Jump to content
comma24

Kuidas saada just sellist suuremat lihast ning massi

Recommended Posts

Tere!

Olen nüüd juba kuu aega teinud igasuguseid harjutusi (lõuatõmbed, kõhulihased, kätekõverdused jne) tarvitan ka toidulisandeid, kuid ei näe erilisi tulemusi, mingid triibud on (näiteks triitsepsil ja kõhulihastel). Kuidas saada just sellist suuremat lihast ning massi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Syya veidi rohkem kui kulutad. Naiteks sinna 300-500kcal vahele plussis.

2) Kykk, joutomme, surumine

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Olen nüüd juba kuu aega teinud igasuguseid harjutusi (lõuatõmbed, kõhulihased, kätekõverdused jne) tarvitan ka toidulisandeid, kuid ei näe erilisi tulemusi, mingid triibud on (näiteks triitsepsil ja kõhulihastel). Kuidas saada just sellist suuremat lihast ning massi?

Pulbrilusikas liiga väike, :P

Kui tõsisemalt, siis:

1.mine trenni

2.söömine korda

Share this post


Link to post
Share on other sites

1kuuga ei saa kohe märgata neid.... kõige raskem osa on kõhulihas saada ja peab 3-4korda nädalas tegema ... muidu algajad peavad esmalt ennem õppima jõusaali varustusi kautamine või kodune trenn aeglasasti ja siis võib alustada kergema raskustega kasutada lihamassi kasvatada kui ka toitumine on õige päeva koguses.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1kuuga ei saa kohe märgata neid.... kõige raskem osa on kõhulihas saada ja peab 3-4korda nädalas tegema ... muidu algajad peavad esmalt ennem õppima jõusaali varustusi kautamine või kodune trenn aeglasasti ja siis võib alustada kergema raskustega kasutada lihamassi kasvatada kui ka toitumine on õige päeva koguses.

Täielik idiootsus. Ma pole elus kordagi teinud jõusaalis kõhulihaste harjutusi ja ometigi oli mul kooliajal nii massilt kui ka kuivuselt parim radikas kõhul. Jõutõmme, lõuatõmbed, kükid - need on olnud minu kõhulihaste autoriteks. . . ( ja muidugi toitumine, toitumine, toitumine)

Edited by Kevin de puta madre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täielik idiootsus. Ma pole elus kordagi teinud jõusaalis kõhulihaste harjutusi ja ometigi oli mul kooliajal nii massilt kui ka kuivuselt parim radikas kõhul. Jõutõmme, lõuatõmbed, kükid - need on olnud minu kõhulihaste autoriteks. . . ( ja muidugi toitumine, toitumine, toitumine)

Proovi raskustega pingile asteid, seda harjutust tehes töötavad kõik su alakeha lihased pluss järgmine päev on ka kõhtulihased ja seljasirutaja hell.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täielik idiootsus. Ma pole elus kordagi teinud jõusaalis kõhulihaste harjutusi ja ometigi oli mul kooliajal nii massilt kui ka kuivuselt parim radikas kõhul. Jõutõmme, lõuatõmbed, kükid - need on olnud minu kõhulihaste autoriteks. . . ( ja muidugi toitumine, toitumine, toitumine)

Kas Sa said tolle postituse sisust üldse aru, mulle jäi mõistatuseks

Share this post


Link to post
Share on other sites

1kuuga ei saa kohe märgata neid.... kõige raskem osa on kõhulihas saada ja peab 3-4korda nädalas tegema ... muidu algajad peavad esmalt ennem õppima jõusaali varustusi kautamine või kodune trenn aeglasasti ja siis võib alustada kergema raskustega kasutada lihamassi kasvatada kui ka toitumine on õige päeva koguses.

ja juhul kui sa endale 3-4 x nädalas kõhulihase harjutusi tehes kõhulihaseid ei saa tuleb need anttilast tellida :)

kas tekst muidu google translatoriga tõlgitud?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolme "suure" austajatele - saab lihasmassi ka ilma neid kasutamata. Algajal peab vähemasti küki ja jõutõmbe juures olema inimene/juhendaja kõrval ja tehnikat paika sättima, et ta omal selga ära ei lõhuks. minul ei ole praegu kavas ei kükki ega jõutõmmet ja sellegipoolest on olemas areng.

teemaalgatajale. massi saamiseks peab olema sissesöödava energia hulk suurem kui tarbitava energia hulk. sisaldama peab toit ka "õigetes" kogustes valke, süsivesikuid ja rasvu. lihtsalt kaloreid tarbides ei pruugi juurde tulla mitte lihas, vaid hoopis rasvakiht kasvada.

teiseks - treeningkava peab olema samuti paigas ja arvestama seda, et lihas ei kasva mitte trennis, vaid peale treeningut taastumisel. ühe ja sama lihase treeningul peaks olema vahet minimaalselt 48h, parem kui 72 tundi. kõhulihaste väljatulekuks on vajalik 6+-70% ulatuses õige toitumine ning ülejäänu on treening. piisab ka kahest korrast kõhulihaste treenimiseks nädalas a`9 seeriat kolme erineva harjutusega. tee trenni lõpus, kui muud lihased treenitud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuule paljud just väidavad ,et kasutan googlet translatet ...Deem kamooonn ei kasutagi ültse noh ..võtke teadmisest ,et mu emakeel on viipekeel ,sellepärast mul on raske eestikeelt kirjutada aga muidu soovisin abiks olla kuid mulle on räägitud ,et tasub teha nädalas 3-4 korda umbes nii kõhulihas ja pidi olema parem...aga mina ise usun ,et 3korda nädalas piisab vms..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suurema lihase ja massi saavutamiseks peab olema täidetud 3 aspekti.

1. Raua tõstmine ( korralik ja süsteemne treeningkava)

2. Rikkalik toitumine ( toit peab sisaldama nii valku, süsivesikuid kui ka rasvu ning neid peab olema seal pisut enam kui vajad-kulutad, kui soovid massi kasvatada)

3. Adekvaatne puhkus( lihas kasvab puhkuse ajal, lisaks saab puhkust kasutada veel üheks vajalikuks tegevuseks- söömiseks -_- )

Lihasmassi kasv on siis korrutis eelpoolmainitud aspektidest. Kui üks aspekt on null, siis matemaatiliste reeglite kohaselt on ka korrutis null,

ei ole midagi parata. :(

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tee ikka kõhulihaseid ka, ainult kükkide jm. kõhulihaseid ei ehita. Kerelihased peavad tugevad olema. Liiga kiiret arengut ära ka oota, naudi trenni ennast, mitte tulemust, siis on kergem. Tuunikalakonservid on hea abimees kui eriti miski sisse ei lähe, keeda veidi riisi juurde ja tükelda kurk ka sisse, väga hea saab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle näiteks tuunikala enam üldse sisse ei lähe. Hea abimees kohupiimakook, koostiseks vaid kohupiim ja muna, natuke küpsetamist

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõige lihtsa on kaloraaži üle juua. Hakka jogurtit hoolega toidu kõrvale kugistama näiteks :)

Midagi on viltu, kuhu väike õlle jääb siis ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tee ikka kõhulihaseid ka, ainult kükkide jm. kõhulihaseid ei ehita. Kerelihased peavad tugevad olema.

Vaidlen vastu. Kükk ja jõutõmme ehitavad väga hästi kõhulihaseid ja tugevdavad kerelihaseid. Kursavend tegi selle kohta bakatöö ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×