Jump to content
Sign in to follow this  
Asko

Kuidas oleks õigem?

Recommended Posts

Kas võib jõusaalis harjutusi nii teha,et teed nt ühe seeria nt triitsepsile ja siis üks seeria säärele ,siis jälle triitsepsile jne.Või siis nt nii et teen mingile lihasgruppile ära aga selles lihasgruppis on kavas ette nähtud kaks harjutust ja nende harjutuste vahepeal teen mingit jalaharjutust.Mul on nt nii et ühel päval on kaks biitsepsi harjutust aga kui ma need harjutused järjest teen siis ma ei jõua üldse,aga niisama puhata 10 min eriti ei viitsiks.Kuidas oleks siis ikkagi kõige õigem teha ,kas lihtsalt puhata nii kaua kui jõuan või võin see aeg teha mingit teist lihasgruppi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ei jõukas seeriate vahel ringi lapata on küll mõtetu, nii ei saavuta sa midagi.asja iva ongi selles, et lihas tuleb võimalikult verd täis ajada, et mingised värgid seal rebeneks ja hiljem nende asemele uued,suuremad ja võimsamad tekiks.aga kui sa teed ühe seeria rinnale ja siis kargad jala kallale korraks,siis tuiskab see veri juba jalga ja sellest rinnaseeriast pole enam kasu miskit.ja sama lugu on ka mingi konkreetse piirkonna lihastega,kui teed ntx horisontaalpingil rinna ära siis teed kaldpinnal ka kohe peale neid seeriaid, et kasutada ära aktiviseerunud verevarustust rinnalihastesse.vat nii arvan mina,aga vbla ka eksin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treeningmetoodikad on erinevaid, ei saa öelda, et nii on õige ja nii vale, enamjaolt kasutatakse siiski jah metoodikat kus treenitakse ühele lihasele kõik harjutused ära, siis võetakse käsile järgmine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×