Jump to content
staff20

Aitab kodus logelemisest ja aeg võtta ennast kätte?

Recommended Posts

Tervist!

Uurisin puurisin neid teemasid siin. Aga ,et alustada tõhusalt ja õigete treeningutega/nõuandmistega avasin uue teema.

Kus seletaksin antud probleemi ja otsiks vastuseid ja nõuandeid. ( abi targematelt ja teadjamatelt )

Vanus : 20

Kaal : 88-90

Pikkus: 178

Elan soomes ja tööl ei käi. Üritan jätkata õpinguid siin. Aga see alles hiljem.

Niisiis, otsustasin ,et võiks midagi kasulikku endaga teha, peale kodus istumise ja logelemisega.

Sooviks lihasmassi toota / lihaseid treenida / ehk ka kaalu langetada?

Aga põhieesmärk oleks ,et saaks lihased esile tuua.

Küsimus sellele "KUIDAS"?

Käisin täna jooksmas, ja avastasin enda kodu juurest "Jõusaali" Mõtlesin kohe ,et see oleks mul hea võimalus ja seda kasutama hakata.

Sooviksin nõuandeid, ideesid , ja missuguseid toidulisandeid/toite/jooke/pulbreid tarvitada. Kus , Kuna , Millal ja Palju?

Arvestasin enda sissetulekutega ja võimalustega siis oleks võimeline keskmiselt kuus kulutama raha "150-200"euri.

Loodan ,et oskate/tahate/viitsite aidata ja jagada nõuandeid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Sa ei kujuta ette, kui paljudel igal aastal mitu korda nädalas selline võimas plaan pähe tuleb, aga ideest teostuseni pahatihti ei jõutagi ja kui seda mainime, siis pistetakse kisendama, et mina ei ole selline!

Kui palju sa praegu trenni teed?

Kui palju ja milliste spordialadega üldse kokku oled puutunud?

Kirjelda oma igapäevast toitumist.

Kui palju sul on vaba aega?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Sa ei kujuta ette, kui paljudel igal aastal mitu korda nädalas selline võimas plaan pähe tuleb, aga ideest teostuseni pahatihti ei jõutagi ja kui seda mainime, siis pistetakse kisendama, et mina ei ole selline!

Aga aegajalt jõutakse ka (enda käest tean)

Teemaalgataja, ära mõtle kohe igasugu lisandite/pulbrite ja jookide peale, trenn paika, toitumine laias laastus korda, küll hiljem jõuad lisandeid tarbida :)

Edukat pealehakkamist !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Sa ei kujuta ette, kui paljudel igal aastal mitu korda nädalas selline võimas plaan pähe tuleb, aga ideest teostuseni pahatihti ei jõutagi ja kui seda mainime, siis pistetakse kisendama, et mina ei ole selline!

Kui palju sa praegu trenni teed?

1 nov alustasin kodus kõhulihastega ja igahommikuse jooksuga.

Kui palju ja milliste spordialadega üldse kokku oled puutunud?

Korvpalli trennis käisin põhikoolis, judoga tegelesin kunagi, jõusaalis käisin põhikoolis ja ka kutsekooli ajal. Ja ujumis trennis olen käinud.

Ja rahvastepalli trennis.

Aga nüüd olen lihtsalt ennast kuidagi käest ära lasknud peale suurt lahkuminekut. Lasin lihtsalt ennast põhja.

Kirjelda oma igapäevast toitumist.

Hommikuti joon teed koos meega + 2-3 võileiba. Lõunasõõk puudub või näksin midagi natuke . Õhtusöök korralik praad koos kodujuustuga.

Kui palju sul on vaba aega?

Vabast ajast puudu ei tule. Kuna mainisin ülevalpool juba ,et ei käi tööl ja kavas hiljem õpinguid jätkata.

Aga aegajalt jõutakse ka (enda käest tean)

Teemaalgataja, ära mõtle kohe igasugu lisandite/pulbrite ja jookide peale.

Selge jätan need asjad sinnapaika siis praegu.

trenn paika

olekski vaja kava või nõu kuidas? mida? kui palju?

toitumine laias laastus korda, küll hiljem jõuad lisandeid tarbida :)

Ootaksin korralikku toitumiskava.

Edukat pealehakkamist !

Võtsin mõistuse pähe / pealehakkamise endale külge ja tavaliselt on mul moto ka see lõpuni viia.

