Jump to content
Ahfrsk

Lõuatõmme + praegune kava

Recommended Posts

Tervist,

hetkel sai täis teine nädal, kui ma jõusaalis hakkasin käima. Tegutsen selle kava järgi ning kuna puudub masin, et teha Seda harjutust, siis selle asemel hakkasin lõuatõmbeid tegema.

Nii, sellega on nüüd probleem. Kuna ma ei suuda teha 8x korralikku lõuatõmmet ( 3x8 rääkimata) siis uurisin natuke ringi, et kuidas edasi tegutseda.

Leidsin ühe asjaliku õpetuse netist,

, kuidas saavutada pm. nullist kuni kaheksa korraliku lõuatõmbeni.

Nüüd tahakski tegutsema hakata selle plaani järgi. Kuid kas see on hea mõte, teha oma senist kava ja siis ka veel selle mehe õpetuse järgi keskendudes lõuatõmmetele ?

Treeningud ja kavad oleks siis samadel päevadel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah, miks mitte. Sul ju treeningupäevade vahel trennivabad puhkuspäevad. Aga soovitan sul siis lõuatõmbeharjutused teha enne tavakava harjutusi, siis kui lihased veel värsked. Selle mehe lõuatõmbekava toimib! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga vabad päevad ongi puhkamiseks ju, ega ma vabadel päevadel ei hakka seda lõuga upitama ? Ikka trennipäeval tuleb see harjutus kuskile kavva sisse lükata ikka..?

Küsimus on, et kuhu ? Millal seda harjutust teha ? Kui ma teisel päeval teen (selg, biitseps, jalg, säär) siis tuleks see lõuatõmme esimese asjana teha, samas mõjutab see lõuatõmbe harjutamine ju tohutult biitsepsit, mis peaks hiljem samal päeval kavas olema. Kas siis teen lihtsalt uuesti biitsepsit ? Ehk siis kaks korda trenni jooksul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakun välja sellised variandid. Kõigil juhtudel jäta see harjutus täpselt sinna kus see praegu on, 2. päeva esimeseks harjutuseks:

1) 3x10 asemel tõmba lihtsalt 3x max

2) Mine poodi http://www.invaru.ee/cms/pood/35/119 , osta/telli sealt kolm meetrit (musta) latekslinti või nöörekspandrit ja tavalise lõuatõmbe asemel tee "rubber band assisted pullups" (video allpool)

3) On sul androidi nutitelefon? Hangi see app https://play.google....r.pullups&hl=et ja tee 3x 10 asemel appi dikteeritud kava 5x N.

4) Tee 2.päeval misiganes lõuatõmbe arendamise kava selle 3x 10 asemel.

Võid vabalt lõuatõmbe harjutuse lisaks panna ka 1.päeva esimeseks harjutuseks (seega tõmbad lõuga kolm korda nädalas E, K, R).

Assisteeritud lõuatõmmete kohta video:

(

) Edited by salasilm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lõuatõmbamist on kõige parem harjutada lõuatõmbamisega. 3 seeriaga ei tee suurt midagi.

Ma arvan, et kui 500-1000 lõuatõmmet oled ära teinud, siis hakkab vaikselt tehnika käppa saama ja organism harjuma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah, ma mõtlesingi, et ikka trennipäeval teed nii lõuatõmbeharjutused kui ka teist kava. Kui sul tavakava oleks nt. mitu päeva järjest (erinevad lihasgrupid), siis oleks jama, aga praegu kuna mõlemad kavad on sul E, K, R, siis sobib ilusti, puhkepäevad ju vahel taastumiseks. Selle biitsepsi tee kava järgi ja ära muretse, lõuatõmme on sul ju

tõmme plokil ülalt ette

harjutuse asemel ja seal samuti biitseps töötaks.

Aga soovitan lõuatõmbeharjutused teha lihtsalt trenni alguses kohe peale soojendust. Ja siis muud harjutused teise kava järgi otsa. :)

Edited by Marianna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii, esiteks tänud :) Otsustasin siiski selle oma leitud plaani järgi tegutseda ja täna tegin ka esimese trenni sellega, Biitseps/selg kava oli täna ja lõuga tegin kohe esimese asjana. Päris läbi tõmbas, hiljem oli küünarvartekõverdamist kangiga+5kg päris raske teha :D

Aga see selleks, nüüd oleks veel viimane küsimus, et kuhu vahele te soovitaks lõuatõmbamise panna sellel päeval, millal ma rinda/triitsepsit... teen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma soovitaks ikkagi trenni kõige alguses lõuatõmbed ära teha ka sel päeval, siis kui veel värske oled.

Kui eesmärk on lõuatõmmete arendamine, siis jah. Kui lõuatõmbed on lihtsalt üks osa treeningust ja pigem selja treenimiseks, siis olles igapäevane lõuatirija soovitan panna lõua pigem tahapoole rinna ja triitsepsi kontekstis. Kui sa tõsiselt lõuga tõmbad, koormab see ka palju muid lihaseid ja pärast tõsist lõuatirimist on rinda raskem teha kui võiks.

Kuid peale korralikku rinna ja triitsepsi trenni ei ole üldse raske veel ka lõuga tõmmata.

Aga eks see ole ka harjumise asi. Minul on lõuad prioriteet, muud harjutused on abistavad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma teeksin läbi päeva submaksimaalseid seeriaid. Ehk ntx 1 negatiiv iga pooltunni tagant. Iga päev.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui eesmärk on lõuatõmmete arendamine, siis jah. Kui lõuatõmbed on lihtsalt üks osa treeningust ja pigem selja treenimiseks, siis olles igapäevane lõuatirija soovitan panna lõua pigem tahapoole rinna ja triitsepsi kontekstis. Kui sa tõsiselt lõuga tõmbad, koormab see ka palju muid lihaseid ja pärast tõsist lõuatirimist on rinda raskem teha kui võiks.

Kuid peale korralikku rinna ja triitsepsi trenni ei ole üldse raske veel ka lõuga tõmmata.

Aga eks see ole ka harjumise asi. Minul on lõuad prioriteet, muud harjutused on abistavad.

Tal ongi vaja lõuatõmbeid arendada. Need on tal rasked nagunii, kirjutas ju esimeses postituses, et ei jaksa isegi ühte seeriat 8 kordust teha.

Sellepärast soovitangi teha pigem lõuatõmbeid kohe treeningu alguses, sest need nõuavad tal ikka maksimum–jõupingutust. Rinna jm. lihaste treenimsel saab raskuseid reguleerida vastavalt vajadusele. :)

Minu meelest hea treeningtase on see kui mees suudab vähemalt 20 lõuatõmmet järjest teha. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×