Jump to content
Sign in to follow this  
pidgin

Dilemma, jooksmine või jõusaal, või mõlemad?

Recommended Posts

Hei

2-3 aastat tagasi oli vorm päris korrast ära, pidevast istumisest. Kaalusin siis 82 kilo, pikkus 182, lihaseid vähevõitu, rasva oli paari aasta istumisega kogunenud palju. Võtsin siis kätte ja hakkasin regulaarselt jooksmas käima ja parandasin toitumist, nüüdseks siis ~2 aastat hiljem pekist lahti saanud pea täielikult, kaalun vaid 68 kilo. Jalgu ma kunagi varem treeninud ei olnud enne jooksma hakkamist ja seega olid jalad ülevalt jämedad ja alt kitsad, nagu naistel juba :D Nüüdseks olen jalgadega pea täitsa rahul, reitel veel pekki on, ent kõvasti vähem ja sääred palju paremas vormis. Reitelt ja perselt ikka üliraske maha saada seda pekki btw.

Nüüd on aga selline dilemma mul, et kuna jalgadega enamvähem rahul, siis kas peaks minema üle jõuka treeningule? Tahaks ülakeha ka natuke võimsamaks saada (enne olin ülakehaga enamvähem rahul, aga nüüd konstantsest jooksmisest olen lisaks rasvale ka lihaseid kaotanud). Jõutrenni teinud ei ole (enne jooksma hakkamist tegin, aga jalgadele mitte - retarded, ma tean :D)

Dilemma selline siis, et kuidas peaks tegutsema, et nüüd kui üritaks lihaseid kasvatada, ei hakkaks pekk jälle reitele kogunema. Muide praegu ma jalgadele eraldi trenni ei tee, peale jooksmise.

Küsimus siis, et kuidas jätkama peaks, et ülakeha vorm ei tuleks jalgade vormi arvelt?

Vanus 22

Mees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ühesõnaga...nr 1 - .toitumine korda.!! Kui trennist rääkida siis saal + jooks.... anna minna,aga kui saali teha siis tuleks seal terve keha läbi töötada mitte a la ma käin jooksmas ma nüüd jalgu ei tee :) .Baasharjutused....kükid,tõmbed,surumised.....pmt asjad mida saab teha vabade raskustega on väga head kui on soovi keha arenema panna.Muidugi kükkide ja taoliste harjutuste puhul alguses tehnika paika ja raskus mõistlik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma kirjutan kuidas ma hetkel toitun:

hommik:

1) kiirkaerahelbepuder + banaan

2) 2 praetud muna + 2 tosta mitmevilja röstsaia (peal viil juustu + kanasink)

lõuna:

1) pruun riis (125g kott) + tallegg kanafilee (300g, praetud) + külmutatud juurviljad praetult

2) makaronid/spagetid + tomatikastmes praetud räimed (konserv 240g)

3) keedukartul/ahjukartul + lehtsalat + heeringafilee (240g)

Hommikusööki söön vaheldumisi, kord 1, kord 2, nädala jooksul ütleme 4x number 2 ja 3x number 1

Üldiselt on lõuna ja õhtusöök mul sama, nädala jooksul söön umbes nii: 1, 2, 3, 1, 2, 3 ja ühel päeval söön miskit muud, kas pitsa, rosolje, kartulisalat või nii.

Söögikordade vahepeal päeva jooksul 1 tops jogurtit, 380g.

Hetkel on mul umbes selline rutiin siis. Mida võiks muuta, lisada? Ise mõtlen et hakata tervet kana ahjus tegema, saaks mitu päeva sellest süüa ja rohkem valke kokkuvõttes

Edited by pidgin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ühesõnaga...nr 1 - .toitumine korda.!! Kui trennist rääkida siis saal + jooks.... anna minna,aga kui saali teha siis tuleks seal terve keha läbi töötada mitte a la ma käin jooksmas ma nüüd jalgu ei tee :) .Baasharjutused....kükid,tõmbed,surumised.....pmt asjad mida saab teha vabade raskustega on väga head kui on soovi keha arenema panna.Muidugi kükkide ja taoliste harjutuste puhul alguses tehnika paika ja raskus mõistlik.

Kui ma praegu käin 4 korda nädalas jooksmas, siis kas seda peaks alandama, 4x nädalas jõuka trenn ja 2 jooksu näiteks=?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No kui pekk maas peaaegu, siis oleks jah vist mõttekam rõhuda jõusaalile rohkem. Kui 4x nädalas, siis peaks juba 2-ks olema jaotatud trenn.

Edited by jorsik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei hakanud uut teemat tegema, aga kas on ok kui ma peale jõutrenni teen ka jooksu samal päeval. Hetkel on kava 3 päeva peale ülakeha+kõht, alakeha+alaselg ja viimane selg+kõht. Peale igat trenni lasen veel korraliku jooksu ka maha enne pessu minekut. Kava järgi peaksin tegelikult veel rohkem jooksma, kuid ei teagi kas peaks seda siis pausidega tegema või eraldi päevadel koguni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Variante küll ja küll, võid teha eraldi päeval (kui sellele vaja rõhku pöörata), aga võid ka teha peale trenni lühemalt JA eraldi päeval, ega siin keegi teine sulle tegelikult öelda ei saa, mis sulle sobib või mitte, kuula oma enesetunnet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×