Edited by staff20

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korralikku toitumiskava keegi sulle tasuta koostama ei hakka, selle pead tellima, kasvõi siitsamalt lehelt

Kui lähed saali, siis ilmselt seal ka võimalik treener leida, kes saab nõustada, olenevalt eesmärkidest, treenitusest jne. või siis näidiskava järgi talitada, ka selles saab sind aidata üks linkidest.

http://fitshop.fitness.ee/veebtreenerid/

http://www.fitness.ee/treeningkavad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korralikku toitumiskava keegi sulle tasuta koostama ei hakka, selle pead tellima, kasvõi siitsamalt lehelt

Kui lähed saali, siis ilmselt seal ka võimalik treener leida, kes saab nõustada, olenevalt eesmärkidest, treenitusest jne. või siis näidiskava järgi talitada, ka selles saab sind aidata üks linkidest.

http://fitshop.fitne.../veebtreenerid/

http://www.fitness.ee/treeningkavad

Kui kodulehe pealt arusain siis seal 2 treenerit. Aga asi selles ,et mul sellest soome keelest jääb puudu.

Mis need toitumiskavad ja treening tasemed on seal lehe peal?

Olen nõus tellima kava.

Oleks vist mõistlik toitumiskava tellida ennem ja siis treeningkava?

Oleks huvitatud isegi sellest.

Kuna eesmärk on ikka kindel.

Edited by staff20

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui kodulehe pealt arusain siis seal 2 treenerit. Aga asi selles ,et mul sellest soome keelest jääb puudu.

Mis need toitumiskavad ja treening tasemed on seal lehe peal?

Olen nõus tellima kava.

Oleks vist mõistlik toitumiskava tellida ennem ja siis treeningkava?

Oleks huvitatud isegi sellest.

Kuna eesmärk on ikka kindel.

Mis soome keel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pean vist vabandama koigepealt oma imeliku kirjaviisi parast ( uus arvuti ja veel pole installitud eesti tahti) . Kui sa sinna joukasse ei joua siis voiksid alguses kodus teha katekoverdusi, louatombeid , kohulihaseid ja kukke. Kas siis tavalist moodi voi plahvatuslikult ( ei see vist algajale ei sobi). Hupeenoor oleks ka alguses heaks abimeheks. Internetist leiad palju videosid kuidas keharaskusega trenni teha.

Edu treeningutega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eesti keelt kah ei oska?

Ikka saad aru, mida sulle siin kirjutati?

Kui eestist tellida, siis soomes pole pooli siukseid toiduasju. Elan ise siin aastaid ja tean mida tasub suuremas koguses kaasa võtta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eesti keelt kah ei oska?

Ikka saad aru, mida sulle siin kirjutati?

Korralikku toitumiskava keegi sulle tasuta koostama ei hakka, selle pead tellima, kasvõi siitsamalt lehelt

Kui lähed saali, siis ilmselt seal ka võimalik treener leida, kes saab nõustada, olenevalt eesmärkidest, treenitusest jne. või siis näidiskava järgi talitada, ka selles saab sind aidata üks linkidest.

Tegelikult mõtlesin seda ,et seal jõusaalis kus kavatsen minna seal on 2 treenerit ja räägivad soome keelt jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sooviksin nõuandeid, ideesid , ja missuguseid toidulisandeid/toite/jooke/pulbreid tarvitada. Kus , Kuna , Millal ja Palju?

Kõige paremaid tulemusi annab ikkagi välispidiseks kasutamiseks mõeldud käte libisemise vastane magneesium :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korralikku toitumiskava keegi sulle tasuta koostama ei hakka, selle pead tellima, kasvõi siitsamalt lehelt

Kui lähed saali, siis ilmselt seal ka võimalik treener leida, kes saab nõustada, olenevalt eesmärkidest, treenitusest jne. või siis näidiskava järgi talitada, ka selles saab sind aidata üks linkidest.

Tegelikult mõtlesin seda ,et seal jõusaalis kus kavatsen minna seal on 2 treenerit ja räägivad soome keelt jne.

Päris alguses soovitan sul alustada näiteks rühmatreeningutega. Kindlasti soovitan CXWORX-i, kus 30 minutiga treenid päris korralikult läbi enamus lihasgruppe. Samuti soovitan bodupumpi. Jõusaalis alustades peab sul olema juures asjalik treener, kes sulle kõik harjutused erinevatel masinatel ette näitab ja lahti seletab. :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×