Jump to content
Sign in to follow this  
fender

Kahe treeninguga nädalas on ka võimalik?

Recommended Posts

Tagasi artikli juurde

[h3]Järgnevalt mõned mõtted neile, kes satuvad jõusaali kahel päeval nädalas. Mida nendel kahel päeval teha, kui palju teha ja mis järjekorras teha?[/h3]Pakun välja mõned ideed, milliseid harjutusi võiks nendel kahel päeval teha. Üks on selge, kui aega on vähe, kuid soov treenida siiski on, tuleb valida harjutused, mis kaasavad ühe liigutuse tulemusena korraga töösse maksimaalselt palju lihasgruppe, need on baasharjutused. Kui aega on vähe ja graafik tihe, ei ole mõtet vaevata oma pead päkkadele tõusmistega ja randme painutamistega. Õigupoolest ei peaks ka suuremate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tekkis väikene küsimus, et tegin enda jaoks kava natukene ümber ja see näeb välja nüüd selline :

1)Surumine lamades 5x5

2)Lõuatõmbed 3x 5-10

3)Eeskükk 5x5

4)Sumo jõutõmme 5x5

5)Surumine rööbaspuudel 3x 5-10

Päev 2

1)Surumine seistes kangiga 4x 5-10

2)Kükk 5x5

3)Sõudmine istudes peopesad vastamisi 4x 5-10

4)Rumeenia jõutõmme hantlitega 5x5

5)Biitsepstõste seistes kangiga 4x 5-10

Lühidalt öeldes, baasharjutusi teen 5x5 tehnikaga, ülejäänud harjutused jätsin samaks.

Olen mujalt kuulnud, et baasharjutused tuleks teha ära esimesena ja siis alles muud harjutused. Kas see peab paika?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei soovitaks ala- ja ülakeha harjutusi läbisegi teha kogu trenni vältel, parem oleks ikka alustada nt. kõigi ülakeha harjutustega ja siis teha alakeha(nõrgem kehaosa enne või see mida rohkem arendada/eelisarendada tahad) ehk 1. päev siis lamades surumine -> surumine rööbaspuudel -> lõuatõmme -> (Sumo)jõutõmme -> eeskükk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise ei saanud vahepeal üle 2 korra nädalas jõusaali. Kui teha pühendumusega 95% ulatuses ainult baasharjutusi ja nendest ka veel välja valida omakorda nö raskemad siis jõunäitajates minul igaljuhul tuli kiiresti ja kõvasti juurde. Selja õlad ja käed treenisin kodus on olemas 2x36 kg hantlid. Samuti paigutasin kodusesse trenni ära veel 2 rinna harjutust. Siis lisaks jõusaalis tehtud surumisele sai ka kodus lisaks mingil päeval hantlitega kaldpingil surutud +lendamised. Seljale tavalised lisaraskustega lõutõmbed ja hantlitõmbed. Kui kõiki neid eelpoolmainitud asju arvesse võtta siis kaks korda nädalas jõsaali jõudmine+väiksemate lihaste ja muude kergemate vabaraskustega harjutuste kodus tegemine töötab tegelikult päris hästi ja kindlasti on vaheldusrikas. R Mina soovitaks eelisarendust vajavad lihased treenida saalis ja teised siis kodus kui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×