakka, sest kadedus ei lase :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×